Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה חלק מהתמונות שצילמתי בטיפול 10K שעשיתי לאוטו.

אני רוצה לשנות מקדימה את הצורה קצת בלהוסיף רשת ברזל לגריל ולטמבון למטה.

ובצד לשים מדבקת משבצות שחור לבן... (בין הכנף למכסה מנוע).

 

מה לדעתכם עוד אפשר (כדאי) להוסיף לאוטו?

DSC00887.jpg

DSC00884.jpg

DSC00858.jpg

פורסם
זה חלק מהתמונות שצילמתי בטיפול 10K שעשיתי לאוטו.

אני רוצה לשנות מקדימה את הצורה קצת בלהוסיף רשת ברזל לגריל ולטמבון למטה.

ובצד לשים מדבקת משבצות שחור לבן... (בין הכנף למכסה מנוע).

 

מה לדעתכם עוד אפשר (כדאי) להוסיף לאוטו?

 

כמובן שעל טעם ועל ריח...

 

לדעתי השיפור הגדול ביותר הוא :

 

א. לא להוסיף דבר

ב. להסיר מדבקות

ג. להסיר "כונס"

 

הרכב מצועצע מדי :idea:

פורסם

האוטו יפיפה (כונס לא) אלה אם כן יש לך איזה "ראם אייר" שדורש אותו

חוץ צזה ניראה לי שלהנמיך אותה בטיפה או שהיא מונמכת (הבלוקים יכול להיות מטעים)

ג'נטים אחרים עם צמיג בחתך נמוך בכללי אני אהבתי מאוד את הרכב

זאת דעתי בהצלחה :drinking:

שקט, שש... לאט לאט!.. להירגע- הראלי השחורה :twisted:

פורסם

תתחדש על הרכב.

 

1. להוריד את הכונס המיותר (שבטח סביר שאין אפילו פתח מתחתיו).

2. להוריד את הוילונות מחלונות הצד האחוריים. (אם בעל הרכב הקודם רצה פרטיות - למה הוא נסע בכזה רכב מצועצע ?).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני הייתי הולך על רשת גריל יפה מקדימה

 

אבל את הכי אחי הייתי משקיעה במגנזיום יפה וגדול!!!!

 

האוטו ניראה קרבי מילמעלה אבל מתי שמיסתכלים למטה מראה עצוב :?

 

יש בחיפה אוטו ביודיק כזה ממש דומה בעיצוב חוץ מהטמבון הקידמי עם גלגלים 16 ממש יפים האוטו ניראה קרבי ביותר!!! :twisted:

פורסם
תתחדש על הרכב.

 

1. להוריד את הכונס המיותר (שבטח סביר שאין אפילו פתח מתחתיו).

2. להוריד את הוילונות מחלונות הצד האחוריים. (אם בעל הרכב הקודם רצה פרטיות - למה הוא נסע בכזה רכב מצועצע ?).

 

3. להוריד את האוטו מהבלוקים :wink:

 

סתם, לדעתי חבל כל השטויות האלה, תעשה הנמכה, תחליף צמיגים, תשמור את הכסף לדברים חיוניים, הרי אוטו בן 10 שנים בטח שלא מושלם.

פורסם
אני הייתי הולך על רשת גריל יפה מקדימה

 

אבל את הכי אחי הייתי משקיעה במגנזיום יפה וגדול!!!!

 

האוטו ניראה קרבי מילמעלה אבל מתי שמיסתכלים למטה מראה עצוב :?

 

יש בחיפה אוטו ביודיק כזה ממש דומה בעיצוב חוץ מהטמבון הקידמי עם גלגלים 16 ממש יפים האוטו ניראה קרבי ביותר!!! :twisted:

 

קרבי הכי, אחי.

ברצינות, הכונס נראה קצת מגוחך, לא?

אני במקומך הייתי משקייע קצת באייבך וקוני ומנמיך את האוטו.

