Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים קשי יום לא נוסעים לחו"ל עם כל המשפחה.

 

 

ומה אם ייגרם נזק למישהו אחר (תאונה בכביש חו"ח) כתוצאה מהעבודה על הרכב? - להזכירך, מוסך חאפר.

 

סנטיאגו שלא תחשוב, אני איתך ולא נגדך, אבל הטענה עצמה טיפה מטומטמת (טוב נו אולי המילה מטומטמת היא קצת קיצונית) ובכל זאת דוגמא:

 

אם הלכתי וקניתי גבינה אצל בעל מכולת שלי, כשפתחתי אותה והיא הסריחה, אני אלך ואקח חדשה, על חשבונו.

אבל אם עשיתי את אותו הדבר, כשברור לי שעל האריזה יש פג תוקף של שבוע? בעל המכולת עדיין אשם? או שהאחריות עליי?

נורא קל להפיל את האשמה על אחרים, נורא קל להגיד אתה אשם ואתה אשם, אבל מה עושים כשמישהו, נהג, בא במודע ומקבל אצלהם שירות? גם אז צריך לתלות?

(את מקבל השירות? את נותני השירות? את מי שלא מונע מהצדדים לתת ולקבל שירות?)

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ראשית - אני מניח שלא ררק נחפר בור אלא גם בוצעה יציקת בטון, מן הסתם מדובר בבניה ללא רשיון. שנית - מדובר בהפעלת בית עסק ללא רשיון עסק. ולא אופתע אם יש עוד חצי תריסר סעיפים שהופרו ואשר מצדיקים את פעולת המועצה.

 

כל העניין היה כשהם לא היו בכלל בארץ, משמע לא עבדו שם.

 

אני מבין צו הריסה למבנה מעל הקרקע, אבל מה שמתחת לקרקע אני לא מבין מה הבעיה עם זה. במיוחד שבמכתב נטען שהבעיה היא בטיחותית שמישהו יפול לבור. אם הבור היה מכוסה כמו שפותח השרשור טוען, שוב איפה הבעיה עם הבור? מעבר לזה אם הבור נחפר למטרה מסויימת, מה זה עניינה של הרשות המקומית? אם המבנה שקם מעל הבור לא חוקי תוציאו צו הריסה ותהרסו את המבנה, אבל לבוא ולמלא את הבור בבטון, עם כל הכלי עבודה שם, זה כבר לדעתי עבריינות.

 

לא טוען שהאחים לא עברו על החוק, אבל האם מותר לרשות המקומית גם כן לעבור על החוק?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הם לא עבריינים ולא פושעים, אלא אנשים קשיי יום (נכון זו לא סיבה ותירוץ לרחם עליהם, צודקים)

 

אתה טועה.

 

הם כן עבריינים וכן פושעים.

 

תבדוק במילון ותראה שעבריין/פושע הוא אחד שעבר על החוק. והם עברו על החוק.

 

ואתה טועה בעוד משהו.

זה שהם אנשים קשי יום זה כן סיבה לרחם עליהם. וגם סיבה לעזור להם, באופן חוקי ולגיטימי.

 

רוצים לפתוח מוסך? שיפתחו מוסך, כמו שצריך.

פורסם

לא מבין למה להשתמש בשפה כזו , אתה לא מכיר אותי ואין לך זכות לטעון שמה שאני אומר מטומטם.

מקסימום , לדעתך זה מטומטם.

לענין:

 

במה שקשור לחיי אדם, אין מקום להנחות האלו. ובסופו של דבר, עסק שכזה מסכן אותי ואותך. וממש לא משנה מי אשם: בעל הרכב או החאפר.

פורסם
סנטיאגו שלא תחשוב, אני איתך ולא נגדך, אבל הטענה עצמה טיפה מטומטמת:

 

לדוגמא:

אם הלכתי וקניתי גבינה אצל בעל מכולת שלי, כשפתחתי אותה והיא הסריחה, אני אלך ואקח חדשה, על חשבונו.

