Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה| 206 XS 110 כוחות סוס ידני שנת 2001-2002


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי אולי זה לא הרכב לפתיחות וכל זה.

אבל לפי נתונים שראיתי באתרים על המכוניות של חברים שלי, האוטו הזה לוקח את כל החברים שלי בפתיחות מ-0 עד 100.

ככה שגם אם זה לא ה-אוטו לפתיחות ושטויות כאלה, אותי הוא מספק אם הוא לוקח את כולם, הפורד מונדיאו של חבר שלי מנוע 2300 עושה מ-0 ל-100 ב-10.5 שניות, אם הפיג'ו 206 XS באמת עושה מ-0 ל-100 ב9.9 שניות כמו שאמרו פה וכמו שראיתי באתרים שונים, אני מסופק מעל ומעבר!.

ועוד סיבה שאני רוצה את האוטו זה בגלל שכולם מפארים את האחיזת כביש שלו וההתנהגות כביש שלו, שבאמת אני רוצה פעם אחת להרגיש איך מתנהג אוטו עם אחיזת כביש טובה שהוא נכנס לכיכר או פנייה כזאת או אחרת במהירות.

עד היום עשיתי את זה רק עם מאזדה 3, שאני לא מרוצה בכלל מההתנהגות כביש שלה, האוטו מחליק בלי סוף, ואני לא מדבר על כיכר או פנייה ב-80 קמ"ש.

אז אני מחכה כבר לראות איך אוטו עם אחיזת כביש טובה מתנהג במצבים של פניות מהירות, פניות חדות וכדומה.

בנוסף, אני לא אחד שיקרע את האוטו! בעצם, אני בכלל לא אחד שלוחץ על הגז כמו מטורף, או עושה שטויות קורע תצמיגים וכאלה, אני בסך הכל נוסע בסדר גמור ודואג לאוטו!

כל מה שאני רוצה זה שיהיה לי תאפשרות לעשות פעם אחת פתיחה עם החברים שלי ולהראות להם שאני לוקח אותם.

עד היום כל הזמן מסתלבטים עליי בגלל המאזדה העגלה הזאת, אני יודע שזה דיבור של ילד קטן מתלהב והכל, אבל נכון אני באמת מתלהב, ובשביל חלקכם אני גם ילד קטן [יש לי החודש רק 18].

פורסם

אתה נראה לי מה זה הולך למצוא את עצמך על איזה עמוד חשמל , עץ וכ'ו אבל אני לא יגיד לך מה לעשות עם החיים שלך .

 

אז ככה נעבור לXS שלצערי כנראה לא תחזיק אצלך יותר מכמה חודשים ספורים לפי איך שאתה הולך להתנהג איתה.

 

נתחיל עם הדלק שזה כנראה לא רלוונטי כיוון שאתה הולך ללחוץ על הרכב מין הסתם הרכב יבקר הרבה בתחנת דלק

כבעל 206 עם המנוע של הGTI הרכב שותה בממוצע בתוך העיר 8.5-9 ליטר ל100 ק''מ תעשה חישוב לבד

אני מאמין שבנסיעה רגועה של הXS אתה תוכל להגיע למצב של 7 ליטר ל100 ק''מ (אני לא רואה את זה קורה אצלך).

 

נמשיך ל0-100 בפיג'ו כנראה אופטימיים ואומרים שהיא עושה 9.5 אפשרי יכול להיות ,שוב ויש הרבה פרמטרים לכך מלחץ אוויר בצמיגים ועד למשקל שיש לך בתוך הרכב כלומר דלק נוסעים כמו שאמרו גלגל חמישי מערכת (סאב מגברים וכל הירקות)

וכמובן הכי חשוב בנהג תעביר הילוכים כמו שצריך תתקרב לזה לא תעביר כמו שצריך ימשיכו לעשות ממך צחוק.

 

בתור אחד עם ה2.0 של הGTI רכב חוויה יש לך 30 סוסים רלווינטים במנוע כמובן שההבדל הוא עצום אבל עוד פעם המונע של הXS באמת טוב תפנק את הרכב הוא יחזיר לך כפליים רכב חוויה נוסע מעולה ושווה כל שקל .

