Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזו ממכוניות הפאר היפות הבאות אתם הייתם לוקחים (בכוונה לא הכנסתי את המאייבך ואת הסדרה 5 החדשה של BMW, וגם לא את ה-E של מרצדס). השתנה.

אם אתם רוצים ואני יוכל לערוך את ההודעה אז אני אשמח לקבל רכבים נוספים שאתם מרגישים שחסרונה בולט פה.

 

הפאטון-

vw_phaeton2.jpg

 

ב.מ.וו סדרה 7 החדשה-

in_BMW_760L_07.jpg

 

אודי A8-

2004%20A8%20Silver%20front%20left4%20800.jpg

 

מרצדס S class-

Mercedes-Benz_S-Class.jpg

 

לקסוס LS430-

ls430_p1.jpg

 

וולבו S80

s80-w135_5.jpg

 

יגואר s-type

Jaguar%20S%20Type%20R%20-%20800x600.jpg

 

פיג'ו 607 (יש לה פה בכלל מקום עם כל המדהימות למעלה????, לא משנה נשים אותה)

 

peugeot_607.jpg

 

 

טוב אני רואה שכן חסרות פה הסדרה 5 וה-E קלאס. אז אני יוסיף אותן...

 

מרצדס E קלאס-

mercedes_e-class_2002_03.jpg

 

ב.מ.וו סדרה 5-

bmw-5-1024x768.jpg

 

יגואר XJ-

JaguarXJ037.jpg

 

אדם.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היגואר , הפיז'ו והוולו לא קשורות לקטגוריית הפאר.

 

הייתי לוקח את ה- A8.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם הכנסת S טייפ ו-S80, למה לא הכנסת את סדרה 5 ואת ה-E?

 

אני בכל אופן מתלבט בין האאודי לפולקסוואגן.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

איזה סקר חאפר.

 

ה S80 לא מתחרה בכלל באוודי A8. והמחיר של ה A8 הוא פחות או יותר כפול מה S80, אז למה שמישהו יקח אותה על האוודי?

 

ולמה ה S-TYPE?

צריך לשים את ה XJ,

שאגב - ניצחה בכל המבחנים כמעט בחו"ל נגד המתחרות שלה.

Back to the original - NC again.

פורסם

ה-S טייפ לדעתי ממש מדהימה.

 

ה-S80, וה-607 פה רק בשביל לסגור פינות. שלכולם תהיה האפשרות לבחור ברכב שנראה

 

להם הרצוי ביותר מבחינתם. לא העזתי להשוות בן מכוניות אלו ל-A8 המדהימה והפאטון,

 

ה-A8 זאת הבחירה שלי בכל מקרה.

 

אדם.

פורסם

לא כל המכוניות מאותן הקטגוריה. אבל לא תיתכן הודעה שבה כל הצדדים יהיו מרוצים

:wink:

 

ככה שאם השם קטגוריית מנהלים קיבע אתכם על סוג מכוניות מסויים אז תשכחו מזה.

 

יש פה מכוניות שבכלליות ובגדול רובן מכוונות לאותו פלח שוק קטן של אנשים אמידים.

 

פשוט תבחרו, אל תהפכו סקר נחמד ופשוט למשהו כל כך רציני ונוזף.

 

אדם.

פורסם

אני חושב שהייתי לוקח את הסדרה 5 .

 

אני חסיד ב.מ.וו. אבל את הסדרה 7 לא יודע אם הייתי לוקח בגלל השימוש היום יומי , הרכב

 

יותר מדי גדול לתקוף איזה פניה :lol:

 

ואולי אחרי זה היייתי לוקח את ה - XJ

פורסם

את ה-7 הייתי לוקח לפני הכל (רק עם מנוע ה-6 ליטר החדש שלה אם אפשר להיסחף קצת)

 

אחרי ה-7, ה-A8 היא האופציה השניה שלי.

 

ובבקשה, בבקשה iceman תעיף מפה את ה-607, היא הורסת את הסקר!!!! :evil:

פורסם

גם אני הייתי לוקח את הסדרה 5... פשוט כל כך אלגנטית ומקרינה כח ויופי... אין מה להוסיף חוץ משלב.מ.ו יש מכוניו מדהימות! :lol:

פורסם

שלום.

אני מחפש סוסיתא כרמל אבנצ'ר (מנוע סנבים נבלה) אם טורבו

+סופר צר'צ הזרקה רב נקודתית 5 הילוכים+ אובר דריב .

כל אחד והחלומות שלו זה פורום או סרט מדע בידיוני?

חברה הכל סטלבט :D

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

S טייפ בלי לחשוב פעמים רק בשביל הסמל של מרצדס מקדימה... בלי קשר

הייתי גם לוקח את הS600 אחחחחחחחחח איזה אוטו שום דבר לא ישתווה כלום! :shock:

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]


×
×
  • תוכן חדש...