אבל אם עשיתי את אותו הדבר, כשברור לי שעל האריזה יש פג תוקף של שבוע? בעל המכולת עדיין אשם? או שהאחריות עליי?

נורא קל להפיל את האשמה על אחרים, נורא קל להגיד אתה אשם ואתה אשם, אבל מה עושים כשמישהו, נהג, בא במודע ומקבל אצלהם שירות? גם אז צריך לתלות?

(את מקבל השירות? את נותני השירות? את מי שלא מונע מהצדדים לתת ולקבל שירות?)

 

אבל מראש היה אסור לו למכור לך את אותה הגבינה. בעל המקום צריך לפקח על הסחורה שלו. נכון שקורה שפה ושם יש פג תוקף, אבל זה בטעות (לרוב), ובמקרה של המוסך שום דבר לא בטעות אלא הכל מכוון. אף אחד לא נכנס למוסך בטעות

 

זה לא משנה לגבי הלקוחות, חוקית אסור להם בכלל לפתוח את המוסך הזה ולא משנה שגם כל המדינה ירצו לטפל אצלם.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

רוצה אנלוגיה למכולת? המוסך הוא כמו מכולת שאין כל פיקוח על מצב הניקיון שבה, מצב המקררים שלה ושמוכרת ב"שחור". האם תקנה גבינה במכולת שבה אינך יודע אם הגבינה נשמרה בטמפרטורה נכונה ושבמחסן מבוצעת בקרת מכרסמים? כך גם המוסך הפיראטי שבו איןכל מקרה על מקצועיות העובדים ואיכות העבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סנטיאגו מתנצל ידידי. לא הייתה כל כוונה אלייך אישית. ערכתי את תשובתי ואני שוב מתנצל אם דבריי לא היו במקום.

כוונתי הייתה שהטענה עצמה, כמו שאמרת, אינני מסכים איתה מעט.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
אם הלכתי וקניתי גבינה אצל בעל מכולת שלי, כשפתחתי אותה והיא הסריחה, אני אלך ואקח חדשה, על חשבונו.

אבל אם עשיתי את אותו הדבר, כשברור לי שעל האריזה יש פג תוקף של שבוע? בעל המכולת עדיין אשם? או שהאחריות עליי?

 

עדיין בעל המכולת אשם. הוא לא אמור להחזיק על המדף מוצרים שפג תוקפם, תפקידו לדאוג שכל המוצרים שהוא מוכר טריים.

 

ואם הוא פספס, ורכשת אצלו מוצר פג תוקף - אתה חוזר אליו והוא מחליף לך אותו לאחד טרי.

 

 

פורסם

תאמין לי שמי שיש לו עסק בבית הוא ממש לא קשה יום.

אני אישית יכול לספר לך על קוסמטיקאית גרושה שהיתה גרה בעיר שלי והיה לה עסק שחור מהבית.

היא היתה מקבלת מביטוח לאומי קצבה מלאה של חד הורית מובטלת ומפעילה עסק בבית.

 

היא היתה כלפי חוץ מתנהגת שקשה לה כדי לעורר חשד, אבל תאמין לי שהיה לה מלא כסף.

ומאיפה הכסף...מיסים שאנשים הגונים משלמים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
כל העניין היה כשהם לא היו בכלל בארץ, משמע לא עבדו שם.

 

אני מבין צו הריסה למבנה מעל הקרקע, אבל מה שמתחת לקרקע אני לא מבין מה הבעיה עם זה. במיוחד שבמכתב נטען שהבעיה היא בטיחותית שמישהו יפול לבור. אם הבור היה מכוסה כמו שפותח השרשור טוען, שוב איפה הבעיה עם הבור? מעבר לזה אם הבור נחפר למטרה מסויימת, מה זה עניינה של הרשות המקומית? אם המבנה שקם מעל הבור לא חוקי תוציאו צו הריסה ותהרסו את המבנה, אבל לבוא ולמלא את הבור בבטון, עם כל הכלי עבודה שם, זה כבר לדעתי עבריינות.

