Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"צמיגים חדשים"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לפני 4 חודשים קניתי רכב יונדאי אלנטרה 2005 במסגרת עסקת טרייד אין, אותה חברת טריד אין בדקה את הרכב והחליפה שני צמיגים קדמיים ל"חדשים". כאשר בדקתי את הרכב בקניה אכן נראה שהצמיגים באמת חדשים.

השבוע היה לי פנצ'ר בגלגל האחורי, הגעתי לפנצ'ריה תיקנו לי אותו ועל הדרך בדקו את כל הגלגלים ואמרו שצריך להחליף את הקדמיים כי הם ישנים ואני צחקתי ואמרתי לא יכול להיות כי הם חדשים. לאחר בדיקה ב3 פנצריות כולם אמרו שצריך להחליף אותם.

התאריך על הצמיגים 4903 והרכב שנת 2005!! עכשיו זה כבר לא כל כך מצחיק

דיברתי עם חברת הטריד אין והם טוענים שרשמו בדו"ח "החלפה לצמיגים תקינים".

מבקש מכם ייעוץ מה ניתן לעשות לגבי זה

 

תודה מראש

פורסם

אל תפרסם שום דבר, אלא אם אתה רוצה להסתכן בתביעת דיבה.

קנית את הרכב לפני ארבעה חודשים. בפרק הזמן הזה יכלת להחליף את הצמיגים עמם קיבלת את הרכב, ובעקבות החלפה לא מוצלחת או מכל סיבה אחרת שכרגע אני אפילו לא מנסה לחשוב עליה, החלטת שחברת הטרייד אין היא זאת שתישא בנזק.

אני כמובן לא טוען שאתה משקר, אני רק מציג לך את מה שחברת הטרייד אין תטען. היות ואין לך שום דרך להוכיח אחרת, אתה תאלץ לפרסם התנצלות ולחזור בך מכל מה שכתבת, וזה בהנחה שיוותרו לך על פיצוי כספי.

 

אכלת אותה. להבא שים לב לתאריך הייצור של הצמיגים שעל הרכב שלך. ראה את עלות הצמיגים החדשים כשכר הלימוד שלך לעתיד.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

משום מה,כשקונים רכב בטרייד אין,תמיד הצמיגים נראים חדשים,וזה בזכות הבקבוקון הלבן המכיל בתוכו חומר ל"חידוש" מראה הצמיג,ונמצא בכל מגרשי הרכב.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

צמיגים חדשים זה כשנכנס לך כל יום אבן קטנה בחריץ הענק של הצמיג החדש ואתה שומע רעש מעצבן עם כל סיבוב של הגלגל

יש לי רבעייה חדשה וזה ממש מעצבן.

פורסם
אל תפרסם שום דבר, אלא אם אתה רוצה להסתכן בתביעת דיבה.

קנית את הרכב לפני ארבעה חודשים. בפרק הזמן הזה יכלת להחליף את הצמיגים עמם קיבלת את הרכב, ובעקבות החלפה לא מוצלחת או מכל סיבה אחרת שכרגע אני אפילו לא מנסה לחשוב עליה, החלטת שחברת הטרייד אין היא זאת שתישא בנזק.

אני כמובן לא טוען שאתה משקר, אני רק מציג לך את מה שחברת הטרייד אין תטען. היות ואין לך שום דרך להוכיח אחרת, אתה תאלץ לפרסם התנצלות ולחזור בך מכל מה שכתבת, וזה בהנחה שיוותרו לך על פיצוי כספי.

 

אכלת אותה. להבא שים לב לתאריך הייצור של הצמיגים שעל הרכב שלך. ראה את עלות הצמיגים החדשים כשכר הלימוד שלך לעתיד.

 

 

אני חולק עליך, בגדול. זה שאפשר לטעון טיעונים שקריים בבית משפט, לא אומר שאין לו קייס. הכל שאלה של למי יאמין השופט. עכשיו מה שצריך הוא להקליט את השיחה עם חברת הטרייד-אין, בה לא מוכחשות העובדות, ולשלוח מכתב שאיננו מכתב איומים ("אני אתבע/אתלונן/אשמיץ" - זה לא!), אלא מציין את העובדות ודורש תיקון המצב (כלומר, צמיגים חדשים).

עכשיו, למיטב זכרוני יש חוק/תקנה האוסרת מכירת צמיג ישן.

נכון?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האם ראית את הדו"ח האמור של חברת הליסינג?

צמיגים בני 6 שנים אינם צמיגים ראויים להתקנה גם אם אינם שחוקים.

 

מה אפשר לעשות? לפנות בכתב לחברת הליסינג ולבקש שתחליף את הצמיגים מן הטעם שבעת קניית הרכב הוצג בפניך שהם צמיגים "חדשים" וכי הסתבר לך כי הצמיגים בני 6 שנים ולפיכך אינם בטיחותיים. אם זו חברה רצינית, היא תעדיף להחליף את הצמיגים ולא להגרר לבית משפט לתביעות קטנות בשביל סכום של 500 ש"ח.

