Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזכיר לי שכל יום, בדרך לעבודה אני עובר בסביבות 9 בבוקר מול פלפל בינימינה.

כל פעם אני מתפלא מחדש, מי לעזאזל אוכל פלפל ב 9 בבוקר אבל תמיד יש בחוץ כמה שמפרקים מנה.

 

 

שכן של מעבדות חרמון?

:)

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

bagira,

 

כל הזמן מתלוננים שבחו"ל יותר טוב.

אי אפשר לאכול ארוחת בוקר בישראל ובאותה נשימה גם להנות מהעוולם המוטורי של חו"ל (ספורט/מהירות/מיסוי וכד').

:wink:

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מזכיר לי שכל יום, בדרך לעבודה אני עובר בסביבות 9 בבוקר מול פלפל בינימינה.

כל פעם אני מתפלא מחדש, מי לעזאזל אוכל פלפל ב 9 בבוקר אבל תמיד יש בחוץ כמה שמפרקים מנה.

דבר בשם עצמך!

לא עושה לי טוב מטוגן על הבוקר, אבל אין לי בעיה לאכול ארוחת "צהריים" גם בבוקר, גם בערב, וגם בלילה.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

כל פעם אני מתפלא מחדש, מי לעזאזל אוכל פלפל ב 9 בבוקר אבל תמיד יש בחוץ כמה שמפרקים מנה.

 

לא תנסה, לא תבין!

 

ביום שקניתי את האוטו הראשון שלי (את האוטו הראשון לא שוכחים, גם אם הוא קורולה), הייתה לי חצי שעה פנויה. זה היה 9 בבוקר. ממול היה דוכן פלאפל. ערימות של סלטים. אמרתי יאללה נעביר ת'זמן. היה פצצה.

פורסם

שום דבר לא מנע ממני לאכול המבורגר 300 גרם עם בייקון בשעה 10 וחצי בבוקר באוונגרד ברמת החייל.. וזה עוד אחרי שחצי שעה קודם לכן תיזזתי בין ה"מוזס" וה"בלאק" שהיו סגורים בשעה הזאת :shock:

פורסם

אני הזמנתי לעצמי סנדוויץ מטירת צבי. אצלי דווקא הגיע ב9בבוקר, הסנדוויץ בא ארוז ואטום.

היה דווקא לא רע.:-P

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כנראה שהפסיקו כבר לשלוח סנדוויצים.

ומה הבעיה לאכול בבוקר? הכי טוב, אני נוסע עם חברים לטבריה ב 7 בבוקר יוצאים, 9 אנחנו כבר שם, האופנוע במים ומתחילים עם המנגל, 10 דופקים סטייקים פרגיות כנפיים, הכי טעים :)

פורסם
אופנוע ים בבריכה? זה לא חוקי!

:roflmao:לקח לי כמה שניות להבין.

שטויות, הגשם ממלא לי אוטו לקראת הקיץ הבא :-P


×
×
  • תוכן חדש...