Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקופ : צוות טופ גיר מצלם בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינתי לעשות לילה לבן אם היה לי מושג איפה הם.

מי שיש לו אינפורמציה לגבי המיקום שלהם, יכול לעשות אותי אדם שמח.

אני מתכנן להתנהג כמו מעריצה בת 12 ואף אחד לא יעצור אותי.

Oh My God (אויי ממאאיי גד יענו) טופגיר בארץ!!!!

:silly::loco:

אני שונא את הקיץ!

  • תגובות 353
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
היא תחכה שיעלו קטעים מהפרק ליו טיוב ואז תשלח להם זימונים למשפט על עברות תנועה. :|

 

או יגיעו אליהם הביתה - יש סיבה לטיול לבריטניה על חשבון הברון :lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
החייל מhwzone העלה עוד תמונות :-D

http://img99.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=dsc00230o.jpg

 

אני לא חושב שיש יישות בעולם שתגרום בפורום הזה יותר התרגשות מאשר טופגיר :lol:

 

עם כל הכבוד אתה לא חושב שזה מגעיל?

הוא העלה לרשת את הידיעה הזאת ובזכותו אתה יודע, ואתה עוד קורה לו חייל?

 

אריאל

פורסם
עם כל הכבוד אתה לא חושב שזה מגעיל?

הוא העלה לרשת את הידיעה הזאת ובזכותו אתה יודע, ואתה עוד קורה לו חייל?

 

אריאל

 

כי הוא חייל :roll: של הצבא כאילו. ממה שהבנתי. למה אתה חושב שהוא נמצא בגבול?

בכל מקרה אם משהו לא ברור אני ממש לא מנסה להיות מגעיל....

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
טוב, לפי המודיעין כרגע הם נמצאים באזור ירושלים אבל לא בתוך העיר עצמה.

 

סביר להניח שמחר הם יטיילו קצת בעיר (מאה שערים? :twisted: ) ובעיר העתיקה (כי זה מתבקש).

 

אחר כך (אולי ביום שישי) הם יעלו לנצרת ולרמת הגולן.

 

מהיכן, אם אפשר לשאול, ההנחה שמחר הם נשארים בירושלים, ושבשישי הם עולים צפונה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני בשוק!!! :shock: :shock:

 

לפני שעות ספורות חזרתי מתאילנד ועכשיו אני רואה את הידיעה הזאת... הלם טוטאלי!

 

בתור אחד שנמצא שנים ברשימת ההמתנה להיות אורח בתוכנית וכל הזמן מסננים אותו (נכון, כי אני מישראל)

 

מישהו שיודע היכן הצוות שידווח!

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

יוסי,אם הם עולים לרמת הגולן אזי אני די קרוב (שלח קורדינציות בה"פ,אני בקצרין :p) - אנא עדכנני ואצטרף למשלחת שלכם :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
כי הוא חייל :roll: של הצבא כאילו. ממה שהבנתי. למה אתה חושב שהוא נמצא בגבול?

בכל מקרה אם משהו לא ברור אני ממש לא מנסה להיות מגעיל....

 

 

אם זאת הייתה הכוונה שלך, אני מצטער.

אני חשבתי "חייל" במשמעות אחרת.

פורסם

אני בטוח שיש עוד מספר אנשים שמוכנים להתנהג כמו ילדות בנות 12 ויצאו לכיוון, ברגע שיהיה אחד כזה

אז אם מישהו עולה על קצה חוט - אנה פרסמו ברבים..

 

אני כל היום במיני היסטריה מזה - ממש כמו ילדה בת 12

פורסם
יוסי,אם הם עולים לרמת הגולן אזי אני די קרוב (שלח קורדינציות בה"פ,אני בקצרין :p) - אנא עדכנני ואצטרף למשלחת שלכם :D

 

כנ"ל

מוכן להתנדב מחיפה עם הרכב שלי ועוד 3 רכבים של חברים לסופ"ש לצייד בריטים בגולן, אם יהיה מידע איכותי.:-D

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

טוב לכל הציידים , אתם באמת חושבים שאם תתקפו ואתם בגל של חמש עשרה רכבים הם יעמדו ויחתמו לכם ?

הם יעופו משם או שהמאבטחים שלהם יעיפו אתכם, יש להם פרק לצלם .

במפקום זה אם מישהו בודד יעשה כאילו פגש אותם במקרה, כמו אותו מאבטח (לדעתי הוא מאבטח ולא חייל), אז בטח אחד מהם יהיה הנחמד התורן .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

בקרוב....בקארספורום....בת מצוה קבוצתית :lol:

 

פוסטרים של השלישיה יחולקו בכניסה לכל דורשת - ומי שתתעלף, יוסי פרנקוס ידאג להעיר אותה :wink:

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...