Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוסף לסולר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר או ממליץ על תוסף לסולר? מהי הפעולה שהוא עושה (למשל, מנקה את מיכל הדלק, מזרקים וכו')? כל כמה זמן לשים? מה היחס סולר/תוסף? האם מישהו ניסה וראה שיפור בביצועים או בפליעת העשן? והכי חשוב, זה כדאי או שזה סתם בשביל התחושה הטובה? אני שואל במיוחד, כיוון שידוע, סולר הוא דלק "מלוכלך", שמשאיר משקעים.

 

דרך אגב, ערכתי חיפוש ולא מצאתי.

פורסם

כל תוסף לדלק, בנזין או סולר, הינו מיותר לחלוטין.

לפני מס' שנים שעשיתי השתלמות לבוחן עשן, במכון לשיפוץ משאבות דיזל העובדים היו מקללים את בעלי הרכבים/מוסכניקים/סיכאים אשר דחפו תוספים למינהם.

התוסף היה משאיר משקע ויוצר ציפוי על דופן המשאבה אשר היה מקשה על אופן שיפוצה, לטענתם התוסף אינו מועיל כלל וכלל.

 

מנסיוני אני יכול להמליץ על תוסף ניקוי של חברה בשם BJ(זו לא טעות), זהו תוסף לניקוי פיח ו"מחדש" את פעולתם התקינה של המשאבה והמרססים.

התוסף גורם להפחתה בכהות העשן הנפלט.

 

הערה - כל פעולה של כל תוסף כלשהו הינה זמנית ולא נותת פתרון לטווח ארוך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
כל תוסף לדלק, בנזין או סולר, הינו מיותר לחלוטין.

לפני מס' שנים שעשיתי השתלמות לבוחן עשן, במכון לשיפוץ משאבות דיזל העובדים היו מקללים את בעלי הרכבים/מוסכניקים/סיכאים אשר דחפו תוספים למינהם.

התוסף היה משאיר משקע ויוצר ציפוי על דופן המשאבה אשר היה מקשה על אופן שיפוצה, לטענתם התוסף אינו מועיל כלל וכלל.

 

מנסיוני אני יכול להמליץ על תוסף ניקוי של חברה בשם BJ(זו לא טעות), זהו תוסף לניקוי פיח ו"מחדש" את פעולתם התקינה של המשאבה והמרססים.

התוסף גורם להפחתה בכהות העשן הנפלט.

 

הערה - כל פעולה של כל תוסף כלשהו הינה זמנית ולא נותת פתרון לטווח ארוך.

 

עמית

 

התוסף עליו המלצת מיועד רק לסולר? כתבת "מחדש" במרכאות. מהי הפעולה שהוא עושה? האם הוא גורם להמסת הפיח? אם הפתרון הוא לטווח קצר, האם שווה בכלל לעשות אותו, ואם כן, באיזו תדירות? איפה ניתן להשיג את התוסף הנ"ל? האם רצוי להשתמש בו לפני טסט, כדי שלא יכשילו אותי על בדיקת עשן? כבוחן עשן, האם ישנה דרך לבחון האם רמת העשן הנפלט סבירה בלי להשתמש במכשור?

 

אבקש את סליחתך על מטווח השאלות.

פורסם

סולר דורש שינוי תכונות בעזרת תוספים ע"מ לשפר את ביצועי המנוע, לשפר את הסיכה, להוריד את כמות העשן השחור הנפלט, ולשם מניעת משקעים על המזרקים. במקומות קרים דרוש גם תוסף להורדת הצמיגות.

את כל זה אמורה לעשות חברת הדלק המכינה אותו לפני המכירה. לצערנו אף חברת דלק לא משתפת אותנו בדיוק בהרכב התוספים בסולר שלה. חוץ מפרסומות מפגרות על "גולדיזל" לעומת "דלק דרגון" ועדות כביכול אובייקטיבית של משתמשים, אין אף מסע שווקי שפונה לצרכן הפחות שטחי.

 

בכל מקרה, אין צורך ואין גם כל הגיון בהוספת תוספים תקופתית למיכל הדלק. מה מכיל התוסף הזה? מה זה עושה? איך זה מגיב עם התוסף שכבר יש בדלק? האם זה מותאם למנוע שלך? ברוב המקרים אין אפשרות לקבל תשובה מוסמכת. גם במוסכים (מורשים!) אוהבים לשים לך אותו תקופתית בטענה שזה משפר את ביצועי המנוע, כשלמעשה זה בעיקר משפר את ביצועיהם החשבונאיים.

