Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת חשבתי לוותר על מונו ולקנות מגבר 2 ערוצים

כרגע יש לי מגבר Rockford r300-4 שמספק 50W RMS לערוץ, ו-150W RMS בגישור

(ראיתי שב-2 OHMS הוא מספק 75RMS, מה זאת אומרת 2 OHMS? איך מפעילים את זה ברכב)

יש לי סאב Rockford P2L-1X12 שהוא 500W ו250W RMS.

מותקן לי ברכב גם מורל טמפו 6 ו6X9 של JBL GT5-963.

 

האם מגבר מונו עדיף לי?

מונו - סאב בלבד.

 

אבל אם אני קונה

2 ערוצים-יכול לעבוד על קומפוננט והרמקולים JBL.

4 ערוצים -יעבוד על הסאב בגישור (יתפוס 2 ערוצים,לא?) ככה יישארו לי 2 ערוצים פנויים אם ארצה להוסיף עוד משהו.

 

מה אתם ממליצים לי?

תודה, אלעד.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם רמקולים שלך יכולים לעבוד ב 2 אום? לא

2 ערוצים-יכול לעבוד על קומפוננט והרמקולים JBL. נכון

4 ערוצים -יעבוד על הסאב בגישור (יתפוס 2 ערוצים,לא?) ככה יישארו לי 2 ערוצים פנויים אם ארצה להוסיף עוד משהו. נכון

גישור לסאב bridged 4Ω 150W X 2 RMS רק ב 4 אום לא יורד למתה.

תגיד מה אתה מחפש, על איזה תקציב תוכל להתפשר?

נשתה לחבר קדמיים למגבר, 6X9 לרדיו דיסק, ולסאב גישור של 150 RMS? עולי זה התאים לך תנשא.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

זה מה שאני עושה עכשיו.

ה6X9 דרך רדיו דיסק קומפוננט וסאב דרך המגבר

אני לא כל כך בטוח שכדאי לי להוסיף עוד מגבר חשבתי לקנות על מגבר מונו כדי להגביר את הקומפוננט

כי הוא 120 RMS ועם המגבר אני משתמש רק ב50

הסאב גם ככה חזק מאוד איך שהוא ובדר"כ הוא אצלי על 1- בעוצמה שלו דרך הרדיו דיסק.

ואז הרוקפורד יתפוס את ה6X9 ואת הסאב.

 

יש לי שאלה רק

הקומפוננט מתחלק ל2 רמקולים ו2 טוויטרים בכל צד

זאת אומרת שכל רמקול תופס ערוץ, והסאב 2 ולכן זה 4 ערוצים תפוסים

אני צודק?

פורסם
זאת אומרת שכל רמקול תופס ערוץ
זה הגברה אקטיבית

אצלך זה הגברה פסיבית, כל ערוץ הולך לקרוס שהוא מפצל למיד באס וטויטר.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

אין לי מושג איך חיברו לך. ומה הולך שם.

בשעה הזאת הרוש שלי לא עובד, יש סה"כ 4 יציאת.

1 לTEMPO

2. ל 6X9

3,4 לסאב.

עם אתה מרגיש שחסר לך סאב כמו שאתרתי

גישור לקדמיים, 6X9 לר"ד, גישור לסאב.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

בוא נעשה קצת סדר בדברים:

 

הרמקולים הקדמיים: אומנם יש לך 2 טוויטרים ו 2 מידבאסים שזה יוצא 4 אבל הם מחוברים למגבר בזוגות

הכוונה שכל צד תופס ערוץ אחד.

הסאב לעומת זאת מחובר בגישור ותופס 2 ערוצים!

הרמקולים האחוריים תופסים 2 ערוצים מהרדיו דיסק.

 

עכשיו מכיוון שאתה אומר שהסאב מספיק חזק עם המגבר הקיים כדאי לקנות מגבר 4 ערוצים

ככה תוכל לחבר את הקומפוננט מקדימה בצורה שנקראת אקטיבי

אתה בעצם נותן לכל רמקול ערוץ בנפרד מהמגבר במקום לחבר זוג לערוץ.

זה ייתן לך סאונד הרבה יותר טוב וגם תוכל לחבר את הרמקולים האחוריים למגבר הראשון שהתפנו בו 2 ערוצים.

לפי דעתי אם תבחר במה שהצעתי לך אתה תהנה הרבה הרבה יותר ממה שאתה נהנה מהמערכת שלך היום

ואני די בטוח ששאר חברי הפורום יסכימו איתי.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

עצה שלי אם אתה עובר לעבוד אקטיבי עדיף שקרא קודם מה זה בכלל ואיך משתמשים וכו'..

זה יחסוך לך בעיות בעתיד ואך גם שריפת אלמנטים.

 

בהצלחה.

Scan Speak

פורסם

הדבר החשוב ביותר בקופמפוננט הוא הקרוס. תפקידו של הקרוס הוא לחלק את הצלילים שאנו שומעים.

לדוגמא, את הצלילים הגבוהים נשמע רק דרך הטוויטרים (צלילים שבוקעים מגיטרות, למשל) ואת המנגינה עצמה, יחד עם הבאסים

אנו נשמע רק במידבאס עצמו,ע"י חיתוך תדרים קבועים שנקבעו ע"י הקרוס,יש כאלה שאתה יכול לשלוט ב DB של הטוויטר בקרוס ו"לחתוך" אותו נמוך\גבוהה.

Scan Speak

פורסם

יש קרוסים אקטיבים ופסיבים יותר מידע תקרא ב FAQ.

בכמה מלים קרוס פסיבי שיש לך הוא חותך תדרים למיד באס ותדרים שלו ול טויטר תדרים שלו.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

גם אם הקרוס לא בנוי לעבודה אקטיבית זה לא בעיה בכלל.

לטוויטרים אפשר לחתוך תדרים דרך המגבר ואין צורך בקרוס בשבילם.

 

וגם המעבר להגברה אקטיבית לא כזה סיפור!

סה''כ השחלה של עוד זוג חוטים וגם הכיוונים לא כזה סיפור,

כל העבודה: התקנה של מגבר נוסף, השחלת זוג חוטים וכיוונים בערך שעתיים שלוש וזה במידה וצריך להשחיל חוט פלוס נוסף למגבר.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אם אני מגביר אקטיבית זאת אומרת שהשליטה על הקומפוננט תהיה דרך הקרוסים?

זאת אומרת שהם יהיו צריכים להיות במקום חיצוני ולא בתוך הדלת.

 

האם המעבר לשימוש אקטיבי יהיה משמעותי טוב יותר?


×
×
  • תוכן חדש...