Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בורגמן 400 VS מאזדה 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך זה שבפתיחות וגם בנסיעה קטנוע בורגמן עם מנוע 400 לוקח את מאזדה 3 שהוא בעל מנוע 1600 שזה בעצם בחזקת 2 מנוע יותר חזק מ400?

פורסם

איך? לאט ובזהירות.

לא מודדים "כוח", "פתיחות" ו- "סגירות" רק בגודל המנוע. צריך לבדוק גם יחסי משקל לקג"מ וכ"ס.

לברגמן 400 יש 32 כ"ס ו- 3.3 קג"מ והוא שוקל 199 ק"ג.

למאזדה 3 יש 105 כ"ס ו- 14.8 קג"מ והיא שוקלת 1277 ק"ג.

יחס לק"ג בברגמן הוא 6 ק"ג לכל כ"ס ו- 60 ק"ג לכל קג"מ.

יחס לק"ג במזדה הוא כמעט כפול. 12 ק"ג לכל כ"ס ו- 86 ק"ג לכל קג"מ.

לשם הדוגמה.

לסוזוקי r750, יש 158 כ"ס. המשקל שלו הוא בין 160 ל- 190 ק"ג. (מצאתי על מיני משקלים באינטרנט..)

יחס הספק לק"ג הוא 1.2 ק"ג לכ"ס. כן, בגלל זה הוא מאוד מהיר...

פורסם

קטנוע יפתח מהר בגלל סוג התמסורת שלו.

אפילו יותר מהר מאופנוע כבד (בהנחה שרוכב האופנוע לא סופר מיומן ויודע לתזמן פתיחה אופטימלית)

Kawasaki Versys !!!

פורסם

travian קטנוע לא יותר מהיר מאופנוע בעיקר בגלל היחס משקל להספק.

הקטנועים מאוד כבדים.

חוץ מזה שגיר אוטומטי זה גיר אוטומטי רק DSG יותר מהיר מהילוכים.

אייל

פורסם

אם תיקח קטנוע ואופנוע באוטו נפח אז כן, קטנוע יפתח מהר יותר. שים לב, אני לא מדבר על מהירות סופית או תאוצה בנסיעה.

 

הוריאטור בקטנוע נותן את ה"יתרון".

 

אבל עזוב, זה כבר ויכוח לפורום אחר ;)

Kawasaki Versys !!!

×
×
  • תוכן חדש...