Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני משתמש חדש, עומד לרכוש רכב למשפחה, וחבר לעבודה ייעץ לי להיכנס לכאן ולבדוק על קניית רכב מליסינג.

אני מחפש מאזדה 3 מודל 2007-2008. התקציב שלי מאפשר לי לקנות או מטרייד אין או מחברת השכרה וליסינג (או שאקנה מפרטי אבל ממודלים נמוכים יותר, מה שאני לא רוצה). ראיתי את המבצע של באדג'ט לקניית מאזדה 3 מודל 2007, אבל הבנתי שרוב המכוניות שלהם הן מהשכרה. בדקתי גם באוויס - להם יש גם מהשכרה וגם מליסינג, במחיר קצת יותר גבוה. באדג'ט ניסו לשכנע אותי שהשכרה יותר טוב מליסינג, כי האוטו נבדק כל שבוע - שבועיים כשהוא חוזר מהשכרה. באוויס אמרו שגם לליסינג וגם להשכרה יש יתרונות ויש חסרונות (מחיר, מספר נהגים, קילומטרז' ממוצע שנתי וכו'). בקיצור - יצאתי מבולבל.

האם ההבדל במחיר בין ליסינג ובין השכרה שווה את ההבדל באיכות? או במילים אחרות - באיזה הבדל מחירים שווה לי לקנות מהשכרה?

 

תודה

רוני.

פורסם

שלום לך.

 

לא לקנות מהשכרה!

אני לא היתי נוגע מרכב מהשכרה וכל הבדיקה שהרכב עובר כל שבוע סיפורים.

לי היה רכב השכרה פעם אחת בחיים שלי ולא היה סוף לבעייות שלו. עצה שלי עזוב השכרה.

 

תחפש רכב מלסינג אלבר אנחנו במשפחה קונים רכבים רק משם ועד עכשיו הם מאוד אמינים.

 

אפרשי המחירים בהשכרה יוד 20% מהמחירון.

ליסינג עד 15% זה לא משמעותי .

Mazda 3 1.6 105 hp zoom...zoom

פורסם

גם אני שמעתי שלא כדאי לגעת בהשכרה. השאלה היא באיזה מחיר.

אמרו לי שלא כדאי באלבר (גם הייתה עליהם הכתבה בערוץ 10 על זה שהם לא מחזירים דמי קדימה אם אני מתחרט). המליצו לי על אוויס כי הם ספקים של המון חברות הייטק ששומרות על המכוניות, והם גם נותנים שנתיים אחריות. הבחור באוויס (בסניף בבורסה ברמת גן) אמר שאצלהם ההבדל במחיר בין השכרה וליסינג הוא 7-8 אחוזים. שזה נראה לי משמעותי.

אם אני מקבל כזה הבדל, והבדיקה של הרכב (שאני אעשה בעצמי, אתה צודק שלא צריך לסמוך על הבדיקות שלהם) יוצאת בסדר - זה כדאי?

פורסם

באיזה חברה אתה תבחר אבל שלא יהיה השכרה כי גם שתרצה למכור את הרכב

תצתרך להוריד הרבה מהמחיר.

Mazda 3 1.6 105 hp zoom...zoom

פורסם

לא אין לי יש קשר אני יסביר לך איך זה הולך.

אתה מגיע למקום הכי קרוב לבית שלך אתה מדבר אם נציג השרות הוא יעלה לך רכבים.

אתה תבחר. עכשיו הרכב הזה יכול לעמוד גם במגרש בחולון אתה בכלל בנתניה או שאתה הולך לאירות את הרכב או

שמבים את הרכב אילך .

אם אתה רוצה שהרכב יגיע אילך תצתרך לשלם על הגרר שמביא אותו אם לא לך לשם לבד ותראה.

את הבדיקה עושים לך וכל מה שלא תקין מסדרים לך הכל .

Mazda 3 1.6 105 hp zoom...zoom

פורסם

אני אישית ממליץ לך להתרחק מאלבר,

ועדיף לך להשאר עם אוויס, ואם אין לך איש קשר ישיר ואתה בא כ"אחד העם" אז בכלל

לא חסר סיפורים על הנ"ל ובמיוחד אחרי הכתבה שעלתה,

אני בליסינג מאוויס ואני יכול להגיד לך שמסיפורים של חברים שלי עדיף לך מאוד ללכת על כאלה ששמם לא עולה בכותרות בו נגיד, או ללכת על פרטי,

בכל מקרה כדאי לך לדעתי לבדוק גם באוויס עד עכשיו לא נפלתי מהם (אני חמש שנים בליסינג איתם מהעבודה)

בהצלחה בכל מקרה

פורסם

רכבי ליסינג בד"כ שייכים לנהג אחד,

השכרה זה כבר סיפור אחר ,כל אחד שעולה על הרכב מז%*ן את הרכב כי בהרגשה הרכב לא שלא.

כשהרכב ליסינג שלי נלקח לטיפול גדול ולא חזר במשך מספר ימים הבייתה ,קיבלתי את אותו הדגם רק מהשכרה,

ההבדלים בין שני הרכבים היו מרחק שמיים מארץ,אי אפשרי להאמין ששני הרכבים היו מאותו השנתון או היצרן.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...