Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי מסע ארוך של חיפוש הרכיבים המדוייקים בישבילי ואחרי חיפוש הרכב שיתאים לי הגעתי לכמה מסקנות,

אז הרכב שקניתי הוא ניסן אלמרה 2001.

והרכיבים ששמעתי שמו באוזניי המון כיף ואושר וזהו הפירוט שלהם.

סט קידמי : DLS UP6I

מגבר 4 ערוצים DLS RA 40

סאב : ARSENAL 12

מונו בלוק : SUNDOWN 1000D

חיווט למגברים של ALMANI ו- AUDISON

RCA STINGER ו - AUDISONכלשהו

HU: CLARION 786 USB

 

כמובן שכל העיניין מוגבר אקטיבית שזהו גם שידרוג בישבילי.

 

רציתי לומר תודה ענקית לישראל (JUNIOR 66) על התקנה מעולה ואיטום שאין דברים כאלה אחי שיחקת אותה עשית עבודה של אומן . ופעם הבאה שתבוא אין דבר כזה לא לאכול חחח.

 

ועוד תודה מיוחד מגיעה לישראל (SROOL) שעזר לי בבחירת הסט והמגבר .

בנתיים הסט עוד טרי טרי והוא צריך להפתח לאט לאט אז אני עוד על גיינים סגורים והרמקולים מרביצים :) נקווה שבמפגש הקרוב נוכל לכוון אותם כמו שתצריך.

 

אלה הם תמונות מההתקנה מה שהיה לי כוח לצלם . תהנו

17022010199.jpg

17022010200.jpg

17022010203.jpg

17022010204.jpg

IMG_2324.JPG

IMG_2326.JPG

IMG_2328.jpg

15022010193.jpg

פורסם

עבודה של ישראל, שום מילה מעבר לזה.

 

אגב ישראל- למה אתה נוסע עם פאנצ'ר?:shock:

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
אחרי מסע ארוך של חיפוש הרכיבים המדוייקים בישבילי ואחרי חיפוש הרכב שיתאים לי הגעתי לכמה מסקנות,

אז הרכב שקניתי הוא ניסן אלמרה 2001.

והרכיבים ששמעתי שמו באוזניי המון כיף ואושר וזהו הפירוט שלהם.

סט קידמי : DLS UP6I

מגבר 4 ערוצים DLS RA 40

סאב : ARSENAL 12

מונו בלוק : SUNDOWN 1000D

חיווט למגברים של ALMANI ו- AUDISON

RCA STINGER ו - AUDISON CONECTION

HU: CLARION 786 USB

 

כמובן שכל העיניין מוגבר אקטיבית שזהו גם שידרוג בישבילי.

 

רציתי לומר תודה ענקית לישראל (JUNIOR 66) על התקנה מעולה ואיטום שאין דברים כאלה אחי שיחקת אותה עשית עבודה של אומן . ופעם הבאה שתבוא אין דבר כזה לא לאכול חחח.

 

ועוד תודה מיוחד מגיעה לישראל (SROOL) שעזר לי בבחירת הסט והמגבר .

בנתיים הסט עוד טרי טרי והוא צריך להפתח לאט לאט אז אני עוד על גיינים סגורים והרמקולים מרביצים :) נקווה שבמפגש הקרוב נוכל לכוון אותם כמו שתצריך.

 

אלה הם תמונות מההתקנה מה שהיה לי כוח לצלם . תהנו

 

עברנו את החלק ה"קל" בהתקנה..עכשיו הכיוונים מתחילים.. ואיך אומרים אצלנו..תתחדש ותהנה! (קרדיט לאלכס :wink:)

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם
איזה יופי,תתחדש.

 

נ.ב

תמלא אוויר בגלגל האחורי ותבדוק שאין לך פנצ'ר.

 

עבודה של ישראל, שום מילה מעבר לזה.

 

אגב ישראל- למה אתה נוסע עם פאנצ'ר?:shock:

עומר וגל {יותר עומר}תתחדשו ותהנו :-)

אין פאנצ'ר זה החתך של הצמיג

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

לפותח השרשור,הייתי שמח אם היית מרחיב בבקשה בישבילי בקצרה על אופיו של סאב זה. שמעתי אליו רבות אך לצערי לא יצא לי לישמוע,אשמח לרקע תאורתי לפחות,אגב התקנה יוצאת מן הכלל רכיבים איכותיים תתחדש יום טוב.

 

ג'ינו.

פורסם

זה עדיין לא טוב,הצמיג לא צריך לשבת ככה על הכביש,יכול להיות שזה רק עיוות של המצלמה וזה לא נראה ככה במציאות,אבל אם כן כדאי שתבדוק אם זה בריא לנסוע ככה,כי הצמיג לא יושב טוב על הכביש.

×
×
  • תוכן חדש...