Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אני צריך חוות דעת על הרמקולים האלו, אני מייעד אותם להיות קדמיים בלנד-רובר דיסקברי 94. אני מעוניין לחבר אותם ישירות למערכת בשלב ראשון ואולי מאוחר יותר להגביר אותם.

 

השאלה היא, האם הם מומלצים? איכותיים? והאם הם בכלל מומלצים להגברה או שלא שווה להתעסק איתם.

 

אני לא מעוניין כרגע בקומפוננטים אז אם יש לכם הצעות טובות לרמקולים 6.5" "רגילים" כיתבו לי.

 

הינה לינק עם המפרט:

 

http://www.autoshop.co.il/scripts/prodView.asp?idProduct=106

פורסם

במחיר שלהם תקנה מורל טמפו...שהוא סט קומפוננט ותקבל תוצאה בהרבה יותר טובה .

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

אצלי גם מחובר מורל פולס בלי מגבר ושומעים נחמד קומפוננט תמיד עדיף אולי יותר מאוחר תיקנה מגבר

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

מיצתרף לכולם גבר,עזוב את זה שעדיף מורל קומפוננט בלי הגברה יהיה לך מעולה ויותר טוב. אבל תילמד משפט לחיים: "פיוניר נגעת,התאכזבת" :-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P

פורסם

תודה על העצות חברים אבל במקרה של המורל אין צורך להכיר לי אותם אני נהנה מהם מאוד ברכב השני שלי והם באמת טובים. אבל שוב, מדובר ברמקולים למערכת בג'יפ, שלא יהיו מחוברים למגבר בזמן הקרוב וללא סאב. כך שאני רוצה משהו ברמה סבירה של שמע ובמחיר שפוי. כואב לי להתעלל בסט מורל ולא לחבר אותם למגבר...

 

עוד משהו שראיתי הוא הסט הזה של LG :

 

http://www.lge.com/ae/in-car/car-speakers/LG-LAS6540.jsp

 

מישהו מכיר? ניראה על פניו שהם דיי דומים לפיוניר שלמעלה....

פורסם

אז תיקנה סט רגיל של מורל או GBL או מאחת החברות המובילות .LG לא ניראה לי רעיון טוב

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

אמרו לך סט מורל טמפו למה אתה מתעקש על הפיוניר האלה? זה לא רמקולים ואף אחד כאן לא ימליץ לך על הדבר הזה.

מה זה לא רוצה להתעלל במורל עקב אי החיבור למגבר?!

 

מצטער אם יצאתי תקיף פשוט אף אחד פה לא ימליץ לך להשאר עם הפיוניר שאינם קשורים למוזיקה האלה- וכנראה שיש דברים בגו.

אבל אם אתה נהנה מהם, אז בחייף כמו שאומרים-כל אחד וההנהות שלו:lol:

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

×
×
  • תוכן חדש...