Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכם

 

אז ככה, יש לנו הרבה מסמכים מודפסים שאני מוכרח בצורה כלשהי להעביר למסמך וורד שיהיה כאילו שהקלדתי אותם, האם

יש תוכנה שיודעת לעשות דבר כזה? מה שאני בעצם רוצה זה לסרוק את המסמכים הנ״ל למחשב ואז שאוכל לסרוק מהם את הטקסט ולהמיר אותו לטקסט בוורד כאמור.

 

אודה מאוד לכל עזרה שהיא,

סופ״ש נעים.

"And Justice For All..."

פורסם

כך בחשבון שלתוכנת ה OCR עלולות להיות שגיאות בפיענוח המילים ומכיון שציינת הרבה דפים אז מעבר לזמן הארוך של סריקת כל דף ודף תצטרך גם לקרוא את כל המלל כדי לזהות טעיות.

פורסם

OCR בעברית עדיין בקרשים. יותר זול ומהיר לשלם למישהו בעל אצבעות מהירות,

שיקליד לך מה שצריך.

 

כמה זה "הרבה" מסמכים?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא ציינתי באמת, מדובר על מסמכים ברוסית, אם זה רוסית, זה אומר שהתוכנה יותר יעילה?

ומאיפה אני יכול להוריד את התוכנה?

"And Justice For All..."

פורסם

זה תלוי בהרבה פרמטרים כמו שנאמר כאן, החל מהשפה, ועד לכתב של אותו אדם ספציפי שכתב את החומרים.

כיום הטכנולוגיה עדיין לא מספיק מפותחת, וגם ספרים ישנים שנכתבו באנגלית לא תמיד מתרגמים בצורה מושלמת, ולכן לרוב יהיה עדיף לשכור את שירותיו של מישהו בעל אצבעות זריזות.

 

נשאלת השאלה המאוד מהותית, על איזו כמות חומר מדובר? מאות דפים? אלפי דפים?

 

אבי.

פורסם

אז קודם כל תודה על ההיענות המהירה מצידכם..

הכמות היא לדעתי של כמה עשרות דפים, המסמכים אינם כתובים בכתב יד אלא מודפסים מוורד מלפני שנים ולצערנו הקבצים בזמנו לא שרדו ״נפילה״ של המחשב. 

"And Justice For All..."

פורסם

אם מדובר בכמה עשרות דפים, אז בוודאי שיהיה יותר זול להקליד -

תוכנת OCR טובה עולה הרבה כסף, וגם אז תמיד צריך לבדוק שהכול תקין לאחר ההמרה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אוקיי, האמת הייתי בטוח שזו תוכנה חינמית.. כמה היא עולה? והאם אין תוכנות בסגנון של זאת בחינם?

"And Justice For All..."

פורסם

חבל על הזמן שלך במשחקים עם תוכנות OCR.

 

 

סרוק את המסמכים ושמור אותם בתור קובץ תמונה בפורמט TIFF או סרוק אותם ישירות לקובץ וורד או PDF.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש היום כבר OCR נורמאלי בעיברית, ולגבי רוסית כמובן שאין כל בעייה.

 

תוריד תוכנה, שנקראת ABBYY FINEREADER, יש באתר שלהם אפשרות להוריד גירסת TRIAL.

היא גם סורקת דרך ממשק TWAIN סטנדרטי, וגם עושה OCR ברמה סבירה, כשמדובר במסמכים מודפסים.

 

לקבלת זיהוי טוב של התווים, סרוק ב 300DPI לפחות.

 

 

ולכל הספקנים - אחוז הצלחה בזיהוי OCR ממסמך מודפס במדפסת, שסרוק באיכות טובה - קרוב מאוד ל 100%.

עריכה-

מרק - אין אפשרות לסרוק ישירות לקובץ WORD.כל מסמך סרוק הוא מסמך תמונה,

קובץ WORD הוא מסמך ASCII, כלומר טבלה של תווים. בשביל להמיר מאחד לשני חייבים לבצע OCR.

 

 

פורסם
יש היום כבר OCR נורמאלי בעיברית, ולגבי רוסית כמובן שאין כל בעייה.

 

תוריד תוכנה, שנקראת ABBYY FINEREADER, יש באתר שלהם אפשרות להוריד גירסת TRIAL.

היא גם סורקת דרך ממשק TWAIN סטנדרטי, וגם עושה OCR ברמה סבירה, כשמדובר במסמכים מודפסים.

 

לקבלת זיהוי טוב של התווים, סרוק ב 300DPI לפחות.

 

 

ולכל הספקנים - אחוז הצלחה בזיהוי OCR ממסמך מודפס במדפסת, שסרוק באיכות טובה - קרוב מאוד ל 100%.

עריכה-

מרק - אין אפשרות לסרוק ישירות לקובץ WORD.כל מסמך סרוק הוא מסמך תמונה,

קובץ WORD הוא מסמך ASCII, כלומר טבלה של תווים. בשביל להמיר מאחד לשני חייבים לבצע OCR.

ברור ! אני התכוונתי שניתן לסרוק ישירות לקובץ WORD ואז המסמך הינו למעשה תמונה ולא מסמך ASCII.

אצלי בסורק ניתן להגדיר סריקה ישירות לקובץ WORD או PDF וכמובן שמתקבל קובץ תמונה ב-WORD.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...