Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

ברשותי טויוטה קרינה חדשה-ישנה שהוצאתי לא מזמן מצבע-פחחות וכל מיני תיקונים ...

אני רוצה עוד השבוע ללכת לקנות מערכת שלמה לרכב והייתי רוצה שתתנו חוות דעת על המוצרים שתיכננתי להרכיב .

אז ככה:

רדיו דיסק - Pioneer DEH2250UBG (כניסת ה USB ממש חשובה לי, אם יש פאנל במחיר 500-600 יותר מומלץ אשמח לשמוע)

קומפוננט קדמי - עוד אין דגם מסויים, מומלץ JBL / MOREL / PIONEER ( בסביבות ה 300 שקל)

סאבוופר - CVR12 Kicker - 400 RMS ( מתלבט בין תיבה אטומה לפתוחה) ( 400 שקל בלי תיבה בנתיים)

מגבר - יש 2 אופציות בנתיים... ( 700 שקל)

Magnat ROCK600 ארבע יציאות . 4x65 RMS .

או

CS-60.4 JBL - ארבע יציאות . 4x60 RMS .

 

קומפוננט קדמי + סאב מתחבר למגבר...

האם המגברים האלה מחזיקים בכלל את הסאב ?

איך אני יכול לבדוק אקוסטיקה נכונה לגבי מבנה הרכב ?

פורסם

אני יכול להמליץ על 2250 של פיוניר

רדיו דיסק פשוט, שפשוט עושה את העבודה כמו שצריך

חיבור USB ו-AUX . מאוד מהירים. שליטה בסיסית במערכת בלי יותר מדי אופציות.

אני הייתי לך ממליץ לחפש Morel Tempo 6 יד 2 (או למתוח את התקציב טיפה מעלה לכיוון 600 ש"ח ולקנות חדש)

סאב-הCVR מאוד מומלץ במחיר הזה. סאב טוב ואיכותי שנותן תמורה מעולה לכסף.

 

לגבי מגבר חכה להמלצות של טובים ממני .

 

בהצלחה .

פורסם

הסאב שציינת עולה יותר מ 400 ש''ח, במקומות זולים יחסית הוא יכול להגיע ל 900-1100 עם תיבה, שים לב שיש סאב נוסף שהוא 12'' של קיקר שהוא 150 ארמס, שיכול להיות שפעם הסתכלת עליו ועל המחיר שלו.

אם בכל מקרה אתה נחוש על הסאב של ה 400 ארמס, אז המגבר שציינת יספק לו 120 ארמס בלבד, תעשה את החישוב לבד, זה לא מספיק בכלל לסאב הנ''ל, אז מראש אין בו צורך אז או שתשקול מגבר חזק יותר, או סאב אחר

פורסם
תקציב שלך 2K ואתה פתוח ליד 2?

 

יכול גם להקפיץ ל 2500 ו 3000 העניין שאני רוצה להביא בזול ויש לי מאיפה.. לא בשביל שסתם יטחנו אותי במחירים .

לא פתוח ליד 2 אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית, קרא את כללי הפורום***.

 

אני יכול להמליץ על 2250 של פיוניר

רדיו דיסק פשוט, שפשוט עושה את העבודה כמו שצריך

חיבור USB ו-AUX . מאוד מהירים. שליטה בסיסית במערכת בלי יותר מדי אופציות.

אני הייתי לך ממליץ לחפש Morel Tempo 6 יד 2 (או למתוח את התקציב טיפה מעלה לכיוון 600 ש"ח ולקנות חדש)

סאב-הCVR מאוד מומלץ במחיר הזה. סאב טוב ואיכותי שנותן תמורה מעולה לכסף.

 

לגבי מגבר חכה להמלצות של טובים ממני .

 

בהצלחה .

 

במה ה 2250 שונה ממה שאני הצעתי ?.. למען האמת לשניהם יש את אותם התנאים, היכולות והנתונים ...

תודה על ההמלצה של המורל... אני לא מעוניין ביד 2 אולי אמתח קצת את המחיר :)

 

הייתי ממליץ לך לשכוח מכל סאב בתקציב כזה.

 

אז מה יש לך להגיד על זה?

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=3c4af74d7da55f983d58c40104dba088&productid=272

 

הסאב שציינת עולה יותר מ 400 ש''ח, במקומות זולים יחסית הוא יכול להגיע ל 900-1100 עם תיבה, שים לב שיש סאב נוסף שהוא 12'' של קיקר שהוא 150 ארמס, שיכול להיות שפעם הסתכלת עליו ועל המחיר שלו.

אם בכל מקרה אתה נחוש על הסאב של ה 400 ארמס, אז המגבר שציינת יספק לו 120 ארמס בלבד, תעשה את החישוב לבד, זה לא מספיק בכלל לסאב הנ''ל, אז מראש אין בו צורך אז או שתשקול מגבר חזק יותר, או סאב אחר

 

תסתכל על הקישור ששלחתי לזה מעלייך ותראה שהוא עולה שם 460 שקל .. (בלי תיבה)

אני נעול על הסאב הזה... איזה מגבר אתה ממליץ לי שיחזיק אותו כמו שצריך ? בלי להתפרע יותר מדיי במחיר כמובן..

