Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

שכנה שלי מוכרת את הרכב שלה (שהיא כמעט ולא נסעה בו- 14,000 ק"מ).

האוטו נראה ממש יפה מבחוץ ומבפנים אך היא לא יודעת לתת לי יותר פרטים על הרכב.

 

הרכב הוא בגרסת האקסקיוטיב.

האם מישהו מכיר את ה"מחלות" שיש לרכב (גיר טפטרוניק)? איך הוא מבחינת תצרוכת דלק? ומה לגבי שמירת הערך שלו?

 

תודה לכולם!

פורסם

רכשתי רכב כזה מודל 2007 לפני שבוע.

 

הרכב לא מלהיב אך עושה את העבודה. ההשוואה שלי היא לפורד פוקוס שיש לי גם בבית, שהוא הרבה יותר מרשים ונוח, אך גם יותר כבד.

 

עוד אין לי תובנות אישיות לגבי אמינות, אך לפי מה שקראתי בפורום ושמעתי מחברים ומאחרים מדובר ברכב אמין מאוד.

 

לגבי צריכת דלק - יצא לי לתדלק פעם אחת בלבד (450 ק"מ) והתוצאה מורה על 1/12 (נסיעה בין עירונית ברובה עם עמידה יומית בפקקי הבוקר בכביש מס' 1), שזה לא רע.

פורסם

כמו שהבחור מעליי כבר אמר צריכת הדלק שלה ממוצעת 1/12 בערך

מבחינת אמינות, חבר שלי מחזיק את הרכב וחוץ מהטיפולים הקבועים לא היתה לו בעיה נוספת (מודל 2007)

חיצונית אני מסכים איתך שהאוטו נראה יפה וגם מבפנים אין מה להתלונן, נהגתי על הרכב כמה וכמה פעמים

והאמת שהרכב אכן כבד וגם נוח לנסיעה, בקשר לשמירת ערך מצטער ידידי אני לא יודע.

×
×
  • תוכן חדש...