 

גם ה110 כ''ס האלה זה לא עגלה אל תאכל סרט על עצמך אתה תעשה שטויות כשאתה לא מנוסה אתה תמצא את עצמך על אחד הדברים הדוממים שרשמתי לך בהתחלה

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם

אם היית קורא את התגובה האחרונה שלי היית מבין שאני ממש לא מאלה שלוחצים על הגז, אני נוהג רגוע מאוד, לוחץ ממש בקטנה, במאזדה 3 שיש לנו הטורים לא עוברים את ה-3000 - 3500 סל"ד שלפי דעתי זאת נהיגה רגועה, לעומת מה שאני רואה אצל החברים שלי.

 

אני גם לא מתכוון לעשות כל רמזור פתיחה, אני מתכוון לעשות פעם פעמיים פתיחה בשביל להראות לחברים שלי שאני לוקח אותם, במיוחד את זה עם המונדיאו 2300 וזהו!.

יש לי רישיון 9 חודשים ונתתי קיק עם המאזדה אולי 4-5 פעמים שזה כלום לעומת חברים שלי שזה כמות הקיקים שהם נותנים ביום.

וזה שאני אומר שאני יתן קיק פעם פעמיים עם ה-206 אני באמת מתכוון לזה, אני לא מתלהב מלתת קיק, אני פשוט רוצה שהחברים שלי ידעו שלי יש את האוטו הכי מהיר שלוקח את כולם בינתיים ושיפסיקו לצחוק על המאזדה העגלה הזאת.

ככה שהאוטו יחזיק אצלי מספיק זמן ולא יבקר בתחנת דלק הרבה זמן.

 

עשיתי חישוב ויצא לי 1:14.2 משהו כזה.. אני לפי מה שראיתי נתונים באינטרנט ה-206 עושה 1:14.5 ככה ואבא שלי [שממש מבין במכוניות] אמר לי שבנסיעה רגועה כמו שצריך אפשר גם להגיע ל-1:15.

לפי הנתונים שראיתי באתר רשום מ-0 ל-100 ב9.9 שניות לא 9.5, יש פה מישהו בפורום שאמר שעשה 9.5 שניות והוא גם נשבע שהוא הצליח בפחות מזה.

 

אתה יודע אולי כמה עולים פנסים שקופים אחוריים ל-206?

וכמה עולים פנסים אנג'ל אייז מקדימה?

פורסם

אפילו שאתה צעיר, אתה קולט את הטמטום בבחירת האוטו שלך לפי המבחן אם תצליח פעם אחת לפתוח מהר יותר מכל החברים שלך?

מילא אם היית מתחרה קבוע, אז אפשר היה להבין שאתה צריך רכב מהיר בפתיחות, אבל בשביל פעם אחת "להראות" להם?

אין לך דברים יותר חשובים ברכב?

ומה אם חבר אחר יופיע מחרתיים עם משהו מהיר יותר? תרוץ לעשות טרייד-אין?

 

וחוץ מזה, גם אם זמן ה 0-100 הרשמי של ה 206XS הוא קצר יותר מזה של הפורד מונדאו, אני אספר לך בדיוק מה יקרה כשתנסה להתחרות נגדו:

הבחורה עם הביקיני תסמן את הזינוק. החבר שלך במונדאו ידביק את הדוושה לרצפה, המנוע ימשוך עד לקו האדום ואז הגיר יעביר הילוך, ואילו אתה בפיג'ו תפרפר קצת יותר מדי בזינוק, תעביר הילוך ב 5500 סל"ד במקום ב 6000 (או לחלופין תגיע עד למנתק לפני שאתה נזכר להעביר לשני) ועד שתגמור לשחרר את הקלאץ' בשני אתה תגלה שכבר אין לך סיכוי.

 

ובכלל, עוד לא קנית את האוטו וכבר אתה מחפש איינג'ל אייז?

אתה יודע שהם לא גורמים לאוטו לנסוע מהר יותר, כן?

 

שורה תחתונה, ה 206XS אחלה אוטו שנותן הרבה יותר מכל המשעממומטיות של החברים שלך, ואני ממליץ עליו בחום בתור רכב ראשון לבחור צעיר, אבל אלא אם כן אתה תצליח להשתחרר מהקטע המטומטם של הרייסים עם החברה', כדאי שתרד מה XS ותחפש GTI. עלויות האחזקה שלו לא הרבה יותר גבוהות מאלה של ה XS.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

ילד תקשיב ותקשיב טוב הנה מספר ציטוטים מהשירשור שפתחת למקרה ואתה לא מפנים את שרוצים לומר לך ועדיין מנסה לשכנע את עצמך (ולמרבה הפלא גם אותנו) בשטויות, כן שטויות:

"פרסמתי את הנתון לשם הנתון בלבד, זה פרמטר שלעומת השאר (ברכב) לא כל כך העסיק אותי",לכן די בבקשה ,לצטט את מה שאמרתי, שהוא אגב נכון, כאילו היה מרכז הסקירה שלי על הרכב. כפי שצביקה, ג'רמי ועוד כמה אנשים מנוסים ובוגרים (בטוח שלעומתך) כתבו:

"אז ככה נעבור לXS שלצערי כנראה לא תחזיק אצלך יותר מכמה חודשים ספורים לפי איך שאתה הולך להתנהג איתה."

