Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה מה שלומכם?

עד עכשיו הייתי פעיל בפורום כבעל לנסר 92 אך כעת השתדרגתי (יש כאלה שיאמרו שלא..) לפונו ספייס SX 2001.

אז ככה-

לאחר זמן רב שלא בדקתי שמן ברכב הופתעתי לגלות שהרכב ללא טיפה של שמן- המדיד יצא יבש לגמריי.

כפעולת הצלה אפשר לומר מלאתי שמן שהיה לי עוד מהרכב הקודם- 10/40 רגיל (ולא חצי סנטטי כמו שהיה ברכב לפני).

על הדרך הוספתי מעט מים לרדיאטור (פראפלו כמובן) כדי שיהיה על המקסימום ולא קצת מתחת למינימום.

הרכב לא התחמם כלל ובאופן קבוע המד חום עומד על החצי.

הבעיה היא שמאז ההחלפה מערכת הקירור מתפקדת טוב מדי, בנסיעה המדיד עומד על החצי אך ברגע שאני נוסע מהר ללא גז המד חום יורד לאמצע שבין הרבע לחצי (מאבד שמינית מהגובה שלו) וברגע שנותנים שוב גז החום מטפס שוב לחצי.

ההנחה שלי היא שהטרמוסטט נתקע במצב פתוח ולכן מקרר את המנוע יתר על המידה.

אשמח לדעת

1. האם יש למישהו רעיון מה עוד עלולה להיות הבעיה?

2. כיצד אני מפרק את הטרמוסטט- אני רוצה לנסות לנקות/ להחליף אותו בעצמי (אני אוהב לעבוד על הרכב).

3. אולי במקרה יש למישהו מושג איך אבדו לי 2 ליטר שמן (יש לי נזילה קלה אבל בכמות כזו המנוע היה צריך להיות מוצף..)

 

תודה רבה.

 

nadi

×
×
  • תוכן חדש...