Jump to content

idanmal1980

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

הנקודות של idanmal1980

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם... רציתי לדעת האם רמקולים קוקסיאליים של מורל יהרסו לי את הבמה/סאונד ברכב? כרגע מותקנים מקדימה דוטק אוביישן, סאב פיוניר 600 ומאחורה בדלתות הרמקולים המקוריים של הרכב... אם אני יחליף את המקוריים בדלתות מאחורה לקוקסיאליים של מורל תפגם איכות השמע או הבמה ? תודה לעוזרים...
  2. לא רציתי לפתוח נושא חדש אז אני אקפיץ.... רציתי לדעת אם אני אחבר את הרמקולים הנ"ל בדלתות מאחורה על המגבר זה יפגע לי בבמה או באיכות הסאונד? חיברתי אותם דרך הרדיודיסק אבל שומעים גרוע...חיברתי אותם על המגבר והופתעתי מהצליל לטובה, כזכור היו מורכבים בדייהטסו שרייד על הרדיודיסק ולא נוצלו כלל וכלל. תודה לעוזרים.
  3. אז אין לי אפשרות לכייל את זה ולהתאים את זה לארץ איך שהוא ? את המכשיר שקניתי מדיל אקסטרים?
  4. שלום לכולם... יש פה מישהו שהתנסה עם ממיר כזה לרכב? פשוט כשאני עושה חיפוש תחנות הוא לא מוצא כלום ובסוף החיפוש רושם לי no signal ‎‏ את הממיר הזמנתי מהאתר בחול דיל אקסטרים בעלות של 69 דולר+ 87 שקל מיסים, לא היה לי את הכסף להשקיע באחד אייכותי כמו של אפריל טקליין. האם בגלל שהוא הגיע עם אנטנה פשוטה הוא לא קולט כלום או שהוא פשוט לא מתאים לתדרים בארץ? אני בטוח שלמתקינים מנוסים כמו יוסי יש תשובה לזה...תודה לכל המגיבים/עוזרים. זהו הממיר ‎ http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29045
  5. מאזדה 3 שנת 2005,דוטק אוביישן 6.5,מגבר חארטה כרגע אבל חזק,סאב פיוניר 600, HU JVC KW-AVX800(הדובדבן שבקצפת) ורמקולים מקוריים של הרכב עדיין בדלתות מאחורה.
  6. איך היית מציע לחבר אותם בנוסף לדוטק והיכן למקם אותם ברכב
  7. אוקי בגלל שהם 6 אום איך כדאי לי לחבר אותם למערכת הקיימת לתפוקה מיירבית ומה ההשלכות מבחינת המגבר(4 אום)?
  8. אוקי מי זה ניר ואם תוכל להדריך אותי איך להרכיב אותם כעת, אני לא מעוניין לתת להם לשכב ולהעלות אבק. יש לי קומפוננים קדמיים דוטק אוביישן,סאב פיוניר 600 ומגבר חארטה(לעת עתה) אבל חזק. אאה וה-HU שלי JVC KW-AVX800, לחבר אותם ישירות לרדיודיסק או שאפשר לשים אותם על הקרוס של הדוטק(כל היציאות במגבר תפוסות)? למה הם 6 אום למה זה טוב ומה ההשלכות של זה מבחינת המגבר שלי? תודה לך ולכל העוזרים תגובות נוספות יתקבלו בברכה.
  9. הפכתי את האינטרנט בחיפושים...למה 6 אום? הרמקול היחיד שדומה הוא פולס קוקסיאלי 4 אינץ'. איזה שימוש יש לרמקולים מסוג זה ואיך אני מחבר אותם? האם הם נחשבים לטובים/איכותיים?
  10. שלום לכל חברי הפורום.... יש ברשותי רמקולים של מורל מזה כ-5 שנים, קניתי אותם בתקופה שלא ממש הבנתי בסטריאו לרכב, פשוט חיפשתי רמקול 4 אינץ' שיכנס בדשבורד של הדייהטסו שרייד שהיתה לי. לא מזמן פירקתי את הרמקולים עקב מכירה של הרכב ושמתי לב שהם 6 אום, הרמקולים היו מחוברים לרדיודיסק ישירות ללא הגברה. אז כשקניתי אותם אמר לי המוכר(ליאור מולטימדיה) בחיפה שהם 110W RMS והדגם הוא מורל הרמוניק. חפרתי וחפרתי ולא מצאתי את הרמקולים האלו בשום מקום. אם תוכלו לעזור לי אני אודה לכם, מה הפשר שהם 6 אום? מה הסיכוי שאלו רמקולים ביתיים? מוזר... האם אוכל לחבר אותם לקומפוננטים שלי (דוטק אוביישן) ואיך אוכל לעשות זאת? צירפתי כמה תמונות בכדי שהמבינים בפורום יוכלו לזהות.
  11. היינו עושים יום שבת אבל אני כבר לא יודע כמה יבואו....זה מתקיים בנשר מתחם גרינברג לא? הייתי פעם אחת.
  12. אוקי אז למה מישהו אמר פה ששניהם לא איכותיים? המגבר הזה(הסוני) עובד גם ב4 אום?
  13. בא נגיד את זה ככה, כרגע יש לי מגבר סיני מסריח אבל חזק ... לאיזה מבין השניים יש איכות יותר טובה של סאונד? לא השוותי אותם לאודיסון או סלסטרה , פשוט רציתי לדעת נתונים עליהם ומי יותר איכותי? כמה אני צריך לשלם על כל אחד מהם ואם JBL 1004 יותר איכותי מהם כי זה מה שרציתי לקנות מתי שהוא? עוד מישהוא יכול לעזור?
  14. מגבר אחד של סוני : http://www.dooyoo.co.uk/car-audio-amplifiers/sony-xm-7557/details/ מגבר שני של לאנזר: http://reocities.com/SouthBeach/6428/stereo/amp.htm חשוב לי לציין שאני לא יודע כלום על שני מגברים אלו, פשוט יש אותם לאח של אישתי והם סתם שוכבים להם במחסן. אני יכול להוציא את אחד מהם במחיר טוב אני רק צריך להיות סגור על איזה אחד לקחת? הרכיבים שיש לי כרגע הם: דאבל דין 7 אינץ JVC KW-AVX800 קומפוננטים קדמיים מורל דוטק אוביישן סאב פשוט פיוניר VCCS עם תיבה אטומה של רוקפורד אם מישהו יוכל לתת לי פרטים על המגברים האלו מבחינת הספקים בRMS ומבחינת איכות סאונד. ההתלבטות היא בין לקחת את הסוני ובעתיד להוסיף עוד זוג קומפוננט עליו כי הוא 5 ערוצים וזה חוסך לי מלקנות עוד מגבר, לבין לקחת את הלאנזר שקראתי פה שהם מגברים יחסית טובים(לא בשמיים) אבל אני לא מכיר את הדגם הנ"ל. תודה לכל העוזרים...
×
×
  • תוכן חדש...