Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מה הכי כדאי מבחינת חוזק \ עמיד \ איכותי \ שוקל הכי פחות?

אני מכיר את המושגים ג'אנט, סגסוגת, מגנזיום, כרום. לא יודע מה ההבדל בין כל אחד, אז אשמח אם תעזרו לי.

ואם אני רוצה למאזדה 626 שנת 02 (ג'אנט 17) מה אני צריך? איזה קוטר\אינץ', מרווח ברגים וכל זה?

תודה רבה!

פורסם
שלום.

מה הכי כדאי מבחינת חוזק \ עמיד \ איכותי \ שוקל הכי פחות?

אני מכיר את המושגים ג'אנט, סגסוגת, מגנזיום, כרום. לא יודע מה ההבדל בין כל אחד, אז אשמח אם תעזרו לי.

ואם אני רוצה למאזדה 626 שנת 02 (ג'אנט 17) מה אני צריך? איזה קוטר\אינץ', מרווח ברגים וכל זה?

תודה רבה!

 

 

 

ג'נט 17 אומר 17 אינץ'=רדיוס=חצי מהקוטר.

זה שאתה מכיר את המושגים ולא יודע מה המשמעות שלהם לא תורם לך.

סגסוגת- תרכובת של מתכות.

כרום זה סוג של מתכת מאוד קשה שבמושגים שלך זה בעצם הציפוי שעובד הג'נט.

מגנזיום זה חומר שממנו עשויים סוגים של ג'נטים-חומר יחסית קל אך מאוד פריך.

 

מה אתה צריך, קיבלת קודם אישור מההורים?

Got To love It

פורסם

 

מה אתה צריך, קיבלת קודם אישור מההורים?

 

:roflmao::roflmao:

רציתי לדעת מה הכי טוב מחבינת חוזק והכי פחות משקל ומאיפה כדאי לי לקנות באזור המרכז.

פורסם
:roflmao::roflmao:

רציתי לדעת מה הכי טוב מחבינת חוזק והכי פחות משקל ומאיפה כדאי לי לקנות באזור המרכז.

 

מה התקציב?

הכי טוב= הרבה כסף.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תעשה חיפוש בפורום על ההבדל בין ג'נט איכותי לסיני, ההשפעות של משקל קל וכ'ו.

 

אחר כך גש לאחת מבין הסדנאות שהן ספונסריות הפורום ותברר מחירים, חוץ מ4 ג'נטים אתה צריך גם 4 צמיגים חדשים שלא יעלו מעט.

 

תכין בערך 4-6 לכל החבילה (דברים איכותיים ולא סיני "יפים").

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

סיני (אוטו דיפו וכו') בסביבות 1500 ש"ח ללא צמיגים

פירמה (סדנאות וכו') בסביבות 3500 ש"ח ללא צמיגים.

 

הבדלים:

יותר קלים,

יותר חזקים,

יותר יקרים.

 

מהו התקציב שלך?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...