Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי הדרישות והשנתונים נראה שהתקציב שלו סביב ה 80000 כך שהשתיים האחרונות בטח שלא בתקציב.

כנראה שגם הגרנדיס לא (וחבל כי היא בהחלט מרווחת ואני רק מניח שהיא לא זולה במיוחד לאחזקה)

ה 307 ו ה 5 לא באמת מכוניות של 7 מושבים (אלא אם הנוסעים מאוחור הם גמדים קטועי גפיים).

הטרגט של קאיה...גם אופציה.

התקציב קרוב ל 80000 וראינו את הגרנדיס והיה נוח אבל לא מאבזר בצורה טובה וגם מקדימה יש אורך גדול שלא יכול לנהג לראות הכביש בצורה טובה

פורסם
ממש אל תתפוס אותו במילה,

לי היה את הדגם של 2500 סמ"ק, היה עושה 1-8 בממוצע, בעיר היה יורד ל 1-7.

אני מאמין שה 3 ליטר לא מעלה את הצריכה בהרבה.

 

אגב בנסיעות ארוכות (אילת) היה גם עושה 1-10.

סה"כ הmpv חסכוני בדלק או לא?

פורסם

אם שקלת רקסטון, אז אולי תבדוק רודיוס - אותם מכללים אבל לא 4X4 והרבה יותר מקום.

בתקציב שלך אתה יכול למצוא מודל 2006 להערכתי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לאיזה רכב התכוונת?

מלבד הרקסטון אין לי מושג לגבי עלויות אחזקה.

לגבי הרקסטון עלויות אחזקה מופיעות בלינק שנתתי לך.

זה לא יהיה זול כמו פיאט פונטו, אבל ביחס לרכב שטח 7 מושבים הוא הזול מכולם.

בסוף התכוונתי לרקסטון

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לך על רקסטון 2005 מנוע 2700 165 כ"ס 100 אחוז תמורה לכסף.

אל תשכח לבצע בדיקת רכב יסודית בכל מה שהחלטת, כי כל הדגמים שציינת לעיל יש להם עלויות גבוהות למכלולים היקרים (סרנים, מערכת 4X4 ,גיר וכמובן מנוע)- (לרקסטון הכי פחות).

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

קשה למצוא יד שנייה (אם בכלל יש)אבל ב80000 אני חושב שתצליח לקנות רנו לוגאן MCV 2006.

מה אתם אומרים על הרכב הזה?

גם אני מגיע למפגש שפלה

×
×
  • תוכן חדש...