Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

-האם ישנו נזק או יכול להגרם נזק כתוצאה מביצוע פלאשינג?

-האם ישנו נזק או יכול להגרם נזק כתוצאה מביצוע פלאשינג מספר פעמים?

-האם ישנה מגבלה של מספר הפעמים בהם ניתן לבצע פלאשינג?

-האם ישנה מגבלה של מספר הקילומטרים בין פלאשינג לפלאשינג?

פורסם
-האם ישנו נזק או יכול להגרם נזק כתוצאה מביצוע פלאשינג? כן !

-האם ישנו נזק או יכול להגרם נזק כתוצאה מביצוע פלאשינג מספר פעמים? כן !

-האם ישנה מגבלה של מספר הפעמים בהם ניתן לבצע פלאשינג? כן !

-האם ישנה מגבלה של מספר הקילומטרים בין פלאשינג לפלאשינג?

כן לכל השאלות ששאלת !

לא מומלץ פלשינג, לשום רכב חדש כישן כאחד, בוודאי שלא סיבה ניראית לעין אלא רק בגלל מנועים שעברו אלפי קילומטרים בתנאי שטח קשים, או תנאי נסיעה של עצור וסע, צוגם לא מנועים שהשתמשו בשמן זול.

 

יחד עם זאת, למנועים שעברו תנאי עבודה קשים, וללא החלפת שמנים בזמן, ושמן לא איכותי, ועם בעיית לחץ שמן נמוך, רעשים במנוע, בוצה במכסאות השסתומים, חשד ברור לבוצה באגן השמן, ולסתימת רשתית משאבת השמן, פלשינג יומלץ, בתנאי שאגן השמן יפורק מיד לאחר הפלשינג, ומשאבת השמן תפורק, או רשתית משאבת השמן תנוקה, במידת האפשר.

אין שום שיכבת הגנה על מיסבי המנוע, שבהם פלשינג יכול לפגוע, אם כי הוא עלול לפתוח פצעים ישנים ומדממים, ולפורר פיח, שהצטבר בטבעות הבוכנה, ועלול לגרום לירידה בדחיסה, ומעבר דחיסה לעוקה.

הקפדה על החלפת שמנים בזמן, והקפדה על שמן איכותי, עדיפה על כל פלשינג מיותר, שעלול להזיק יותר מאשר להועיל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מרק 10, כוונתך למאמר הזה:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/archive/index.php/t-96452.htm

 

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לפני בערך 6 שנים היתה לי רובר 216 98

עשיתי לה טיפול ובו גם פלאשינג למרות שהמנועים של רובר נוטים לשרוף ראש מנוע.

היא היתה בבעלותי שנה ומשהו ואני אף רואה אותה על היום מסתובבת בעיר.

כך שאם הפלאשינג הוא לרכב ישן מעט לפני טיפול טוב ולאורך זמן-אני ממליץ

אני אישית ממליץ להריץ ת'מנוע 5-6 דקות בלבד עם הפלאשינג לפני ריקון והחלפת שמן

×
×
  • תוכן חדש...