 

לא טוען שהאחים לא עברו על החוק, אבל האם מותר לרשות המקומית גם כן לעבור על החוק?

 

מסכים. זה הדבר שהכי חרה לי בכל הסיפור. לכסות בור המשמש עסק לא חוקי, ברור לחלוטין.

למה גם להעניש אותם ע"י הריסה טוטאלית של כלי עבודה המשמשים אותם באופן פרטי, בדיוק כמו שלכולנו כלי עבודה כאלה ואחרים.

פורסם
מסכים. זה הדבר שהכי חרה לי בכל הסיפור. לכסות בור המשמש עסק לא חוקי, ברור לחלוטין.

למה גם להעניש אותם ע"י הריסה טוטאלית של כלי עבודה המשמשים אותם באופן פרטי, בדיוק כמו שלכולנו כלי עבודה כאלה ואחרים.

 

לא אגיד מילים רעות, על הרשות המקומית (חלק מקורבי המשפחה של הגברת שלי, עובדים שם) אבל בכל זאת:

 

כנראה שמקבלי ההחלטות, לא נתנו הוראה של "תמלאו את הבור בבטון ותלכו הביתה", פשוט שמי שעשה את זה פיזית, החליט שככה יותר נוח ומהיר.

בחיפוש מסביב לבית, לא מצאו האחים את הכלים שהיו שם, מפתחות רבים, פטישים מסוגים שונים, גומיות חדשות, רפידות חדשות ברקסים ארוזים באריזה דנדשה ועוד. (חשוב לי, כפותח השירשור לציין, שהם יכלו גם להגיד לי, שהיה שם 100 קילו זהב וזה עדיין לא אומר שזה נכון)

כשהם מבקשים שוב ושוב את עזרתי, אני אומר שאני לא יודע, שאין ביכולתי, לברר דברים כאלה.

סיכמנו ש"עבריינים", סיכמנו שהם פורעי חוק, וגנבי מס וכ'ו וכ'ו.

מה עם הכלים? מה עם כל הציוד שהיה בפנים? או שאתם מאמינים ש"כל גנב סופו תלייה" אז ממילא לא יצטרך את הכלים שלו לאחר מותו?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

בעל הג'ימיני, שמע, אתה בנאדם מיוחד.

 

מצד אחד פתחת את השרשור מתוך קו מזדהה עם ה"אחים", בהמשך ציינת שאתה לא לקוח שלהם אלא מכר\חבר שלהם, בהמשך ציינת שאתה הולך אליהם הביתה אבל "לבית שלי הם לא נכנסים".

 

אה כן, והם גם לא יודעים את שמך (אתה כתבת שהם גם מכירים אותך בתור "בעל הג'ימיני").

 

זאת אומרת שכאשר אתה בא לבית אחד האחים הוא אומר לאישתו "מזל,תכיני קפה, חבר שלי בעל הג'ימיני הגיע".

 

ציינת שבמכתב כתוב "לאחר מספר פניות בנושא הסרת המפגע" (לא זוכר את הניסוח המדוייק) אבל עדיין כתבת "מה החיפזון לפרק את המוסך?".

אם הרשות המקומית התריעה מספר פעמים משמע הם לא נהגו בחיפזון אלא "לקחו את הזמן".

 

יש להם בעיה שהם החליטו להתעלם מהחוק ולהמשיך להפעיל את המוסך למרות אזהרות הרשות המקומית (וזה שתקרא למוסך "פרוייקט" לא משנה את העובדה שזה עדיין מוסך שהתנהל שם ולא פרוייקט רווחה עירוני).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נמחק ציטוט מיותר.

 

הם שכנים (לא כל שכן נחשב כשכן בדירה הסמוכה) שגרים בסמוך. הם יודעים את שמי הפרטי, ומה שהתכוונתי אליו היה שהם יודעים שאני פעיל פה, בניק "בעל ג'ימני", לא אמרתי מילה אחת על זה שאינם מכירים אותי בשמי הפרטי.