 

עוד מידע:

 

http://www.chevron.com/prodserv/fuels/bulletin/diesel/L2_7_fs.htm

 

נמרוד

פורסם

אולי אוכל להתעלק על התרד' ,

 

 

רכבי עמד כ 45 יום ...(כל שלושה ימים לערך הנעתי , חיכיתי עד שיתחמם , סיבוב של איזה 100 מטר וחזרה למנוחה)

 

 

האם כאשר תסתיים השלילה בעוד 14 יום , יש איזשהו תוסף שיכול להטיב ? K44 כבר נקנה , האם יש טעם להוסיף עוד משהו ? אולי למזרקים ?

פורסם

רכבי עמד כ 45 יום ...(כל שלושה ימים לערך הנעתי , חיכיתי עד שיתחמם , סיבוב של איזה 100 מטר וחזרה למנוחה)

 

האם כאשר תסתיים השלילה בעוד 14 יום , יש איזשהו תוסף שיכול להטיב ? K44 כבר נקנה , האם יש טעם להוסיף עוד משהו ? אולי למזרקים ?

 

כמדומני כבר ענינו לך על השאלה הזו לא מזמן :roll:

והתשובה נשארה בעינה, אין כל צורך בפעולה מיוחדת :!:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

רכבי עמד כ 45 יום ...(כל שלושה ימים לערך הנעתי , חיכיתי עד שיתחמם , סיבוב של איזה 100 מטר וחזרה למנוחה)

 

האם כאשר תסתיים השלילה בעוד 14 יום , יש איזשהו תוסף שיכול להטיב ? K44 כבר נקנה , האם יש טעם להוסיף עוד משהו ? אולי למזרקים ?

 

כמדומני כבר ענינו לך על השאלה הזו לא מזמן :roll:

והתשובה נשארה בעינה, אין כל צורך בפעולה מיוחדת :!:

 

עמית

 

לא ביקשתי פעולה הכרחית, אלא להטיב עם האוטו...

פורסם

בקשר לטענות של עמית שהתוספים לא נותנים כלום..

 

היתה לי עד לא מזמן פונטו 95.

 

בגלל שלרוב היא היתה נוסעת בעיר והמזרקים שלה יחסית ישנים ועברו הרבה, בערך כל 10000 ק"מ הרכב היה מתחיל לקרטע בטורים נמוכים ולגמגם.

 

לאחר כל מני חיפושים החלטתי לנסות את התוסף הידוע של ליקוויד מולי לניקוי מזרקים, ואכן נפסקו הקרטועים לאחר רבע מיכל.

 

זה אולי לא תחליף לניקוי מזרקים יסודי, אך בהחלט עוזר ומשפר את המצב ומונע הצתברויות של משקעים שחוסמים את המזרקים ומורידים את תפוקתם.

פורסם
בקשר לטענות של עמית שהתוספים לא נותנים כלום..

היתה לי עד לא מזמן פונטו 95.

 

בגלל שלרוב היא היתה נוסעת בעיר והמזרקים שלה יחסית ישנים ועברו הרבה, בערך כל 10000 ק"מ הרכב היה מתחיל לקרטע בטורים נמוכים ולגמגם.

 

לאחר כל מני חיפושים החלטתי לנסות את התוסף הידוע של ליקוויד מולי לניקוי מזרקים, ואכן נפסקו הקרטועים לאחר רבע מיכל.

 

זה אולי לא תחליף לניקוי מזרקים יסודי, אך בהחלט עוזר ומשפר את המצב ומונע הצתברויות של משקעים שחוסמים את המזרקים ומורידים את תפוקתם. .

 

הערה - כל פעולה של כל תוסף כלשהו הינה זמנית ולא נותת פתרון לטווח ארוך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אולי השוואה מוזרה:

 

צחצוח שיניים מכירים?

 

כל יום פעמיים ביום...

ובכל זאת אחת לחצי שנה/שנה עדיין צריכים לעשות ניקוי אבן שן.

 

זה אומר שלא צריך לצחצח שיניים?

×
×
  • תוכן חדש...