Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות את הסט: Morel Dotech Ovation.

יש לי סקודה פאביה שנת 2002 ויש מקום דיי טוב לשים את המידים בתוך הדלת.

השאלה היא האם כדי לעשות בנייה מפיברגלאס על הדלת? זה ישמע יותר טוב?

אני לא הולך לעשות איטום...

אני מפחד מרעידות...

הסט יהיה מחובר ל:

מגבר Infinity 7541a

וסאב Rockford P2

תודה לעוזרים.

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

בניה מפיבר בדלת נועדה לתת מענה לחוסר מקום להתקנה, או לתיקון זוית הרמקול אל המאזין.

אם שני אלו לא בעייתיים במיוחד אז כנראה שהבניה די מיותרת.

את הכסף שתיכננת להשקיע בבניה תשקיע בבידוד אקוסטי, התוצאה תהיה משמעותית בהרבה, וכנראה גם קצת יותר זולה.

מתחדשת*

פורסם

בידוד יוצא ממש יקר אין לי את התקציב מפני שאני צריך לקנות את הסט ועוד רדיו דיסק אז אני על הקצה...

האם יש אפשרויות אחרות חוץ מאיטום?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

אז תתקין כרגע ללא בידוד.

אם בהמשך יתפנה לך תקציב, תפנה אותו לבידוד לפני בניה.

מתחדשת*

פורסם

עכשיו כנ"ל לגבי טוויטרים... אין לי צורך לעשות בנייה על הקורות?, הטוויטרים נמצאים איפה שהמראות..

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

בניה לטויטרים תהיה בד"כ בשביל היופי, להוציא טויטרים בעלי שטח גדול במיוחד.

אם יש בעיה תקציבית תחבר אותם עם בורג לקורה, בזוית שתשמע לך אידיאלית.

מתחדשת*

פורסם

הסאונד יהיה אותו סאונד אם זה בקורה או אם זה במראה?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

המרחק בין שני הטוויטרים? כמה שיותר רחוק אחד מהשני יותר טוב?

אז זה אומר שבערך במראות זה הכי רחוק?

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

פורסם

כמה שיותר רחוק מהאוזניים.

לפי כך הקיקפאנלים הם המקום האידיאלי, אבל בגלל כל מני סיבות המקום המומלץ הוא בתחתית הקורות.

מתחדשת*

פורסם

אם ככה אז זה לא להיט במראות טוב אני אשקול אופציה אחרת..

תודה

מוכר את הבניות! במחיר מוזל!

+ מתנה לקונים

×
×
  • תוכן חדש...