Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי חזרתי בשנית.

 

אז הדרישות הן:

 

חסכון בדלק(עם גיר אוטומטי עד כמה שזה מצחיק).

 

אמינות.

 

ובטחון.

 

רכב משנת 2007 אם קיימת חייה כזו.

 

מה גם מחיר ביטוח סביר(עד 8 אלף בחודש עם צעיר וחדש-אלא אם כן תוכלו להאיר את עיניי).

 

ההורים שלי לא מעוניים במשפחתית אך אנו 4 נפשות(אלא אם יש לכם הצעה נוספת חוץ ממאזדה 3).

 

יש אולי מיני או סופר מיני(מישהו יכול להבהיר לי את העניין,בעזרת דוגמאות והסבר קצר בבקשה).

 

אם אפשר רשימה של מספר מכוניות העולות על דרישות אלו,על מנת שאוכל לחקור ביתר שאת את הנושא.

 

אנחנו מעוניינים רק במכונית מיד ראשונה ופרטית,כמובן שק"מ נמוך הוא לא בגדר המלצה בלבד.

 

תודה רבה על העזרה שלכם.

 

אריאל.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

שלום ,

 

מבחינת הדרישות שלך הרכב שעונה על הדרישות לדעתי הינו גרנדה פונטו רובוטית(אוטומטית חסכונית :wink: )

היא ניכנסת בתקציב של 60 אלף מיד פרטית 2007 עם ק"מ נמוך

 

היא מאוד בטוחה - גירסה אקטיב פלוס עם 6 כ"א ו5 כוכבים במיבחני ריסוק,

מרווחת ומתאימה גם ל5 אנשים (אנחנו מישפחה יושבים בסבבה לגמרי ואין תלונות מאחורה)

יושבת טוב על הכביש עם בידוד רעשים טוב, לא קופצנית כמו רכב פיצפון

ניראת מעולה! :-)

אמינות לא שמעתי דברים יוצאי דופן- גם הגיר עם שומרים עליו לא אמור לעשות בעיות וגם אם כן אז לא קופצמים ישר למוסך שלא מכירים שלא ידפוק ישר להחליף גיר כי לרוב זה לא המצב

 

 

בקיצר אני מאוד ממליץ על הרכב בדרישות הנ"ל גם תא המיטען הוא נורמאלי ועם אין יושבים מאחור אז ניתן לקבל מושבים ולקחת המון דברים מאיקאה :-) לי יצא להעביר מדפסת פלוטר ענקית של 1.70 אורך ואפילו הבאג'ז ניסגר- אין על רכב הצ'בק.

 

אם יש עוד שאלות על הרכב אשמח לעזור

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
שלום ,

 

מבחינת הדרישות שלך הרכב שעונה על הדרישות לדעתי הינו גרנדה פונטו רובוטית(אוטומטית חסכונית :wink: )

היא ניכנסת בתקציב של 60 אלף מיד פרטית 2007 עם ק"מ נמוך

 

היא מאוד בטוחה - גירסה אקטיב פלוס עם 6 כ"א ו5 כוכבים במיבחני ריסוק,

מרווחת ומתאימה גם ל5 אנשים (אנחנו מישפחה יושבים בסבבה לגמרי ואין תלונות מאחורה)

יושבת טוב על הכביש עם בידוד רעשים טוב, לא קופצנית כמו רכב פיצפון

ניראת מעולה! :-)

אמינות לא שמעתי דברים יוצאי דופן- גם הגיר עם שומרים עליו לא אמור לעשות בעיות וגם אם כן אז לא קופצמים ישר למוסך שלא מכירים שלא ידפוק ישר להחליף גיר כי לרוב זה לא המצב

 

 

בקיצר אני מאוד ממליץ על הרכב בדרישות הנ"ל גם תא המיטען הוא נורמאלי ועם אין יושבים מאחור אז ניתן לקבל מושבים ולקחת המון דברים מאיקאה :-) לי יצא להעביר מדפסת פלוטר ענקית של 1.70 אורך ואפילו הבאג'ז ניסגר- אין על רכב הצ'בק.

 

אם יש עוד שאלות על הרכב אשמח לעזור

 

 

תוכל אולי לנפץ לי את המיתוס של פיאט?

 

זאת אומרת האם הרכב הנ"ל אמין?מה החלפת בו במשך כל התקופה בה החזקת אותו?

