Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Golan Barashi - הרעש נמצא בכל הרמקולים,כולל הסאבים.

 

The Corpse - אני לא כל כך יודע מה זה HU ,למה שהתכוונתי שאין לי בכלל את הכבל של האנטנה שמתחברת למכשיר הרדיו דיסק.

 

Alexander80 - אלטרנטור לא גנרטור :wink: אוי ואבוי לי אם זה היה גנרטור, זה רק מה שחסר לי לשמוע ברכב.

 

 

תודה אנשים שאתם מנסים לעזור לי,מקווה שבאמת אני אמצא את הבעיה בסוף.

לפי מה שאתם רואים,אני ניסיתי כבר את רוב הדברים,ועדיין לא מצאתי את הבעיה,

ולכן אני חושב שזאת בעיית חשמל ולא בעייה במערכת השמע. ואני אתן דוגמה!

אם חוט של פלוס נוגע במינוס של רכב,ממקורות כמו אזעקה,או חיבורים כאלה,כי אני חושב שזה מגיע מהתקנה לא נוכונה.הם יכולים לגרום לרעש במערכת השמע נכון?

כי המינוס של הרדיו דיסק ושל המגברים נוגעים במינוס של הגוף הרכב. לכן רציתי לחבר חשמל מרכב אחר + ו - ולבדוק.אני יעדכן אותכם

אם זה אכן בעיית חשמל,כנראה שאני יעשה את זה בסוף השבוע,תודה לכם על העזרה :wink:

פורסם

תנתק את המגברים מהפלטה ואז תבדוק, יכול להיות שאחד הברגים שתופסים את המגבר למשענת גורם לבעיה, אסור שהברגים שתופסים את הפלטת עץ למשענת יגעו באחד המגברים, תנתק ותרים באוויר את המגברים

פורסם

אני גם חושב שמקור הבעיה זה מהמגברים.

קודם כל תנתק אותם מהברגים שמחזיקים אותם לפלטה.

אם זה לא יעזור תבדוק עם מגבר אחר אם יש עדיין את הרעש.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

 

אלכסנדר,גנרטור? ספר לי על זה.

 

אם אכן יש ברכב גנרטור מצאנו את מקור הבעיה על בטוח לרעשים:lol:

 

ברצינות,חוטים של פלוס שנוגעים במינוס עושים לרוב קצר קטנטן,לפעמים משהו שיכול לגרום לשריפת רכיב/רכיב אלקטרוני במערכת החשמל,ולפעמים...עדיף לא להמשיך,גש למומחה!

פורסם

shapin - הייתי אצל מומחה,והוא אמר שצריך להפוך את כל הרכב,קצת הפחיד אותי

ולא רציתי שיתחיל לפרק לי חצי רכב! כסאות,ופלסיטקה. לכן אני גם מנסה למצוא את הבעיה לבד.

 

Golan Barashi - אין דיבורית,וגם לא התנעת הרכב בכפתור. יש לי,אזעקת ביפר,אמבולייזר,ומרים חלונות חשמל,וגלאי זעזועים.

 

idanmal1980 - המגבר תפוס רק על הפלטה של העץ ,ולא תפוס על המשענת או על המושבים האחוריים.זה בתוך תא

של הבג'אז מפלסיק בלבד. הברגים לא תפוסים לכלום מלבד לפלטה,וזה גם לא עובר מעבר לפלטה,לכן זה לא נראה לי מקור הבעיה.

 

BMW_525_89 - זה לא בעיה במגברים! כי פרקתי אותם מרכב שהם היו עובדים והם היו תקינים לחלוטין,וללא רעש.

 

shay106460 - האמת שקרה לי כמה פעמיים קצר באזעקה ,הפיוז נשרף ,ואני חושב שכל הבעיה זה מהאזעקה הזאת :evil:

ניתקתי את המוח,ועשיתי לו איפוס והוא חזר לעבוד,אבל זה קורה לי מדי פעם. ולכן כנראה שאני מדליק את האורות

שומעים את הרעש חזק יותר.

 

ושוב תודה לכולם ! ושבת שלום.

פורסם

ניסית עם HU אחר?

נסה להתקין מגבר אחר?

באיזה אוטו ההתקנה?

הRCA והמתח היחד או לחוד?

חוטי הצתה ברכב?

+ מהמצבר קטבים נקיים?

RCA איכותי?

פורסם

gti10 - בדקתי HU אחר גם.הכוונה רדיו דיסק אחר.

לא ניסיתי להתקין מגבר אחר ברכב הנ"ל,

והרכב שמותקן ההתקנה (הונדה סיוויק מודל 94)

ה RCA עובר לחוד,עבודה שנעשתה בפרוייקט איכותי,אני כבר נתתי הסבר,וכן הם עוברים בנפרד,לא הבנתי מה חוטי

הצתה? ,וכן במצבר קטבים חדשים ונקיים,זה מצבר חדש!

ה RCA לא יודע אם הוא מספיק איכותי הוא של רוקפורד

לפי מה שהבנתי יש כמה סוגים לרוקפורד,אני חושב שזה מהסוג של ה70 שקלים.

 

Golan Barashi - אין לי דיבורית ברכב,כולל את החוטים,וגם לא היה ברכב הנ"ל אף פעם!

 

 

אז ככה אנשים : כמו שאמרתי שאני אבדוק אז בדקתי עם רכב של חבר במקביל לרכב שלי אתמול,ויש לי חדשות לגביי הרעשים,

אין רעשים בכלל,ונדהמתי לשמוע ככה,פירקתי את הקטבים מהמצבר שלי,ולקחתי רק את הפלוס והמינוס מהרכב

של החבר,והכל היה נקי וללא רעש אפילו קטן,נראה לי שלא יהיי לי בררה אני צריך ללכת למומחה באמת.

וזה נראה לפי הבדיקה הזאת שזה בעיה בחשמל אצלי.

 

תודה רבה לכולם,באמת חבל למשוך את הבעיה הזאת,ואת הנושא הזה יותר,אני באמת מודה לכם,כנראה שאני אגש כבר השבוע

לחשמלאי רכב,רוב הסיכווים זה כמו שאני אומר,האזעקה הזאת :evil:

 

אפשר לנעול. ותודה רבה לכולם.8) ושבוע מצויין.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לא הבנתי רק איזה כבל אני אמור לחבר לאר סי אי.

סתם כבל חיצוני לחבר לו או איזה כבל של רמקול? או איזה וט חשמל בידיוק?

×
×
  • תוכן חדש...