Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה מגבר יש לך?

 

איזה סוג מוזיקה אתה אוהב לשמוע?

 

הסכום כולל התקנה?

 

אתה פתוח ליד שניה?

 

אתה רוצה שאני אשאל עוד שאלות?

 

:)

MLK165 + HL70 @ Steg K4/02 + Celestra FA2150X | ML3000 @ LRX1.1K | Alpine 9887R | Audison Bit1

פורסם

מגבר פשוט של boschmann 800w והאמת שאין לי משוג כמה יציאות יש לו....

אני שומע בעיקר סיגנון אלקטרו חשבת על רמקולים שמוציאים צליל איכותי ובאס והסכום כולל התקנה

פורסם

במקרה עשיתי אחת כזאת היום..

תוכל לשים רמקולים 6*9 על המגש האחורי שיתנו גם יותר באס, מקדימה הולך מידה 5.25 אבל עם קצת בניה יכנס גם סט 6.5.

בככה לאוטו אקוסטיקה טובה ויש הרבה מאוד פוטנציאל.

אגב את הרדיו המקורי אתה מחליף?

פורסם

עבור סגנון אלקטרו ומוזיקה אלקטרונית בכלל (טראנס וכו') לדעתי סט כמו הרץ היי אנרג'י הוא מתאים.

 

הבעיה היא הציוד הנוכחי, והרכב שלך בלי איטום והתקציב שלך לא מאפשר את זה אלא אם אתה פתוח ליד שניה ומותח את התקציב קצת למעלה. כך שכרגע הסט לא ינוצל אפילו ל 30% מהיכולת שלו.

 

בנוסף, לא הייתי מציע להשקיע 2K ומעלה על מערכת ולא לשים סאב. מילא מתחת ל 1000 אז זורקים איזה 6X9 מאחורה ונגמר הסיפור.

 

ואם כבר 6X9 אני חושב שבתקציב שלך וברצונות שלך זו דווקא אופציה לא רעה וגם חסכונית. יש רמקולים 6X9 שיתנו לך סאונד לא רע מאחורה ומנסיון בתקציבים נמוכים רמקולים מאחורה שאינם יקרים יעשו לך חסד יותר מאשר קומפוננט זול מקדימה, יש שיחלקו עליי, זו דעתי בכל אופן. אני התחלתי עם פיוניר של 300 ש"ח מאחורה ומגבר זבל סיני ב 300 ש"ח נוספים ודווקא נהניתי בזמנו.

MLK165 + HL70 @ Steg K4/02 + Celestra FA2150X | ML3000 @ LRX1.1K | Alpine 9887R | Audison Bit1

פורסם

אם ככה אני ממליץ לך להשקיע את כל התקציב על קומפוננט איכותי מקדימה. ב 2000 ש"ח תמצא קומפוננטים טובים בין אם חדשים או יד שניה. לא כולל התקנה כמובן.

 

המגבר שלך שני ערוצים או ארבעה ערוצים? קח בחשבון שיש לך מגבר פשוט, בלשון המעטה, הרצתי עליו חיפוש.

 

כלומר, בין אם תרכוש קומפוננט טוב ו 6X9 או רק קומפוננט טוב, המגבר שלך יהווה חוליה חלשה במערכת, ותמיד החוליה החלדשה תגרור את הרכיבים למטה.

 

לדעתי יהיה לך עדיף בהרבה למכור את המגבר בכמה לירות, לרכוש קומפוננט טוב ב 1000 ש"ח ביד שניה, ולרכוש בנפרד מגבר שני ערוצים ב 1000 ש"ח נוספים.

 

כל זה כמובן בהנחה שאתה לא רוצה סאב.

MLK165 + HL70 @ Steg K4/02 + Celestra FA2150X | ML3000 @ LRX1.1K | Alpine 9887R | Audison Bit1

פורסם

היי ברקובי"ץ שלום מה שלומך ?

אני ממש לא מסכים אם כל מה שנאמר מעליי וחושב שאתה מובל לכיוון לא נכון

אתחיל בכך שיש לך ח#ה של מגבר אבל זה מה יש ואם זה צריך לבנות משהוא טוב יותר

מצד שני יש לך אחלה אוטו שקל לייצר בו סאונד במיוחד בסגנון שאתה שומע (צליל אלקטרוני חד ופאנצ"י)

כל זאת ועדיין להישאר בתקציב של כ 2000 ש"ח

ככלל ראשון אני לא מכיר ולא יודע על חובב מוסיקה אלקטרונית שמסוגל להינות מהסאונד ללא סאב

כך שסאב זה בעדיפות ראשונה , ממש כמו סט קומפוננט קדמי

לכן ההמלצה היא להישאר בשלב הזה עם ה"בושמן" ולהדביק סאב "12 חזק עם תיבת פורט שמחירו באזור 900 ש"ח

סט קומפוננט קדמי שתואם למוסיקה שאתה שומע ושיודע להתמודד עם המגבר שלך ולייצר סאונד טוב עולה 700 ש"ח