 

איזה דגם לקחת?ראיתי שהכ"ס שלו לא מרשים במיוחד...

 

מה עם סוזוקי סוויפט?

 

מאזדה 2?

 

אולי יונדאי I20?

 

מה עם טויוטה יאריס?

 

זקוק לעוד המלצות..

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
תוכל אולי לנפץ לי את המיתוס של פיאט?

 

זאת אומרת האם הרכב הנ"ל אמין?מה החלפת בו במשך כל התקופה בה החזקת אותו?

 

איזה דגם לקחת?ראיתי שהכ"ס שלו לא מרשים במיוחד...

 

מה עם סוזוקי סוויפט?

 

מאזדה 2?

 

אולי יונדאי I20?

 

מה עם טויוטה יאריס?

 

זקוק לעוד המלצות..

 

מבחינת האמינות- אני עדיין לא יכול להעיד כי יש לי את הרכב רק מאפריל ונסעתי איתו קצת פחות מ2000 ק"מ

מבחינת האמינות אני לא רואה בפורומים באירופה בעיות מיוחדות שהופכות את הרכב הנ"ל לאמין פחות ממכוניות אחרות - אין בעיות מיוחדות וכניראה היפניות אמינות יתר אבל בישביל ההבדל הקטן בזה אני לא מוכן לינסוע בקופסא מרובעת כמו סיריון בלי להינות בנסיעה ונוחות טובה ועיצוב יפה.

 

וגם : קניתי את הרכב שנת 2007 עם 22,500 ק"מ- כמה בעיות אתה כבר חושב שיצוצו לך ברכב שהוא כמעט חדש?

אם אתה הייתה שואל על רכב בן 5 שנים ויותר אז אמינות הייתי ניכנסת חזק יותר לתמונה אבל לרכב של 2-3 על הכביש שזה גם לרוב תקופת האחריות שלהם אז לא ניראה לי יצוצו בעיות מיוחדות.

 

תיקנה גם מטרייד אין וקבל אחריות למנוע וגיר וסע בראש שקט, אני קניתי מטרייד מוביל כי הם הטרייד הרישמי של היבואן ואתה מוזמן ליבדוק שם המכוניות מאוד שמורות עם ק"מ נמוך אבל הכי טוב לנסות לשריין במחשב רכב עתידי עם נתונים טובים יותר מאשר מה שבמיגרש. מכוניות טובות לא מספיקות להגיעה למיגרש הן נחטפות לפני - גם את הרכב שלי שיריינתי מראש וחיכיתי שבועיים ואיך שראיתי בדקתי הופתעתי לטובה וחטפתי.

 

ודבר נוסף- מבחינת הכוח של המנוע:

בהתחלה אתה תרגיש בחוסר כוח בעיקר בעקיפות וזה אכן בעיה אבל שתגלה כיצד לנצל את הגיר בשילוב נכון עם קיקדאון אתה תגלה שהרכב מאוד זריז ויודע להאיץ יפה. כל העניין ברכב הזה הוא לנצל את ההילוכים בשעת הצורך בכוח ואז אין בעיה של כוח למנוע.

סתם לדוגמא: 0-100:

מאזדה 3 1.6ל: 13.1 שניות

גרנדה פונטו: 13.2 שניות.

 

אז כולם יורדים על הגרנדה שהיא איטית אבל כולם עדיין מצליחים להמשיך לינהוג בלי בעיה במאזדה 3 :wink:

 

בנוסף הציעות לי לשפר את הספק המנוע בכ10 סוסונים ע"י עידכון הECU של הרכב ב1600 ש"ח באחד מסדנאות השיפורים שרואים אותם כאן כל הזמן אז הרכב ממש הופך ליהיות בובה.

 

מבחינת שאר המכוניות :

המאזדה וסוויפ וניראה לי היאריס בשנתון הזה לא ניתנס לתקציב.( והI20 דיי חדשה לא?)

הסוויפט מאוד צפופה ובקושי 4 אנשים ניכנסים לתוכה- היא גם הייתה ההיתלבטות שלי.

המאזדה טובה אבל תיצטרך להוסיף המון כסף שלדעתי לא שווה

והיאריס אם זה הגירסה הרובוטית היא נדנדה קרוסלה שמאוד לא מומלצת- לא כמו הרובוטית בפיאט.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...