"שוב, אם מה שחשוב לך זה לקחת את החברים שלך בפתיחות - ה206XS תאכזב אותך",

"אני רוצה לחזק את דבריהם של קודמי פה ולהגיד לך שאם אתה מחפש כוח ופתיחות זה לא האוטו בשבילך."

"אפילו שאתה צעיר, אתה קולט את הטמטום בבחירת האוטו שלך לפי המבחן אם תצליח פעם אחת לפתוח מהר יותר מכל החברים שלך?

מילא אם היית מתחרה קבוע, אז אפשר היה להבין שאתה צריך רכב מהיר בפתיחות, אבל בשביל פעם אחת "להראות" להם?

אין לך דברים יותר חשובים ברכב?

ומה אם חבר אחר יופיע מחרתיים עם משהו מהיר יותר? תרוץ לעשות טרייד-אין?"

"עוד פעם המונע של הXS באמת טוב תפנק את הרכב הוא יחזיר לך כפליים רכב חוויה נוסע מעולה ושווה כל שקל" .

"מדובר (בעיניי) ברכב יפה, אצילי, בעל צריכת דלק טובה, אמין, אחזקה נוחה, עם אחיזת כביש.

סה"כ די מפנק, נוח לנסיעה וכו' וכו' וכו'."

 

לסיכום ונראה לי שחבריי משירשור זה יסכימו עימי:

הרכב הוא באמת רכב טוב, עם מראה מצויין שעדיין עדכני, עם מנוע טוב, שעושה את העבודה כמו שצריך, בצריכת דלק טובה מאוד, עם אמינות שמניסיוני ומנסיון עשיר, שמופיע כאן בפורום, פשוט מצויינת, עם איבזור מעולה שלעתים עולה על כזה של יפניטומטית 09, עם נוחות מירבית ועם התנהגות כביש הכי טובה שתמצא בשנתונים אלו במחיר כזה. יש לי עוד כמה סופרלטיבים ונקודות לחובה (למשל מנוע הסאן רוף, וה0 ל 100 המפורסם ) על הרכב. אך באמת אם כל מה שאתה מתעסק בו, כפי שכבר ציינתי לך זה 0.4 עשיריות השנייה, או "אני מול המונדאו של חבר שלי", אז בבקשה ממך (ואתה גם תודה לנו), חפש רכב אחר!

ישנן אופציות לא רבות אך עדיפות בהחלט, למה שאתה מחפש, הפסק לנסות לחלוב מאיתנו תשובה שתספק אותך, זה ממש ילדותי. כפי שג'רמי כתב לך אינג'לאייז לא מוסיף כ"ס ודיונים כאלו לפני שקנית את הרכב לא מוסיפים לך.

זו דעתי, אנא קבל אותה בהבנה ובניסיון כנה למנוע ממך אכזבה ומבוכה בהמשך,

שבת שלום.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
אם היית קורא את התגובה האחרונה שלי היית מבין שאני ממש לא מאלה שלוחצים על הגז, אני נוהג רגוע מאוד, לוחץ ממש בקטנה, במאזדה 3 שיש לנו הטורים לא עוברים את ה-3000 - 3500 סל"ד שלפי דעתי זאת נהיגה רגועה, לעומת מה שאני רואה אצל החברים שלי.

 

אני גם לא מתכוון לעשות כל רמזור פתיחה, אני מתכוון לעשות פעם פעמיים פתיחה בשביל להראות לחברים שלי שאני לוקח אותם, במיוחד את זה עם המונדיאו 2300 וזהו!.

יש לי רישיון 9 חודשים ונתתי קיק עם המאזדה אולי 4-5 פעמים שזה כלום לעומת חברים שלי שזה כמות הקיקים שהם נותנים ביום.

