Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הקפיצות מבחינת תקציב מטורפות..

לכל המכוניות פה יש כמה מנועים..

 

אם התקציב שלי לא מוגבל בין כל אלה..

הייתי לוקח A8 W12 :twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בלי שום צל של ספק...A8 הכי סולידית והכי מדברת אל הנהג.

הב.מ.וו יותר מדי גמלונית,המרצדס לא לטעמי,אם הייתה גירסת S8,אז לא הייתי מסתכל בכלל על האחרות,אגב,היה סקר בברטיניה,איזה מכונית מעדיפים הגנבים בשביל שוד,אז הם נקבו ב2 מכוניות,ב.מ.וו M5 ואודי S8,מה שמראה שגם גנבים יודעים על מה לנסוע.. :wink:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

BMW 745/760 אין עליה בקטגוריה הזאת בהמה יפה שמשדרת עוצמה וכוח אם לא אותה אז אס 500

פורסם
אף אחת!

 

על מרצדס cl שמעת? :conf::screwy:

 

הוא לא דיבר על מכוניות קופה ו-GT. הוא דיבר על מכוניות פאר.

 

ה-CL לא נכנסת לרשימה הזו, למרות על הפאר שיש בה... :p

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

בשלב זה של חיי, אלפא 166 זה האוטו הכי "כבד" שהייתי רוצה בחניה (וגם אז, בתנאי שהיתה גם איזו קטנטנה בצד, ככה לשבתות בבוקר).

 

אולי עוד כמה שנים יגואר.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אז אני אתנה את בחירתי ברשותכם (מנק' מוצא שכסף וכו' לא משחקים תפקיד ושמדובר על הרכב נטו מבלי כל השפעה חיצונית אחרת על ההחלטה).

 

A8/S במידה שאני הנהג.

7 במידה שאני הנוסע.

פורסם

מאייבך ברבוס

עם כל הכבוד לסקר,המשתתפים,חברי הפורום ,מכוניות הפאר.

כן אני יודע שאמרת חוץ מהמייבאך, אבל....

 

640 כ"ס , 4.8 למאה, ומהירות מירבית מעל 300 קמ"ש

לא הולכים ברגל, שלא נדבר על מומנט

לתקוף פניות? סלאלום?, עד שהקטנות, המתחרות תגענה לכבישי סאלום/מפותל

בכדי לבלות שם , המאייבך כבר היתה שם מזמן, ונעלמה לה באופפפפפפפפפק

הא כן וכל זה עטוף בפאר, שלמתחרות עם כל הכבוד צריכים ללמוד

עוד סימסטר, שתיים....ביום :lol:

הא, והיושב מאחור סיים כבר לקרוא את ה NEW YORK TIME'S

 

או שהייתי לוקח, מרצדס S BRABUS

 

בכבוד רב

turbo

 

 

 

 

 

 

 

תודה

תמונה מאייבך ברבוס 2004.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

נחשבים לקטגוריה מעל המכוניות שהוצגו בסקר ואם כל אחד יזרוק שם של דגם שמתחשק לו אז כל התשובות של העונים הקודמים לא שווים ובנוסף הסקר הזה יאבד את טעמו ותכליתו.


×
×
  • תוכן חדש...