סט רמקולים 6*9 איכותי וטוב (רק כאופציה וממש לא בעדיפות ראשונה) שיסגור חלל סאונד ברכב עולה כ 400 ש"ח

סך כל הציוד כ 2000 ש"ח ואני מדבר על ציוד איכותי (פרטים ספציפיים ודגמים אוכל למסור רק בפניה פרטית)

נכון שנשאר נושא ההתקנה ובשביל זה תצטרך למתוח את התקציב בעוד כמה מאות

או לחלופין לוותר על ה 6*9 ולמתוח את התקציב ממש במעט לטובת ההתקנה (לא הכי מומלץ)

יום טוב

דרור

פורסם

דרור, אתה באמת חושב שעדיף לו להשאר עם המגבר פושט הזה ולהתאים לו קומפוננט סביר וסאב טוב? אני בספק אם המגבר הזה יכול לסחוב סאב "טוב" ואני גם בספק שהוא יעשה חסד לקומפוננט. מילא לקומפוננט, עוד איכשהו אפשרי, אבל סאב 12" בטווח מחירים כזה? מה גם שאנחנו לא יודעים אם המגבר שלו הוא שני ערוצים או ארבעה, ואם הוא כרגע משודך לזוג רמקולים אז הוא כנראה שני ערוצים וסאב בסטאפ הנוכחי לא אפשרי. אפילו לשים לו איזה מגנאט או JBL יעשה לו פלאים לעומת המגבר הנוכחי. ואני מסכים איתך שסאב זה חובה, במיוחד בסגנון מוזיקה כזה, אבל אם הוא לא מעוניין בסאב כנראה שזה רצונו, וכנראה שהוא מאזין למוזיקה בווליום יחסית נמוך ולא זקוק לפאנץ'. למרות שאם זה באמת המצב והוא מקשיב בווליום נמוך, אז עדיף לו לוותר על רכישת מגבר, ובכלל להוריד את התקציב לסכום אפסי ולרכוש קומפוננט בסיסי מאוד בלבד.

MLK165 + HL70 @ Steg K4/02 + Celestra FA2150X | ML3000 @ LRX1.1K | Alpine 9887R | Audison Bit1

פורסם

אנשים!!! הלוואי והייתי יכול לקנות סאב ולא מסיבות כלכליות...

זה פשוט רכב לא גדול ותא המטען שלו פיצי ואם אני ישים סאב לא תיהיה לי טיפת מקום בבגאז'

אגב אני אשמח לקבל הצעות מפורטות בפרטי

פורסם

ברקוביץ', ה 206 שלי אפילו יותר קטנה משלך , והסאב שלי hertz ES300 תופס בקושי שליש מתא המטען בתיבה קטנה. hertz ES200 או 250 עוד יותר פיצי.

 

אני הייתי שוקל ברצינות לקחת סאב, מגבר אנושי, וקומפוננט טוב.

 

תמתח את התקציב בכמה מאות ש"ח, תהיה פתוח למשומש ותוכל להרכיב מערכת שמאוד תהנה ממנה.

MLK165 + HL70 @ Steg K4/02 + Celestra FA2150X | ML3000 @ LRX1.1K | Alpine 9887R | Audison Bit1

פורסם

היי יובל מה שלומך ?

אני באמת לא יודע עם המגבר שלו הוא מגבר מרובע או מגבר שני ערוצים

ההיגיון שלי הביא אותי לחשוב שהוא מגבר מרובע מכיוון שבדרך כלל מגברי ה 800 וואט (כביכול :wink::-)) הם מגברי 4 ערוצים

עכשיו לגבי המותג הנ"ל (בושמן) אם מדובר במגבר מודל שנות התשעים המאוחרות אז באמת מדובר במגבר שהוא הרבה דרגות מתחת למגברי ה V

אבל אם מדובר במגבר בושמן מהיבוא החדש יותר אז אני יכול לומר שהם מקבילים למגברי ה V הידועים

וכולנו יודעים שלמרות שאלו מגברי מינימום עדיין הם יודעים לעבוד יפה בתצורות של סאב וסט קדמי

כל שכן הם מהווים פיתרון לא יקר לבעלי תקציב מוגדר ולא גבוה שעדיין רוצים לקבל "קיק" מהסטריאו ברכב

אני ביססתי את הפוסט שלי מתוך ידיעה שהמגבר הוא 4 ערוצים והוא מהייבוא העכשווי של המוצר הזה

במידה וטעיתי אז אני מצטער

לגבי סאב אני מסכים עם גיל מזרחי שישנם הרבה סאבים טובים שלא תופסים הרבה מקום גם "10 וגם "12

אם כי אני בהחלט לא מצטרף להמלצה הספציפית שלו

יום טוב

דרור

פורסם

חשבתי על מערכת מסויימת...

B52 ZL4140 מגבר לרכב -

 

קומפוננט ‏5.25 ‏אינטש OPTI52 Optidrive Lanzar -

 

זוג רמקולים CH6994 Boss - או -זוג רמקולים 6x9 Lanzar VX694 -

 

מה דעתכם?


×
×
  • תוכן חדש...