Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדפסת בת כמה חודשים לא עובדת - מה עושים ?


-מוטי-
שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום\

ברשותי מדפסת HP, DESKJET F2483

נקנתה לפני כמה חודשים באופיס דיפו.

כמעטמההתחלה התחילה הבעיה ש אני שולח להדפסה ולא יוצא כלום . הייתי מוחק את ההדפסה, מכבה\ מוציא מהחשמל את המדפסת ומנסה שוב . לאחר 1-2 ניסיונות זה היה עובד.

היום, לאחר יותר מחמישה נסיונות זה לא יוצא.

לפני שאני פונה לאחריות , יש מה לעשות ?

המדפסת דלוקה, ומכונת הצילום שבה עובדת בגלל זה זה נראה לי מוזר.(כפתורי מכונת הצילום נמצאים על המדפסת עצמה)

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כמו בעיה במערכת ההפעלה או דרייבר לא מותקן כמו שצריך.

 

תמסה להוריד ולהתקין דרייברים עדכניים מהאתר של HP.

 

אם יש לך אפשרות - תנסה לחבר את המדפסת למחשב אחר לבדיקה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-HP יש תמיכה מעולה, מומלץ להיעזר בהם.

 

במידה והתמיכה תראה שהיא לא יכולה לעזור לך בטלפון, קיימת אחריות עד הבית (למשך שנה) ושווה לנצל אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שילמתי במזומן- אין אופציה.

הם יטפלו בי בטלפון בתמיכה הטכנית. במידה וישנה תקלה אין לי אחריות(לאחר שיחה עם עובדת באופיס דיפו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ושילמת במזומן, גש לסניף ממנו רכשת את המדפסת ותבקש להיעזר בנציגת שירות לקוחות, ע"מ לשחזר קבלה.

 

הקטנת ראש זה דבר שכיח בכאלו מקומות. במידה ודבר כזה מתרחש, בקש את האחראי/סגן מנהל והוא יטפל בך.

 

רכשת מוצר במיטב כספך ואין לך אחריות? הצחקת אותי!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנציגה שדיברה איתי היתתה ממש נחמדה והציעה את עזרתה ופעלה באדיבות.

אתה אומר שגם בלי קבלה, בלי יכולת לשחזר ע"י כרטיס אשראי, ובלי תעודת אחריות אוכל לשחזר את הקבלה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי שיוכלו לשחזר לך קבלה, אתה צריך לזכור את התאריך שקנית. אם היו להם בתאריך הזה מס' רכישות כאלה, תצטרך לצמצם את זה גם לשעה מסויימת.

 

מכר שקנה מקדחה ב-ACE איבד קבלה. חודשיים אח"כ הוא בא לשם ומיקד אותם לחפש בשני תאריכים עוקבים ולטווח שעות מסויים. אכן נמצאה עיסקה תואמת והוא קיבל העתק.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כמו SPOOLER בעייתי.

 

כשזה קורה תלחץ על לחצן ימני על המחשב שלי, גש ל"ניהול". תחת שירותים ויישומים בחר ב"שירותים" חפש printer spooler תלחץ עליו מקש ימני ותבחר ב restart. תנסה להדפיס ותראה האם הבעייה נפתרה. אם לא גש שוב לאותו PRINTER SPOOLER תבחר ב STOP ואז לאחר שהוא יעצר בחר ב START.

 

אם השירות הזה נידפק, אני אישית לא הצלחתי לסדר אותו יכול להיות שיש אפשרות מלבד התקנה של מערכת ההפעלה מחדש אך אני לא נתקלחתי באפשרות כזו.

 

אם יש לך עוד מחשב שווה לבדוק האם במחשב נוסף הבעייה קיימת.

 

אגב איך המדפסת מחוברת למחשב? האם המדפסת משותפת?

 

איתמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי את השלבים כמו שאמרת, לא הצליח. ניתקתי את המדפסת מהחשמל(וחיברתי) וחזרתי על הפעולה- שוב לא פועל.

המדפסת מחוברת בכלב ישירות למחשב, לא משותפת.

כעקרון אין לי מחשב אחר לבדוק,

תודה רבה איתמר, ולכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה כבל מדובר? USB או LPT?

 

במידה ומחוברת USB:

 

והאם יש מאריך USB? זה מתכון לבעיות. ולאיזה שקע USB האם לשקע הקדמי או מה שמובנה בלוח האם?

 

איתמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...