פורסם
מה? לא התכוונתי לדגם אחר, זה בדיוק מה שרשמת. אני אומר שאני יכול להמליץ עליו, זה הכל

יש לי את אותו הפאנל...

 

אהה.... חחחחחח הבנתי, דבר ברור גבר... :)

 

***חחח היא לא מילה תקנית בשפה העברית ו"גבר" ממש לא תורם לנראות הפורום. קרא את כללי הפורום והקפד להשתמש בשפה תקנית ומכובדת אם ברצונך להיות חלק מהפורום***

פורסם

אתה רוצה מוזיקה באיכות כזאת שתצדיק את המחיר של הרכיבים ? או שאתה רוצה משהו להרשים את החברים שלך שישמע גרוע יותר ולא יצדיק את המחיר ששילמת ?

 

אל תענה על זה , אני בטוח שזאת האופציה השניה.

 

בכל מצב בתקציב כזה אין מקום לסאב אלה אם כן בא לך לקנות רכיבים זולים שגם איתם לא תגיע לפוטנציאל המלא שלהם , בסופו של דבר לא תשמע מוזיקה בכזאת איכות שתצדיק את הכסף.

 

כי סאב + הגברה לסאב + חיווט לסאב + תיבה לסאב יגרום לך להשקיע פחות ברכיבים אחרים שהם הרבה יותר קריטיים.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

diforce - אין לנו על מה לדבר ... אתה לא תורם לי בכלום ורק נותן הרגשה של זלזול והתנשאות .

המחשבה שבטח יש עוד לא מעט אנשים כמוך בפורום הזה נותנת רק מוטיבציה להימחק מהפורום

פורסם

אני לא יודע מה התקציב שלך אבל הייתי הולך עם ההצעה שלך בשינויים קלים

 

פיוניר 2250

קומפוננט מורל טמפו {ממליץ מאוד לשדרג למורל דוטק אוביישן בתוספת 300 שח }

מגבר JBL-CS60.4

סאב קיקר C12 {לא ממליץ על CVR עם המגברים הנ"ל}

פורסם

קינג צודק, עם הגברה כזאת עדיף לרדת לסי 12, אם אתה מעוניין במגבר אחר לסאב, אז חפש משהו שהוא יוציא לפחות את ה 200 ארמס בגישור לסאב, יש אומרים שהסאב הזה הוא בכלל סאב שראוי למונובלוק בלבד, אבל אני מתקין אותו עם ליטנינג אודיו שנותן פעמיים 125 לסאב, יחד 250 ארמס שלדעתי יצדיקו את קיומו ועוד קצת.

אם אתה יכול להוסיף 400 ש''ח ולקנות את הג'ייביאל 1004, מגבר ברמה גבוהה יותר, אבל כך בחשבון שההתקנה תעלה יקר יותר כי החיוות צריך להיות רמה אחת מעל.

פורסם

אתה פותח שרשור עצה , ואני נותן לך אותה , ובחוצפתך הרבה יש לך טענות.

אם אתה מבין כזה גדול שיהיה לך לבריאות.

 

לקחת אישית דברים שנאמרים בפורום ? ... אתה רוצה שאני אקרא לך מאמי אולי ? מה זה משנה הגישה שלי אם אני מעביר את הדעה שלי אחרי הכל , אבל כנראה אתה מבין יותר אז שוב פעם ... לבריאות ובהצלחה.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
אני לא יודע מה התקציב שלך אבל הייתי הולך עם ההצעה שלך בשינויים קלים

 

פיוניר 2250

קומפוננט מורל טמפו {ממליץ מאוד לשדרג למורל דוטק אוביישן בתוספת 300 שח }

מגבר JBL-CS60.4

סאב קיקר C12 {לא ממליץ על CVR עם המגברים הנ"ל}

קינג צודק, עם הגברה כזאת עדיף לרדת לסי 12, אם אתה מעוניין במגבר אחר לסאב, אז חפש משהו שהוא יוציא לפחות את ה 200 ארמס בגישור לסאב, יש אומרים שהסאב הזה הוא בכלל סאב שראוי למונובלוק בלבד, אבל אני מתקין אותו עם ליטנינג אודיו שנותן פעמיים 125 לסאב, יחד 250 ארמס שלדעתי יצדיקו את קיומו ועוד קצת.

אם אתה יכול להוסיף 400 ש''ח ולקנות את הג'ייביאל 1004, מגבר ברמה גבוהה יותר, אבל כך בחשבון שההתקנה תעלה יקר יותר כי החיוות צריך להיות רמה אחת מעל.

 

אני לא מוכן לוותר על ה cvr12 ... אני לא רוצה להתפשר על איכות ואני שמעתי כמה וכמה סאבים של קיקר וזה פשוט תפור עליי...

אם כתוב לי שהמגבר מוציא 4X60 RMS אז זה אומר שהוא מוציא 240 RMS סה"כ ?

ה- CS60.4 מוציא ככה אבל סטס אומר שצריך לפחות 200 RMS אז למה המגבר לא מספיק חזק ?

×
×
  • תוכן חדש...