Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סוויפט 91 אוטו

לא מגיע דלק לקרבו

לדעתי התקלקלה משאבת הדלק לפני כמה ימים קרה המקרה

החלפתי רליי של המשאבה והיא עבדה היום קרה אותו מקרה כנראה נשרף גם הרילי הזה וגם אחרי החלפתו לא מגיע דלק

אני מתאר לעצמי שהלכה המשאבה

מה יכול לגרום לתקלה זו והאם אפשר להרכיב משאבה חשמלית בתא המנוע עצמו

ואיפה ממוקמת המשאבה

ואשמח לדעת איפה אוכל לקנות משאבה במחיר סביר

תודה שי

פורסם

היי,

 

משאבת הדלק מותקנת במיכל הדלק בדגם הרכב שלך.

היא ככה"נ מתחממת ומפסיקה לעבוד, או מקולקלת לגמרי.

זו תקלה ידועה ונפוצה בסוויפט, וקורה בדרך כלל כשמחכים עד שהמיכל יתרוקן או יתקרב לריק כדי למלא שוב בדלק.

עלות משאבה חדשה כ200-300 שקלים למיטב זכרוני.

ישנה אפשרות להתקין משאבת דלק חיצונית בתא המנוע, בדר"כ משתמשים במשאבת דלק חשמלית של סובארו.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

תוספת קלה- אין באוטו הזה גישה למשאבת דלק מבחוץ. בשביל להחליף אותה צריך לפרק טנק דלק. לא סיפור, אבל, בוא נגיד כמעט בילתי אפשרי בתנאים ביתיים ללא ליפט.

 

 

פורסם

חולק על דעתך, מיכל הדלק נתמך לרכב ע"י 4 ברגים עם ראש 12ממ, יש לפרק אגזוז מהתומך האחורי ע"מ לקבל משחק ולהוריד את המיכל מהרכב.

יש לנתק 2 צינורות דלק וצינור מוביל (הצינור שממנו ממלאים דלק).

נכון זה לא נעים, אבל אפשרי לפרק גם לבד בבית.

משאבת הדלק של סוזוקי מגיעה ללא בית משאבה ויש לפרק את הישנה מהבית ולהרכיב חדשה.

 

בהצלחה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

למה חולק ?

 

כתבתי כמעט בילתי אפשרי, לא כתבתי שזה לא אפשרי.

 

פשוט זה סיפור מהתחת, ואני באופן אישי חושב, שזה מסוג העבודות, שקשה ולבצע, כשהאוטו עומד על הכביש, מוגבה עם 2 בוקים.

 

אה, וגם, אם יש במיכל הרבה דלק, צריך לשאוב אותו.

 

 

פורסם

אתה כותב בלתי אפשרי, כאילו מדובר בפירוק מנוע של טנק באמצע הרחוב.

מבחינתי הדבר אפשרי לחלוטין ולא קשה לביצוע בכלל.

מה שכן אני יכול להמליצ, שיהיה 2 אנשים בפירוק כדי שלא יצטרך להוריד את המיכל לבד.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

,\תודה רבה על האינפורמציה

רוצה לעדכן שמצאתי משאבה חשמלית של מיצובושי והיא הורכבה ולדעתי עושה את העבודה

אשמח לדעת אם יש הסתיגויות

ובאמת תודה על העזרה

שי

פורסם

בוקר טוב

אתמול החלפתי בסוזוקי סוויפט 91 משאבת דלק התקנתי משאבה חשמלית של מיצובישי

הרכב מניע ועובד אולם יש תופעה שמופיעה לפעמים בנסיעה הרכב נחנק

שאלתי האם תופעה זאת יכולה לנבוע מאויר שניכנס למערכת או שהמשאבת הדלק עומדת לא ישר

אשמח לתגובות

שי

פורסם

שלום רב !

אין קשר לכך אם המשאבה עומדת ישר או עקום, יש לדאוג שצנרת הדלק בחיבור למשאבה, וביציאה ממנה, תיהיה ישרה והצנרת לא תיהיה מעוכה.

יתכן ומסנן הדלק סתום, או רשת הסינון במשאבת הדלק המקרית בטנק סתומה, או יש לבטל לגמרי את המשאבה המקורית, או להחליפה לחדשה.

יש לבדוק בנוסף צינור החזרת דלק לטנק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...