Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על התגובות, כרגע אני שכיר עם משכורת יציבה, אין משכנתא ואין התחייבויות כלכליות.

 

אין לי בעיה לקחת סיכונים, כרגע אני חושב פשוט לזרוק את הכסף לאיזה ברוקר ולראות לאן זה יתפתח, מה אתם אומרים?

 

srack, יש שתי הצהרות בהודעה שלך, ושתיהן לא נכונות.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

ברוקרים לא מתעסקים עם סכומים כאלה.

תקבע פגישה עם יועץ השקעות בבנק ותפזר סיכון.

ניתן להגיע ל7-8% בהשקעה די סולידית.

או לחילופין כך 50K ביד ושרוף אותן בשבוע. חיים פעם אחת. אחר כך לא תוכך להרשות לעצמך.

פורסם
תודה על התגובות, כרגע אני שכיר עם משכורת יציבה, אין משכנתא ואין התחייבויות כלכליות.

 

אין לי בעיה לקחת סיכונים, כרגע אני חושב פשוט לזרוק את הכסף לאיזה ברוקר ולראות לאן זה יתפתח, מה אתם אומרים?

 

srack, יש שתי הצהרות בהודעה שלך, ושתיהן לא נכונות.

 

אם הייתי במקומך, הייתי שם באפיק סולידי,במקביל חוסך עוד שנה שנתיים אינטנסיבי, ויוצר מצב שבו אוכל לרכוש דירה למגורים או להשקעה עם מינימום משכנתא, בעתיד היותר רחוק, זאת תהיה השקעה נבונה לפי דעתי.

פורסם

1. מי שמבטיח לך ריביות חריגות באופן קיצוני מהסביר / מהריביות הממוצעות במשק - תיזהר כמו מאש.

2. במצב המשק היום, הריבית הבסיסית במשק נמצאת במגמת עליה מתונה. לסגור היום כסף בריביות קבועות זה לא מהלך חכם, שכן אתה לא תהנה מעליות הריבית שיהיו.

3. חסכונות בבנקים מאפשרים יציבות ובטחון כיתרון, וריביות נמוכות וקבועות (נמוכות בהשוואה למה?) כחסרון.

 

לזרוק את הכסף אצל ברוקר זה אחד הדברים הכי לא חכמים שאתה יכול לעשות. ברוקר זה לא שם קוד ל"אחד שמבין במה להשקיע" אלא שם קוד לאחד שלומד על הכסף שלך במה להשקיע...אם הוא היה יודע במה להשקיע הוא היה לוקח הלוואה בבנק ומשקיע. כשהוא משחק בכסף שלך...מממ...תבין לבד.

 

זה לא ייעוץ ולא נעליים, אם לי היה 100.0K להשקיע בצורה סולידית הייתי בונה איתם תיק אג"ח קונצרני סולידי (בנקים וחברות יציבות מאוד) ומחזיק אותן עד לפדיון שלהן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
כרגע אני חושב פשוט לזרוק את הכסף לאיזה ברוקר ולראות לאן זה יתפתח, מה אתם אומרים?

 

.

 

אני אומר שהגדרת את זה נכון. זה לזרוק את הכסף.

 

ברוקר לוקח את הכסף שלך, מנכה ממנו עמלה שמנה ומשקיע אותו כראות עיניו. הדבר היחיד הבטוח בעסק זה מה שהברוקר לוקח.

 

גם אם תשקיע בצורה לא אידאלית אבל דרך תיק מאוזן ההפרש לא יהיה יותר גדול מאשר דמי הניהול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

100 אלף שקל זה סכום גבוה אך בעולם ההשקעות זהו סכום קטן.(הכל יחסי)

אין לך מה 'לזרוק' את הכסף אצל ברוקר, כי כמו שנאמר הוא יכול להפסיד לך את הכסף.

את הסכום הזה הייתי מחפש להשקיע בדרך סולידית ושומר אותו לשנים הבאות. מיי יודע, אולי בעוד כמה זמן יתווסף לך עוד כסף ואז תוכל לחשוב על השקעות רציניות.

או לחלופין, כמו שAhbarony אמר, אולי תחשוב על לשים חלק מהכסף בצד וחלק לשרוף באיזו חופשה או משהו בסגנון. (למרות שזה משהו שאני אישית לא הייתי עושה)

פורסם

אני שרפתי בשבוע 47K על "סקס, סמים ורוקנרול". זה היה אחד השבועות שאני לא אשכח בחיים. לפחות יש לי זכרונות שלאחרים לא יהיו אף פעם.

היום אני לא יכול להרשות דבר כזה לעצמי, וממש לא מסיבה פיננסית. כל דבר טוב בזמן הנכון בשבילו.

אם עוד אין לך משפחה וילדם, אבל יש קצת אמצעים - זה הזמן. 50K לא יעשו אותך מאושר וגם נראה לי לא יזרקו אותך לרחוב.

פורסם

איך שאומרים, חיים רק פעם אחת .. :-P

אשמח אם תשתף אותנו בסיפורך, עכברוני8)

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

בגיל 90, זרוק אותו לנכדים.

 

שוב, בן כמה אתה? מה התוכניות שלך לעתיד? נשוי? בעל דירה? בעל ילדים? אח מכור להימורים?

משכנתא זה קל

פורסם

אם לי היה 100K ספייר הייתי מתחיל דיאטה קיצונית, 100 קילו זה לא צחוק.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

קנה אג"חים במח"מים שונים, כאלה שניתן להישאר איתם עד לפדיון.

לפני כן סכם עם הבנק מה יהיו עמלות קניה/מכירה ודמי ניהול ח-ן נ"ע.

 

אם אתה רוצה המלצות לאג"חים מתאימים לקניה (שכמובן תבדוק מול יועץ ההשקעות שבסניף הבנק), פנה אלי בה"פ ואדריך אותך.


×
×
  • תוכן חדש...