Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך מגיעים ל-Silverstone באנגליה.

אני יודע שיש הסבר כללי באתר שלהם אבל אני מחפש את ההסבר המדוייק, עקב בצד אגודל:

איפה לעלות, איזה קו, איפה לרדת, למה להחליף ואיפה, תדירות, זמן נסיעה, זמן הליכה ברגל ביעד וכו'.

האם יש הבדל בין ימי השבוע? אמצע שבוע, סופ"ש, ראשון ?

העדיפות שלי היא לתחבורה ציבורית (רכבות למינייהן עדיפות) - לא מונית.

 

נקודת המוצא יכולה להיות מרכז לונדון. בלונדון אני מסתדר היטב, כך שעקרונית, כל תחנה במרכז לונדון נגישה עבורי.

 

דפ"א 2 - יתכן והנחיתה תהיה בלוטון, כך שהסבר מלוטון. מצד שני אם מלוטון יותר מסובך, אזי אתכוונן למרכז לונדון.

(יש בכלל מה לראות בלוטון? - המלצות?)

תודה לעונים .

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

נוסעים במכונית.

אחת הסיבות שרצו להפסיק את מרוצי F1 זה שאין גישה נורמלית למקום.

 

מה אתה הולך לעשות שם?

אם אתה הולך לעשות מה שאני עשיתי (ראה תמונה) אז אחרי שמגיעים למסלול נכנסים פנימה ונסעים עוד לפחות ק"מ עד למקום מפגש.

המסלול השני המעניין באנגליה היה Donington Park אבל הבעלים פשט את הרגל והמקום סגור כרגע.

אייל

פורסם

אני מעדיף בחו"ל תח"צ על פני נהיגה עצמית.

ללכת 1 ק"מ ברגל זה משחק ילדים בשבילי, בערך 10 דקות. (כשאני הולך - אני הולך, לא מטייל).

אם זאת הסיבה שרצו להפסיק שם מירוצים, מה יגידו על ההונגרורינג ששם יש לפחות 4 ק"מ עד לנקודת ההתחלה? ושם אין כל אמצעי תח"צ המגיע יותר קרוב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אמיר,

במקרים כאלה, כמו תמיד, אני ממליץ לשאול שאלה בפורומים של אטלס (תת-פורום טיולים).

ההגיון אומר שהשאלה כבר נשאלה שם בעבר, בוואריאציה כזאת או אחרת ולכן רצוי לעשות חיפוש קודם לכן.

 

אמנם בבריטניה טרם ביקרתי (להחליף טיסה בהיתרו לא נחשב), אבל, אם כבר נמצאים באיזור,

אפשר לתאם מראש ביקור ב-HQ של אחת מסדנאות המירוצים הגדולות שנמצאות באיזור- פרודרייב מציאים דבר כזה ואני בטוח שלפחות קבוצת F1 אחת מציאה דבר דומה (קבוצת פורס-אינדיה ממוקמת ממש ליד שער הכניסה למסלול, כמדומני).

 

אם אתה מחובבי הספרות המוטורית, סמוך לסילברסטון יש חנות ספרים עימה יש לי נסיון חיובי.

 

טיול מוצלח ומהנה,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

רק לשם השעשוע... אתה מוזמן להתרשם מחוויותי בנסיעה בתח"צ מלונדון לסילברסטון.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=12908

 

אישית אני לא מסוגל לנהוג באנגליה... אבל אילו יכולתי אין ספק שזה היה עדיף בהרבה (חנייה, להבנתי, אין בעיה למצוא - בוודאי במרחק ההליכה שבו האוטובוס מוריד אותך).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...