הם לא נכנסים כי אין לי רצון להתעסק איתם, הם לא עבריינים ולא כלום, פשוט סתם שכנים כמה בתים ליד וזהו. הלכתי אליהם כדי להראות להם, מהמחשב שלהם, את מה שכתוב פה (את כל ההתנהלות של קארספורום, לא רק את ההתנהלות שלי)

 

תבין ידידי, לא אכפת לי מה יהיה איתם, הם לא כאלה מעניינים לי ולא כאלה מסוכנים לי. העליתי את העניין מלכתחילה, רק בגלל הצעדים שנקטה העיריה מההתחלה, האיטום ע"י הבטון.

זה כמו שלמשל תבוא בבוקר למשרד שלך, והופ, אין בניין, עזוב חוקי לא חוקי, מתאים לא מתאים, מעצבן לא מעצבן וכ'ו, מה היית חושב על זה? אתה בא ורואה אטום, סגור, אין בניין (ולפיכך אין משרד)

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

יש משפט חכם שאומר "כשאתה משחק באש אל תתפלא שאתה נכווה".

 

אם הייתי מגיע לבניין שבו שוכן המשרד שלי והייתי מגלה שאטמו לי את הדלת עם בטון הייתי מתעצבן נורא.

 

מהסיבה הפשוטה- אני יודע בוודאות שכל מה שאני עושה לגיטימי וחוקי.

 

מאידך, אם הייתי מנהל עסק לא חוקי ויום אחד מגיע ומגלה את דלת המשרד אטומה בבטון הייתי אומר "שיחקו אותה" (עם כל הכעס שבדבר).

 

אגב, אם הייתי מנהל עסק לא חוקי והיו אוטמים לי את המשרד על הציוד המשרדי היקר שבו,כנראה שהייתי מביא פועל סיני שיחפור בבטון, יחלץ לי את הכלים שבמשרד ואחרי זה דואג שהוא יאטום את המשרד בחזרה בבטון כדי שלא ירגישו שהייתי שם.

 

הרי אם אפנה לרשויות בטענה ש"אוקיי,סגרתם לי את העסק, אבל מה עם הכלי עבודה שהשחתתם לי?" הרשויות היו דואגות להעמיס עלי כל גורם "רע" אפשרי (מס הכנסה,למשל).

 

זה רק צריך ללמד את החבר שלך שעדיף לשתוק על "קבירת כלי העבודה" מאשר ללכת להתלונן על זה ולעורר עוד מתים משנתם.

 

שיישמח שבאו וסגרו לו את העסק, באותה מידה הם יכלו לחזור מהחופשה ולגלות פקיד ממס הכנסה שממתין להם, שותה להם את הדם (קרי רכב, בתים,חשבונות בנק) ואז אוטם להם את העסק.

 

אשר אלייך ידידי, נראה לי שהם קצת יותר מ"סתם שכנים כמה בתים לידי" שלא אכפת לך מהם והם לא מעניינים אותך, הרי טרחת לפתוח שרשור בנידון וללכת אליהם לביתם כדי להראות להם מהמחשב שלהם את הטופיק שמתנהל פה.

 

אבל חפיף, זה עניינך הפרטי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כל כך במקום בוקי, שלא יכלו לטפל תחילה בנושאים הבוערים יותר? (ושלא פה המקום להתחיל לפרט איזה נושאים)

מה החיפזון לפרק? מה קרה פתאום? מהר מהר הלכו ויצקו, חצי מערבל בטון לתוך בור ובשביל מה? לבלום עבודה של אנשים שמתפרנסים.

 

זה לסגור מקום שמתםפרנס מסיכון חייהם של אנשים אחרים.

 

לא סתם למוסך צריך רשיון ולהם לא היה לא רשיון, לא אישור מהנדס וקונסטרוקטור לבור ולא אישורי בנייה.

 

פעולה מבורכת והלואי שכל הרשויות ינהגו כך ואף יותר חמור מזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...