Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה שמעניין אותי לדעת.... בביתספר היה ניסוי שלוקחים גולה מברזל שעוברת מבחינת גודל בחישוק (ברזל גם) אחרי החימום של הגולה היא כבר לא עברה

(יעני הברזל התרחב מהחום),

במנוע קיימת אותה תופעה של הבוכנות בצילינדר?? כמובון עד רמה מסויימת...

כאילו נניח שהמנוע חם הדחיסה של הדלק בצילינדר טובה יותר בגלל ההתרחבות הזו???

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

התופעה קיימת בכל חומרים (פרט לכמה יוצאי מן הכלל...כמו מים למשל) שחומר מתרחב עם עליה בטמפרטורה...לכן ךא מומלץ לתת יותר מדי מעמץ למנוע כאשר הוא קר

פורסם

הבוכנה לעולם לא תהיה בגודל של הצילינדר...

בישביל זה יש רינגים (טבעות אטימה)...

 

כמו כן גם הצילינדר מיתרחב...

זו הסיבה שאסור לשטוף במים מנוע קרור אוויר בטמפרטורת עבודה...

וזו גם הסיבה שכאשר ממלאים מים ברדיאטור והמנוע חם, יש להניע אותו, ולתת למים לזרום ורק אז להוסיף את המים לאט לאט... אחרת הבלוק יתכווץ על הבוכנות ויסדק...

 

אילו היו 15 שניות על "טרמודינמיקה למתחילים" :-)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

סתם עוד נקודה.......

 

הבוכנות מתרחבות לכן יש מקרים שהיצרו מעצב אותן בצורה אליפסית.

המנוע מתחמם הבוכנותמתרחבות והופכות בזמן העבודה לעגולות.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
סתם עוד נקודה.......

 

הבוכנות מתרחבות לכן יש מקרים שהיצרו מעצב אותן בצורה אליפסית.

המנוע מתחמם הבוכנותמתרחבות והופכות בזמן העבודה לעגולות.

 

מה?!?

תן דוגמה! איפה ? מי? מה?

עד כמה שאני מבין "אליפסה קרה" תתפשט להיות אליפסה גדולה יותר כאשר

יחממו אותה.

:turn-l:
פורסם
סתם עוד נקודה.......

 

הבוכנות מתרחבות לכן יש מקרים שהיצרו מעצב אותן בצורה אליפסית.

המנוע מתחמם הבוכנותמתרחבות והופכות בזמן העבודה לעגולות.

 

מה?!?

תן דוגמה! איפה ? מי? מה?

עד כמה שאני מבין "אליפסה קרה" תתפשט להיות אליפסה גדולה יותר כאשר

יחממו אותה.

 

:lol:

 

לא נראה לי שהבנת.......הבוכנה מתרחבת ומקבלת צורה עגולה.

זה יותר במנועים של פעם.

היה לי פעם קישור מעניין שמסביר את זה באופן אותר נרחב,אני אחפש אותו.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
סתם עוד נקודה.......

 

הבוכנות מתרחבות לכן יש מקרים שהיצרו מעצב אותן בצורה אליפסית.

המנוע מתחמם הבוכנותמתרחבות והופכות בזמן העבודה לעגולות.

אין חיה כזו - נקודה

אם יש זו טעות, עיוות , דפורמציה

רק תחשוב מה נדרש ליצור בוכנה (או צינלנדר) אליפטי לעומת עגול

whenever I see an Alfa I tip my hat

H. Ford

פורסם

אוקיי הבנתי שגם הבלוק מנוע מתרחב וכו וכו אבל לא הבנתי אם כשהמנוע חם יש דחיסה טובה יותר.... ועוד משהו בעניין זה *ממה עשויים הרינגים*?? והבנתי שהם ממוקמים על הבוכנות ... איך? תסבירו אם זה עוטף את הבוכנה או רק בחלק העליון גמו במשאבות אופניים למי שיצא לשבור אחת.. חחח

תודה גברים גברים

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם
סתם עוד נקודה.......

 

הבוכנות מתרחבות לכן יש מקרים שהיצרו מעצב אותן בצורה אליפסית.

המנוע מתחמם הבוכנותמתרחבות והופכות בזמן העבודה לעגולות.

אין חיה כזו - נקודה

אם יש זו טעות, עיוות , דפורמציה

רק תחשוב מה נדרש ליצור בוכנה (או צינלנדר) אליפטי לעומת עגול

 

 

שלום.

כאשר לא יודעים לא מדברים!!!!

ויש חיה כזות....

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום.

הבחור ששאל את השאלה צודק ושאל שאלה מצוינת.

כל מה שאני אכתוב מיתכוון , לכל הבוכנות מאז ועד העולם,בוכנות

קטנות,בינוניות,גדולות, מטוסטוס ועד המשאית הכי גדולה בעולם.

 

כול הבוכנות הם גם קוניות וגם אובליות ולמה? נתחיל בקוניות

מכיון שבחלק העליון של הבוכנה היכן שמורכבים הרניגים, וגם עובר

פין הבוכנה.(גוזון-פין) יש הרבה יותר סגסוגת חמרן מאשר בחצאית הבוכנה.

נעלצו ליצר את הבוכנה גם יותר קטנה בהיקף העליון הכללי, וגם אובלי

ביגלל שהיכן שעובר פין הבוכנה יש יותר סגסוגת חמרן מאשר ההקף הכללי.

כלומר היכן שישנם הקדחים של פין הבוכנה הבוכנה תהיה צרה יותר על מנת

לאפשר מקדם התפשטות גבוה יותר, וזו הסיבה שהבוכנה אובלית.

וגם קונית.בנוסף לזה בתוך הבוכנה בהיקף הפנמי ליד הקדחים של פין הבוכנה

הוסיפו חיזוקים ממתכת כדי להגביל את ההתפשטות. כמו כן נאלצו היצרנים

לעשות בבוכנה תעלות התפשטות, כלומר קדחים ארוכים (מעין תעלות)

שבהתחממות הבוכנה הם ניסגרים כדי שהבוכנה לא תתפשט יותר מידי. :shock:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
התופעה קיימת בכל חומרים (פרט לכמה יוצאי מן הכלל...כמו מים למשל) שחומר מתרחב עם עליה בטמפרטורה...לכן ךא מומלץ לתת יותר מדי מעמץ למנוע כאשר הוא קר

 

גם מים מתרחבים עם עליית הטמפרטורה.

הייחודיות של המים היא שהם מתרחבים גם בקפיאה.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם
סתם עוד נקודה.......

 

הבוכנות מתרחבות לכן יש מקרים שהיצרו מעצב אותן בצורה אליפסית.

המנוע מתחמם הבוכנותמתרחבות והופכות בזמן העבודה לעגולות.

אין חיה כזו - נקודה

אם יש זו טעות, עיוות , דפורמציה

רק תחשוב מה נדרש ליצור בוכנה (או צינלנדר) אליפטי לעומת עגול

 

את הקישור לא מצאתי.

אבל אם אתה מוכן להתערבות קטנה ,אני מוכן להתאמץ קצת יותר.

 

BOY

 

ותאמין לי שאני לא צריך לחשוב.....אני לומד(סיימתי ללמוד) את הדברים האלו.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...