 

אגב, ציון שמה של חברת הליסינג אינו דיבה :

 

"פרסום אמת שיש בו עניין ציבורי - מוגן. כלומר, דברי אמת שיש בהם עניין ציבורי עשויים להיות לשון הרע, אולם פרסומם יהיה מוגן (מותר). בפרסום לשון הרע יש להבחין בין טענת עובדה להבעת דעה. טענת עובדה, שהיא אמת ויש בה עניין ציבורי, תהא מוגנת בלי קשר למניעיו של המפרסם."

פורסם

אינני עו"ד, אינני מבין דבר בדיני ראיות ואינני מתכוון להיכנס איתכם לויכוח הזה, ולו רק מפני שאין לי מספיק ידע בנושא.

מה שכן אני יודע זה שלפני שהוא מפרסם את שם החברה שממנה הוא רכש את הרכב, עליו קודם לנסות לפתור את זה בדרכים אחרות, ולוודא שהוא פועל מהצד הנכון של החוק, אחרת הוא יצא כששכרו בהפסדו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד,

ההמלצה שלך היתה ברוח "אכלת אותה אבל אל תעשה כלום". מבחינה צרכנית זו בדיוק הגישה שמעודדת חברות שונות לנסות לעשות רווח בשיטה הידועה בשם "שיטת מצליח".

 

יתכן שהצמיגים הישנים הותקנו בשגגה ולא הייתה כוונה להונות אותו בעניין זה. אני לא ממליץ לו להתנפל על חברת הליסינג באיומי תביעה ובפרסומי דיבה אלא לפנות באופן מסודר ובכתב ולהעלות את טענתו באופן מנומס, מנומק ועובדתי. כמובן שעליו לקחת בחשבון את גובה הנזק הכספי שנגרם לו וכן האם פנייתו תגרום לחברת הליסינג להתנער בעתיד מאחריות (אם קיבל כזו ) לגבי תקלות במכלולים אחרים ברכב.

פורסם

ההמלצה שלי היתה לא לפרסם את שם החברה, מכיון שזה עלול לגרום לו להיתבע על ידה. יחד עם זאת, אם הוא ניסה לפנות לחברה וקיבל יחס או שירות לא טוב, זה כבר סיפור אחר.

אני מסכים שיכלתי להתנסח בצורה ברורה יותר, ואתה לגמרי צודק.

 

עם או בלי קשר, הלקח הוא שמראש כדאי להציץ בצמיגים ולבדוק את תאריך ייצורם. זה הליך שלוקח שניות בודדות ויכול לחסוך כאב ראש של שעות וימים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם ברכב הייתה מתגלה תקלה כגון, נניח, חלונות חשמל שלא פועלים. היית דורש שיתקנו את הבעיה ולאחר מכן בודק האם היא תוקנה, נכון? אותו דבר לגבי צמיגים. היית צריך לבדוק את הצמיגים שקיבלת.

לא רואה ממש דרך בשבילך להוכיח אחרי 4 חודשים שהצמיגים שעל הרכב שלך הם אלו שהם שמו. אם מצידם יש מסמך שמעיד על כך שהם החליפו לצמיגים חדשים ותקניים אני מאמין שאכן הפסדת.

פורסם

טוב אז יש עדכון, דיברתי עם חברת הטריד אין והם אמרו שרשמו בפירוש "החלפה לצמיגים תקינים" שעדין אני לא מבין איך צמיגים משנת 2003 יכולים להיות תקינים.

הם הפנו אותי לפנצ'ריה שאיתם הם עובדים, החליפו לי בלי שום שאלות לצמיגים אחרים משנת 2008 עד כאן הכל טוב ויפה.

לפני כמה דקות ירדתי למטה לרכב ומסתבר שיש חוסר אויר משמעותי בגלגל קדמי ימני. (עברה רק שעה וחצי מאז שחזרתי משם!)

אני כבר מתחיל להתיאש מכל השרות "המצוין"

אגב שם חברת הפנצ'ריה זה "צמיג ישיר" פתח תקוה

smiro אין להם שום מסמך שמעיד על כך שהם החליפו לי לצמיגים חדשים

פורסם

צמיגים מ-08' הם צמיגים בני שנה לפחות. גבולי משהו.

בכל אופן, אני לא רואה את הקשר בין חוסר האויר שגילית לאחר ההחלפה לבין ההחלפה. גם בדרך הביתה יכלת לעלות על מסמר.

נסה למצוא משהו שתקוע בצמיג, או לחילופין חזור לצמיג ישיר ותן להם לשבור את הראש עם הבעיה הזאת. יש אחריות על צמיגים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...