Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאדה (כנראה) בדרך חזרה לישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זו בדיוק דעתי.

 

הפלסטיק מבפנים נראה מגוחך מאוד. מה זה הפינות האלה, באמת נראה תת רמה. טויוטה משנות ה 90, זה עוד מחמאה.

והכיסאות זה משילב או משהו כזה?

 

אגב, צביקה, גם ב 206 המראות לא בצבע של הרכב, זו לא סיבה לפסול :D.

יואב :arrow:

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בידיים הנכונות,לאדה יכולה להיות יופי של אוטו.

הלאדה סאמרה פותחה במקביל לאיביזה של סיאט ושניהן הוצגו באותה שנה - 84'.

את שניהן עיצב האיטלקי הנודע ג'יוג'יארו, בשניהן סייעו פורשה בפיתוח המנועים ( בסיאט פיתוח מלא ואילו בלאדה סיוע בפיתוח) והן די דמו במראה הכללי.

הלאדה סמארה היתה יכולה להיות מכונית לא רעה כלל אילו היו משקיעים יותר בפיתוחה, ביחוד בתחום הניהוג והשלדה, ובעיקר שיפור תא הנוסעים המחריד והפלסטיקה האיומה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן,

צריף לשים את זה קונקסט הנכון - להבדיל מסיאט לא הייתה ללאדה שום סיבה להתאמץ:

1. זה היה רכב הרבה יותר מודרני מדגמים קודמים שמבוססים על פיאט של שנות ה-60

2. מה שיותר חשוב מהתנגות זה עבירות

3. לא שמנה מה כמה לא מלוטש ולא משולם זה היה - הכל היה נחטף. ולא רק נחטף אלא היה תור של איזה 5-6 שנים שאדם משורה היה מגיע ליום המאושר בחייו שהיגיע תורו לקבל זכות לרוכש לאדה חדשה.

 

הם שלטו בשוק גם כך.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

האימפריה (הרוסית) מכה שנית. :roll:

יוצאי חבר העמים קוראים לרכבים האלה "נקמת המולדת", אז זה יהיה גלגול שני לנקמה.

 

מעניין אותי מי יהיה מספיק דפוק כדי לקנות את הרכבים האלה. הרי אין להם כאן יתרון של מחיר נמוך כחדש, כמו באירופה, וזה יכול להיות היתרון היחיד שלהם, כי אמינים הם לא, נוחים הם לא, בטוחים הם לא, מהירים או/ו מתנהגים הם לא

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ראיתי היום את הגועל נפש הזה בירושלים, איזה סבא נוהג בה.

אני לא יודע איך הם מתכוונים לשווק אותה פה. נראת כמו חיקוי רע של יונדאי אקסנט. חוץ מזה אפילו ברוסיה היצרן נותן אחריות רק 50,000 ק''מ.

התמונה להמחשה בלבד, לא הייתי אמיץ מדי כדי לצלם אותה בעצמי.

 

ka_l.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

ד"א - מבחינת מראה חיצוני אני לא חושב שהיא יותר גרועה משוורולט AVEO ויונדאי ATOS מלפני כמה שנים.

הם נראו יותר גרועים.

 

מבחינת חדירה לשוק - אם חברות ליסינג יתחברו אליה - אז אנו נראה אותה הרבה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הקאלינה שראית, לאדה מתפארים שזה הרכב הכי מודרני שלהם, הפריורה היא סך הכל מתיחת פנים ל-2110.

 

הקאלינה הוצגה ב-2004.

 

lada_kalina.jpg

 

ak_lada_kalina_4.jpg

 

 

ונעבור למשחק מצא את ההבדלים...ככה זה שלג'נרל מוטורס יש אחוזים בלאדה.

 

800px-Chevrolet_Corsa_B_in_Salta%2C_Argentina.jpg

 

18193d1212232493-opel-corsa-1-4-gsi-how-much-pay-maximum-001-004.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ואני נזכר באייטם של TG, "האם משהו טוב בכל זאת יצא מבריה"מ?"...זה המשך עצוב לאותו מבחן.

 

שיביאו את המרוסיה הספורטיבית.

משכנתא זה קל

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום ראיתי לאדה Priora דנדשה דוהרת בכביש ירושליים - תל אביב.

 

עם לוחיות רישוי תקניות לחלוטין, סיומת 69.

 

איפו הסוכנות של היבואן, אני רץ להזמין :-D

 

 

פורסם
איפו הסוכנות של היבואן, אני רץ להזמין :-D

שמור לי אחת עם סנרוף (בשביל האוזניים) וחימום שמשה אחורית (כדי שיהיה נוח לדחוף בחורף) :-P

 

עם לאדה אני גם אדע שאף פעם לא אצטרך לקנות חלפים - מספיק למצוא אחת שנוסעת, ולנסוע אחריה :lol:

 

וברצינות - כן, עדיף סיטרואן בת 13 שנים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...