Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

audison vs vw scirocco


שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אורי,

 

קודם כל כיף לראות שאתה פה ובחרת לשתף, כמי שראה את הרכב בזמן ההתקנה אין ספק שמדובר ברכב מדהים, אבל ביחד איתו באו הרבה בעיות שדרשו מספר רב של רעיונות חדשים ומקורים על מנת להתגבר על ריבוי הרכיבים וחוסר המקום, מדובר בתא מטען מאוד מאוד מאוד בעייתי, הוא עמוק וצר ואורי מתעקש על 100% נגישות לגלגל ספייר, כמובן שגם מדובר ברכב חדש וצריך גם לשמור עליו בהתאם.

 

אני לא יודע איך מתקינים אחרים עובדים, אבל אצל יוסי עבודת המחקר על הרכב הזה התחילה עוד הרבה לפני שאורי הגיע לסדנה להתקנה, יוסי למד את הרכב חשב על פתרונות מקוריים למגוון הבעיות השונות והכין מראש תכולת עבודה מסודרת, מיותר כמובן לציין שתוך כדי התקנה ישנם ועוד יהיו מספר בעיות להתגבר עליהם, אבל כנראה שזו הסיבה שאורי מראש בחר ביוסי להתקנה הזו.

 

אני חייב לציין שבפרויקטים האחרונים שלו יוסי עשה ועושה עבודות עיצוב מדהימות, בחירת הצבעים וסוג הבד\גימור, שילוב הפרספקטים השקופיים, חלקי האלומיניום השוניים, שילובי תאורה\לדים, מגנונים מכניים מתקדמים כגון דלתות זזות\נפתחות וכו' וכו', זה כבר הרבה מעבר להתקנה, מדובר בעיצוב רכב CUSTOM לכל דבר.

 

יוסי, אתה פשוט מתעלה על עצמך כל פעם ולא מפסיק לחדש במקוריות ובצורה בה אתה בוחר לגשת להתקנה, מתקין על זה כבר פאסה, מהיום אמרו אומן על.

 

נראה מה תעולל לרכב שלי, אורי יאללה לסיים, גם אני רוצה. :twisted:

 

דני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שוב תודה . הרכב שליד השירוקו זו באמת מזדה MX-5 של אחי .דני ,אני יודע שאתה על "קוצים" אבל מצד שני אתה גם מבין את השאיפה של יוסי לשלמות ולכן גם שהוא סיים את ההתקנה הראשונה ,ואז בחר לפרק אותה ולהתחיל הכל מההתחלה. מה שגרם לעיכוב של כל העבודות שממתינות לו ובמיוחד הפרוייקט הגדול שלך. מה שנשאר לנו הוא פשוט להתאזר בסבלנות ולצפות בו מבצע את האומנות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יעלה תסיימו כבר - אני רק שומע עשיתי ככה וככה :-D:-D:-D

 

תמונות ....

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מתחיל לתפוס צורה וזה נראה מעולה!.

 

הפלוקינג והפרספקס נראה מליון דולר ביחד, שילוב יפיפה!.

 

אורי, מה מתוכנן מקדימה?

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורי - צילומי לילה בבקשה ,ותעשה אם מצלמה איכותית . :lol:

הכל באמת נראה מיליון דולר :mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נקווה שגם מקל בייסבול בתקריב של 0 ס"מ לא יראה לך מוכר אם תמשיך לנסות להבין איפה הרכב נמצא :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5144 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...