Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

בשעה טובה רכשתי לעצמי גולף 2006 ובתור חנון אמיתי אני לא יכול להרשות לעצמי להיות בלי CarPC ברכב.

 

קראתי את השרשורים הרבים בנוגע להתקנות וגיבשתי דעה כללית לגבי החומרה (PC) הדרושה לי .

מה שאני לא בטוח לגביו זה :

1) גודל המסך, עד כמה משמעותי ההבדל בין 7" ל-8" לטעמכם ?

2) איך מתקינים את המסך בקונסולה בצורה כזו שזה ייראה מקורי, כלומר, איך אני משיג מסגרת פלסטיק מתאימה בצורה ?

3) מלבד המסך מגע, איזה דרך נראה לך היעילה ביותר לשליטה על המערכת ? (דפדוף בין שירים, בין אפליקציות, שליטה על הווליום) ?

 

** האם יש מי שמתעסק בזה ומחפש עבודת התקנה ?

 

תודה,

נ.

פורסם

1 - תשאל את צביקה - שורלאק - לדעתו זה הבדל משמעותי עד כמה שזכור לי.

2 - תביט בת'רד התקנה שמתקין העל של הפורום יוסי (אלפיין) עשה ברכב של צביקה.

3- מסכי המגע לרוב מגיעים עם שלט רחוק.

4 - כן, הוא מתקין הבית, קוראים לו יוסי www.ecaudio.co.il

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש מסגרת דאבל דין לגולף זה ניראה ממש מקורי

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://i56.photobucket.com/albums/g172/aj071082/GTI%25204-11-08/IMG_0011.jpg&imgrefurl=http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php%3Ft%3D30428%26page%3D3&usg=__hPPfZlem2B9RQ3Qk3uXtzypgx7s=&h=600&w=800&sz=206&hl=en&start=18&um=1&tbnid=KHxERv_RyzdZ3M:&tbnh=107&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3Dmkv%2Bgti%2Bdouble%2Bdin%26hl%3Den%26rls%3Dp%26sa%3DN%26um%3D1

אני קניתי מרדיו מילאנו במחיר מאוד יקר אחרי שקניתי ניקתלתי בבן אדם שמוכר ביותר זול

אז עם אתה מעוניין שלח ה"פ

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

×
×
  • תוכן חדש...