Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי אמין ונוח.

 

אני גר בירושלים כך שחשוב אוטו עם כח.

 

אני מסתפק מאד האם לקחת מאזדה 323 בשנים 1997/96

או לקחת פונטו בשנים 2000/1999.

חשוב לי תחזוקה זולה, חסכוני בדלק ואמינות.

הציעו לי סיטרואן קסרה .

 

הייתי שמח לקבל את חוות דעתכם.

 

תודה רבה

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם
שלום,

אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי אמין ונוח.

 

אני גר בירושלים כך שחשוב אוטו עם כח.

 

אני מסתפק מאד האם לקחת מאזדה 323 בשנים 1997/96

או לקחת פונטו בשנים 2000/1999.

חשוב לי תחזוקה זולה, חסכוני בדלק ואמינות.

הציעו לי סיטרואן קסרה .

 

הייתי שמח לקבל את חוות דעתכם.

 

תודה רבה

נו אין כאן מישהו שיכול לעזור לי?

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם
שלום,

אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי אמין ונוח.

 

אני גר בירושלים כך שחשוב אוטו עם כח.

 

אני מסתפק מאד האם לקחת מאזדה 323 בשנים 1997/96

או לקחת פונטו בשנים 2000/1999.

חשוב לי תחזוקה זולה, חסכוני בדלק ואמינות.

הציעו לי סיטרואן קסרה .

 

הייתי שמח לקבל את חוות דעתכם.

 

תודה רבה

כירושלמי לשעבר, אני יכול להמליץ לך על הפונטו.

החלקים זולים והרכב אמין יחסית, אך אל תצפה לנסיעה ב-120 קמ"ש בעליות של בגין/רמות/גילה עם עוד 4 נוסעים.

פורסם

הפונטו לא ממש משפחתית.

המאזדה אמינה יחסית אבל נוחות הנסיעה שלה מתחת לבינונית. הקסארה הרבה יותר טובה בתחום הזה, אבל מוניטין האמינות שלה נמוך מסיבות שאינן תמיד מוצדקות.

אתה מחפש רכב ידני או אוטומטי?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הפונטו לא ממש משפחתית.

המאזדה אמינה יחסית אבל נוחות הנסיעה שלה מתחת לבינונית. הקסארה הרבה יותר טובה בתחום הזה, אבל מוניטין האמינות שלה נמוך מסיבות שאינן תמיד מוצדקות.

אתה מחפש רכב ידני או אוטומטי?

 

זה לא משנה לי כ"כ

אין לי שום בעיה לקחת ידני.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם
כירושלמי לשעבר, אני יכול להמליץ לך על הפונטו.

החלקים זולים והרכב אמין יחסית, אך אל תצפה לנסיעה ב-120 קמ"ש בעליות של בגין/רמות/גילה עם עוד 4 נוסעים.

 

אני כולה זוג + ילד.

 

לגבי פונטו,

אני דווקא מאד חשבתי על האוטו הזה.

אבל הדעות עליו חלוקות כפי שניתן לראות כאן:

shlomlom87אם אתה מחפש צרות....תיקנה פונטו...

המזדה מאוד חזקה וידוע כאמינה....ובתקציב הזה מזדה זה הרכב הכי חזק שתוכל לימצוא..היום 12:50

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם
אני כולה זוג + ילד.

 

לגבי פונטו,

אני דווקא מאד חשבתי על האוטו הזה.

אבל הדעות עליו חלוקות כפי שניתן לראות כאן:

shlomlom87אם אתה מחפש צרות....תיקנה פונטו...

המזדה מאוד חזקה וידוע כאמינה....ובתקציב הזה מזדה זה הרכב הכי חזק שתוכל לימצוא..היום 12:50

 

לנו היה פונטו (די מזמן) כשהגבר גבר היה בן חצי שנה. נסענו המון עם הילד ולא נתקלנו בשום בעיה עם הרכב.

האחזקה היתה מאוד זולה והרכב ענה על כל ציפיותינו. למעשה, מלבד טיפולים שוטפים לא תיקנו שום דבר.

עבור זוג צעיר+ילד הפונטו בחירה טובה.

 

לגבי המאזדה, ה-323 רכב אמין אך האחזקה תהיה גבוהה מהפונטו. בבדיקה לשים לב לגיר האוטומטי.

פורסם

אל תתרגש, הדעות חלוקות על כמעט כל רכב שתמצא.

בשורה התחתונה הפונטו תיתן לך תמורה יפה מאוד לכסף - אבזור טוב, נוחות נסיעה סבירה ומודל גבוה שכתוצאה ממנו גם סיכוי לבלאי קטן יותר.

 

זוג עם ילד יכולים להסתדר עם פונטו, השאלה היא אם כדאי לעשות את זה. הכנסה של עגלת תינוק לתא המטען דורשת קצת יצירתיות ופירושה איבוד כמעט כל נפח האכסנה (כולל מדף לרמקולים, אם זה מטריד אותך). במאזדה ובקסארה יהיה לכם קצת יותר נוח מהבחינה הזאת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...