וזה שאני אומר שאני יתן קיק פעם פעמיים עם ה-206 אני באמת מתכוון לזה, אני לא מתלהב מלתת קיק, אני פשוט רוצה שהחברים שלי ידעו שלי יש את האוטו הכי מהיר שלוקח את כולם בינתיים ושיפסיקו לצחוק על המאזדה העגלה הזאת.

ככה שהאוטו יחזיק אצלי מספיק זמן ולא יבקר בתחנת דלק הרבה זמן.

 

עשיתי חישוב ויצא לי 1:14.2 משהו כזה.. אני לפי מה שראיתי נתונים באינטרנט ה-206 עושה 1:14.5 ככה ואבא שלי [שממש מבין במכוניות] אמר לי שבנסיעה רגועה כמו שצריך אפשר גם להגיע ל-1:15.

לפי הנתונים שראיתי באתר רשום מ-0 ל-100 ב9.9 שניות לא 9.5, יש פה מישהו בפורום שאמר שעשה 9.5 שניות והוא גם נשבע שהוא הצליח בפחות מזה.

 

אתה יודע אולי כמה עולים פנסים שקופים אחוריים ל-206?

וכמה עולים פנסים אנג'ל אייז מקדימה?

 

 

אתה עובד על עצמך כנראה בזה שאתה אומר שאתה תעשה ''פתיחות'' רק פעם אחת .

טוב אתה גם מהחולמים כנראה שכב יודע איך הרכב שלו הולך להיראות אז פנסים שקופים העלות היא מ500-1400 (זה הסכום הכי יקר שנתקקלתי בו).

אנג'ל אייז זה לBMW לדים זה לאאודי אני אישית לא אוהב את זה במכוניות שמנסות להעתיק .אבל המחירים הם מ1200 צפונה .

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם

אני יודע שאני ילדותי מאוד במה שאני אומר.

אבל כשיש לך עגלה בבית שבאמת לא לוקחת אף אחד מהחברים שלי, זה מבאס ואתה מחפש אוטו שיקח את כולם.

חוץ מזה שבאוטו אותי יותר מעניין המהירות והכוח לעומת דברים אחרים.

אבל בסדר הבנתי והפנמתי את כל מה שאמרתם כאן ומן הסתם אתם צודקים ואני מודע לזה שהחשיבה שלי ילדותית אבל זה מה שמעניין אותי בשלב זה, מהירות וכוח, לקחת את החברים שלי.

בעתיד אני בטוח שאני יעדיף אוטו שיהיה לי נוח לנסוע בו ושיהיה אמין חסכוני וכו'.

 

בשורה התחתונה, קיבלתי את התשובות לכל מה שרציתי ואני בהחלט מסופק.

אפשר לנעול את השרשור.

 

תודה רבה לכולם!!

פורסם

בשיא הכנות בלי להעליב חלילה, תגדל קצת ותבין שלהיות הכי מהיר ו"לקחת" את חברים שלך לא ייקנה לך מעמד מלוכה כלשהו.

אני כמובן גם לא רוצה להגיד לך איך לנהל את החיים שלך ומה לעשות, אני רק ממליץ לך לא לנסות כל מיני סוגי מירוצים שאתה רואה בסרטים

לפי מה שאתה כותב ומציין זה נראה לי מאד מעניין אותך.

 

אבל כשיש לך עגלה בבית שבאמת לא לוקחת אף אחד מהחברים שלי, זה מבאס ואתה מחפש אוטו שיקח את כולם.
בעתיד אני בטוח שאני יעדיף אוטו שיהיה לי נוח לנסוע בו ושיהיה אמין חסכוני וכו'.
מה שבאמת מבאס זה שאתה קונה אוטו לא בשביל שישרת אותך לצרכים כלשהם,

אלא אתה קונה אוטו בשביל להשיג את חברים שלך ברמזור.

 

מצד אחר אתה מחפש אוטו חסכוני, אבל אתה כותב פה שאתה מתעניין בללחוץ כמה שיותר חזק - חסכוני לא יהיה לך מזה,

מצד שני אתה רוצה גם GTI אבל מפחד מכמויות הדלק שיתבזבזו לך. לא הבנתי את ההגיון

 

רוצה בכל זאת לקחת את כולם ברמזור? תקנה אופנוע וסגרנו עניין :|

 

אני מניח שקיבלת את שאר התשובות בקשר לרכב המדובר בהודעות קודמות.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

×
×
  • תוכן חדש...