Jump to content

shlomlom87

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shlomlom87

  1. אם אתה מחפש צרות....תיקנה פונטו... המזדה מאוד חזקה וידוע כאמינה....ובתקציב הזה מזדה זה הרכב הכי חזק שתוכל לימצוא..
  2. עוד מישהו? יש מישהו עם ניסיון עם ה 406 או ה 306?...או ביכלל מזדה לנטיס 97-98
  3. תאמת אני מחפש 306 ארוכה אני מקווה שיצא לי לימצוא אחת במצב טוב למרות שאני מעדיף ת 406
  4. אופל קורסה קטנה....כמו הפיאט סיאט 106 למינהם
  5. שלום.... אני חייל משוחרר מחפש רכב בסכום של סביבות ה 15 אלף עם אפשרות של קצת יותר... עד עכשיו הייתה לי פונטו 1.6 שהייתה נחמדה שרדה נסיעות ארוכות....אבל הייתה ממש ממש לא נוחה וגם לא הכי אמינה... מה שחשוב לי ברכב חדש זה שיהיה אמין ובעיקר נוח ולא קטן כמו כל הפונטו איביזה 306 וכל הקטנים אלה משו יותר ארוך... חשוב לי שיהיה שנת 97 ומעלה ואוטומט וגם חשוב לי שיהיה יפה ספורטיבי קצת אבל לא חובה..יותר חשוב לי הנוחות....היתעניינתי ב 405 שנת 98... תודה לכל העוזרים...
  6. שלומי מאשקלון ואני נוהג בפיאט פונטו 1.6 95
×
×
  • תוכן חדש...