Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לפני קניית ברלינגו


sky55
שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין לרכוש ברלינגו שנתום 2006-2007 ויש לי כמה שאלות -

 

1- האם בשני השנתונים מדובר באותו רכב בדיוק או שבין 2006 ל-2007 הרכב עבר שינוי\שיפור ?

 

2- בדקתי ביד2 ויש הפרש מחיר די רציני בין שנתון 2007 לבין 2006, וכאן השאלה העיקרית שלי היא האם יש הבדל בין ברלינגו 2006 שנסע 130K לבין ברלינגו 2007 שנסע בדיוק את אותו הקילומטראז' ? כי אפשר למצוא שנתון 06 שנסע פחות קילומטרים משנתון 07 וגם אז ה-06 עולה פחות, ההיגיון שלי אומר ללכת על 06 קילומטראז' נמוך ולקבל כמעט את אותו אוטו בפחות מחיר,האם אני מפספס משהו ?

 

3- טורבו או לא טורבו ? ההתלבטות בין מנוע HDI 1.6 לבין מנוע אטמוספרי (למדתי משהו חדש כאן :) ) 1.9 , אני נוסע בשנה בסביבות 55K-70K עם הרבה עליות לירושלים , המכונאי שלי אומר חד משמעית ללכת על האטמוספרי שהוא יותר אמין ועלויות יותר נמוכות בתיקונים בעיקר בגלל שאין לו טורבו הוא ממשיך ומסביר שהטורבו צורך פחות דלק אבל זה 10% פחות וזה יהיה זניח יחסית לעלויות התיקונים והפסד הימים שהרכב מושבת.

מה אתם אומרים ? לי יש נטייה ללכת על בטוח וללכת על אטמוספרי אבל אחרי שנסעתי 3 שנים על פיאט דובלו(חרא של רכב מבחינת אמינות אבל חזק מהיר וזריז) עם 105 כ"ס נראה לי שקצת יהיה לי קשה לרדת לרכב די עגלתי...

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

בשנתונים האלה יש שני מנועי טורבו דיזל - 1600 סמ"ק עם 75 כ"ס ומנוע 2000 סמ"ק 90 כ"ס.

אני אישית לא הייתי קונה ברלינגו אטמוספרי - חלש מדי, רועש מאוד, פחות חיסכוני.

אני גם לא חושב שברלינגו אטמוספרי יותר אמין, פשוט אין לו את החלק היקר שנקרא "טורבו", וגם משאבת הזרקה (עד כמה שאני יודע) פחות יקרה לשיפוץ.

ההחלטה לגבי קניית הרכב צריכה להתבסס על מצבו של הרכב בפועל, ולא על הנתונים היבשים של שנתון וקילומטראז'.

סוג העבודה שהרכב שימש, טיפולים בזמן ובחלפים איכותיים, תאונות, מצבו הכללי של הרכב, גם חיצוני.

הרכבים האלה נמכרים הרבה מתחת למחירון, לטובתך.

כדי למכור רכב מסחרי, המוכר לרוב מוריד את המחיר, ומוריד, ומוריד..

לטעמי העדיפות הראשונה היא ברלינגו טורבו דיזל עם מנוע 2000 סמ"ק. לפי מה שזכור לי מהדיונים הקודמים, גם הקלאצ' של ברלינגו 2000 סמ"ק מחזיק יותר זמן\קילומטרים, וכמובן הביצועיים בעליות לירושליים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובה :)

 

אני הבנתי שהמנוע HDI 1.6 משנתון 2006 מוציא 92 כ"ס והוא יותר חסכוני מהמנוע 2.0 HDI ,האם אני טועה ?

 

מדיונים הבנתי שהבלאי של הטורבו והמזרקים הוא בסביבות ה-200K אז הפחד שלי הוא שאני רוכש ברלינגו HDI עם קילומטראז' בסביבות 130K - 150K וכבר בשנה הראשונה אני חייב לשפץ\להחליף טורבו בעלות גבוהה יחסית (אני אסע משה בסביבות ה-60K בשנה).

 

אגב,סתם מתוך סקרנות אם מישהו יודע את התשובה למה המחירון של הפרטנר שהוא תאום של הברלינגו יותר נמוך מהברלינגו ? מוזר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מיטב ידעתי רוב הברלינגו בשנתונים שאתה מחפש הם 1.6 HDI בהספק של 75 כ''ס

ישנן כמה נדירות עם 90 כ''ס (אני חושב שהרכב מגיע עם אינטרקולר)

 

בתור אחד שנוסע בדגם של ה75 כ''ס (כבר 50000 ק'מ)

הרכב נוסע מצוין ומראה אמינות יוצאת דופן

אני מרוצה בכל אופן.

 

לדגם האטמוספרי אני לא מתיחס,כי הוא לא שווה את זה

רכב עגלתי,שממש מסוכן בעקיפות או האצות (צריך הרבה אומץ לעשות את זה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה אחרונה לפני רכישה,

 

לאלה מכם שרכשו\מכרו ברלינגו בזמן האחרון או מעודכנים במחירים בשוק כמה אמור לעלות ברלינגו 2006-2007 דגם HDI SX ,90 כ"ס, יד שנייה כאשר יד ראשונה זה ליסינג,והרכב במצב סביר עם קילומטראז' בסביבות 130K-150K ??

 

כמה לשלם על רכב כזה ?

 

ביד אחד אפשר למצוא מחירים מ-30K ש"ח עד 70K ש"ח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי את שנהם .

פרטנר מודל 2000 עם מנוע 1.9 וברלינגו HDI 2000 90 ,2005 .

אין בכלל מה להשוואת , ה1.9 כל כך איטי וחלש שתעדיף לנסוע באופנים ,לא יודע מאפה הנתון ש ה71 כ"ס נראה שיש לו 40 לכל יותר ,

הHDI חזק מאוד ומרגיש חזק מידי בשביל הרכב הזה, לפחות המנוע הגדול 2000 .

נסה ללחוץ על הגז בכל הכוח , ההגה פשוט ננעל בגלל הכוח ויש הרגשה אין שליטה על הרכב.

פשוט צב זקן שהפך לאיילה צעירה !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...