Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין פונטו ל-106 [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש רכב עד 15 אלף ש"ח רכב פשוט, עכשיו אני מתלבט בין 2 רכבים :

 

פיאט פונטו ספייס 1.4 יד 2שניה, שנת 2002, 140 אלף ק"מ רכב שמור (כמובן לפני בדיקה)

ופיג'ו 106XS נפח 1.6 יד ראשונה, שנת 97 , 126 אלף ק"מ רכב שמור (לפני בדיקה)

 

השאלה על פי הנתונים על איזה רכב הכי כדאי ללכת?

מה שאני דורש מהרכב שיהיה חסכוני בדלק אמין כמה שאפשר ונוח לנהיגה

ואחת לשנה שנוכל לטייל לצפון ביחד בלי בעיות, בהתחשב בכך שהמחיר הוא אותו מחיר

תודה לעוזרים!

פורסם

הפונטו יותר מתקדמת ובטיחותית, ולדעתי יותר אמינה מהפיזו - תכנון של שנות ה 2000.

הטיפולים בפיזו 106 יקרים יותר (מחיר חלפים ועבודה - תא מנוע צפוף מאוד) - תכנון של שנת 93.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

הבדל של 5 שנים הוא לא מבוטל, אפ שני הרכבים שמורים בצורה טובה אתה יכול לצפות לאמינות טובה יותר מהחדש יותר (במקרה הזה הפונטו).

עם זאת ה 106 נעימה, נוחה ומהנה לנהיגה הרבה יותר, לא יודע אם זה חשוב לך.

בכל מקרה, רכב משומש בן כמה שנים טובות תלוי מאד ברמת האחזקה אפילו יותר מהדגם והמותג, בחר רכב שמור שטופל באופן סדיר במוסכים מסודרים ולא מתקלה לתקלה, שפנים הרכב נראה שמור, שמערכות החשמל בו עובדות כראוי, מזגן תקין. כל אחד מהנ"ל מהווה אחוז ניכר ממחיר רכב כל כך זול.

פורסם

יש לי פונטו כבר 5 שנים ויצא לי לנהוג ב106 לא מעט. מבחינת ההנאה מנהיגה ה-106 לוקחת בגדול. מבחינת כל השאר - הפונטו.

פורסם

הפונטו היא הבחירה הכי טובה בשבילך,

צריכת דלק טובה, ומחיר החלפים זולים.

לדעתי לך על זה.

גודשת מאיטליה...:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...