חבל שלא עשיתי זאת ברכב שלי, אז תלמד מהטעות שלי :wink:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לפי דעתי תוריד את הכונס תשים מגנזיום וזהו אל תגע בחיצוניות ואם ישאר לך כסף תשפר דברים פנימיים לא שיפורי יופי , כי הרבה שיפורי "יופי" וזה כבר יעבור את גבולות הטעם הטוב וזה יהפוך ל"ערסקאר".

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
לפי דעתי תוריד את הכונס תשים מגנזיום וזהו אל תגע בחיצוניות ואם ישאר לך כסף תשפר דברים פנימיים לא שיפורי יופי , כי הרבה שיפורי "יופי" וזה כבר יעבור את גבולות הטעם הטוב וזה יהפוך ל"ערסקאר".

 

אם לא שמת לב , לרכב יש כבר חישוקי מגנזיום..

 

עוד משהו : להוריד את הגרביונים מהפנס האחורי, זה נראה מגוחך.....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מי הצבועים שמחלקים כאן מחמאות? :shock: עזבו אתכם ....האוטו נראה כאילו יצא מעזה דרך מחסום ארז.תוריד כונס,מגנזיום,תחזיר טאסות,להוריד וילונות ומהר....זה לא היה רכב ספורטיבי וכנראה גם לא יהיה...צר לי עם הביקורת הקטלנית :evil: , אבל מישהו חייב לעשות את העבודה... :wink:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
לפי דעתי תוריד את הכונס תשים מגנזיום וזהו אל תגע בחיצוניות ואם ישאר לך כסף תשפר דברים פנימיים לא שיפורי יופי , כי הרבה שיפורי "יופי" וזה כבר יעבור את גבולות הטעם הטוב וזה יהפוך ל"ערסקאר".

 

אם לא שמת לב , לרכב יש כבר חישוקי מגנזיום..

 

עוד משהו : להוריד את הגרביונים מהפנס האחורי, זה נראה מגוחך.....

אופס במבט ראשון זה היה נראה לי כמו טאסות סליחה .

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
מי הצבועים שמחלקים כאן מחמאות? :shock: עזבו אתכם ....האוטו נראה כאילו יצא מעזה דרך מחסום ארז.תוריד כונס,מגנזיום,תחזיר טאסות,להוריד וילונות ומהר....זה לא היה רכב ספורטיבי וכנראה גם לא יהיה...צר לי עם הביקורת הקטלנית :evil: , אבל מישהו חייב לעשות את העבודה... :wink:

כונס מסכים איתך אבל מגנזיום :?:?: לפי מה שאתה אומר אם הרכב לא ספורטיבי לא שמים מגנזיום :shock: למה?

 

ולבחור עם האיבזה, חפש מגנזיום של האיבזה ספורט! יראה פיצוץ. (תוריד את כל השאר שציינו פה כבר).

פורסם
מי הצבועים שמחלקים כאן מחמאות? :shock: עזבו אתכם ....האוטו נראה כאילו יצא מעזה דרך מחסום ארז.תוריד כונס,מגנזיום,תחזיר טאסות,להוריד וילונות ומהר....זה לא היה רכב ספורטיבי וכנראה גם לא יהיה...צר לי עם הביקורת הקטלנית :evil: , אבל מישהו חייב לעשות את העבודה... :wink:

כונס מסכים איתך אבל מגנזיום :?:?: לפי מה שאתה אומר אם הרכב לא ספורטיבי לא שמים מגנזיום :shock: למה?

 

ולבחור עם האיבזה, חפש מגנזיום של האיבזה ספורט! יראה פיצוץ. (תוריד את כל השאר שציינו פה כבר).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הכונה שלי היתה שאם הוא משאיר את המגנזיום האלה ,אז עדיף טאסות....אם שמים מגנזיום מרשימים יותר אז סבבה ,אבל לא צריך להפוך את הרכב לערסי מידי בכל מחיר . כל היופי ברכב הוא המקוריות שלו אפשר להוסיף דברים אבל לא להגזים,מידי פעם כשיוצא לי להגיע למפגשים ואני רואה כל מיני פיאט אונו למיניהם עם תוספות שיספיקו ל-10 רכבים אני ממש מקבל פריחה ... :shock:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...