Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת לקטנוע.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לשים מערכת בקטנוע. פתחתי שירשור ניפני חודש. אז היה לי מגבר והוא נידפק.לא נורא. עכשיו אני רוצה להזמין מגבר.

 

אז ככה. רציתי את חוות דעתכם על המגבר הזה. השאלות שלי היא האים המצבר יחזיק אותו. איך ישמעו. ומה עדיף. רמקול אחד 6/9 או שתי רמקולים 4 אינצ'ש. בתודה מראש. עידו.

 

http://cgi.ebay.com/2CH-500W-MOTORCYCLE-MP3-SPEAKERS-AMPLIFIER-AMP-KIT-YF4_W0QQitemZ390139944641QQcmdZViewItemQQptZCar_Amplifiers?hash=item5ad6271ec1

פורסם

לדעתי אם אתה רוצה מגבר פשוט וזול אז מומלץ לקנות בארץ כי תצתרך לשלם גם משלוח וגם מכס .

ראיתי מישהוא שהרכיב מערכת על קטנוע היו לו רמקולים 4 אינץ' .

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

במידה ויש לך ארגז באופנוע הייתי מציע את הדבר הבא מניסיון: (של אחי)

2 רמקולים 6 על 9 מוגברים ע"י מגבר קטן של 2 ערוצים. אצל אחי המגבר קיבל מוזיקה בזמנו ממיני-דיסק. היה פצצה.

ושמעו כמו שצריך תוך כדיי נסיעה.

 

היום הוא עבר לאופנוע ספורט, ככה שאין מקום לדברים האלו.

שיהיה בהצלחה...

under construction...

פורסם

ארגז אני לא מתכנן לסים.. (יתגרד בווילים ומכוער)

 

ומגבר. אני לא יודע איפה אני יכול ליקנות מגבר קופקטי שיתאים לי בארץ. עדיף לי ליקנות בארץ.

 

חוץ מיזה. שזה מישלוח חינם. ומכס לא מחייבים מיתחת לחמישים דולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אני לא טועה, המגבר שנמכר באיביי מבוסס על T-amp,

מה שאומר שהוא דורש 12 וולט יציב אחרת הוא יישרף מהר מאוד.

הרוקפורד באמת נשמע סבבה.

פורסם
נראה לי שזה יהיה לך סבבה...

השאלה היא מה אתה הולך להגביר ואם תצטרך לזה מגבר, הרי דברת פה על 4 אינטש לא?

 

אני הולך לחבר את המגבר לאם פי 3.

 

ואי אפשר להשוות את המחיר של המגבר שאני הבאתי למה שאתה הבאתה. מה גם שאני מפחד שבקפיצות או ווילים הוא ידפק.. אז חבל לי סתם ליקנות משהוא במחיר הזה.

 

ויש לי 12 וולט יציב. יש לי מצבר.

פורסם

מה שחשוב לי לדעת. עם הוא לא יגמור את המצבר מהר. ואיזה רמקולים כדי לשדך לו.

 

ד''א סמתי לב שאין שליחה לישראל בקישור הזה. אבל אני רוצה להזמין מגבר בסיגנון הזה. לא חסר באיבי.

פורסם

אצלי היתה מערכת בקטנוע שלי

היה לי מתחת לכיסא רמקול אחד של 9*6 +2 טויטרים

לאחר מכן שמתי 2 רמקולים של 4 אינצ'+2 טויטרים והיה המון הבדל, לך על ה4 אינצ'..

פורסם

גם לדעתי זה אידיאלי שתי רמקולים קאוקסליים של 4" יעשו את העבודה טוב.

הייתי הולך על משהוא כזה :

AMP - ROCFORD FG 2300 - http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=25

SPK - PULSE 4 COAX Morel - http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=tempo4&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE

 

תוכל גם לבדוק מוצרים יעודיים במו זה :

http://www.lewisrides.com/scooter/hill-climb-mounting.jpg

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

×
×
  • תוכן חדש...