Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן להחליף צמיגים, וקיבלתי הצעה על צמיגי DUNLOP תוצרת אינדונזיה (תסלחו לי שאיני זוכר את הדגם). האם המילה "אינדונזיה" זה האות שלי להתרחק מהצמיגים הללו? אלו צמיגים טובים ולא יקרים מדי ניתן למצוא והיכן זה יהיה הכי זול?

 

תודה רבה, אני וצמיגים זה משהו שדי לא הולך יחד :)

פורסם

תודה רבה, משום מה לא ראיתי את השרשור הזה כשחיפשתי.

 

עד כמה יקר יותר ה-LM מה-490? האם ההפרש במחיר גדול?

פורסם

הדאנלופ SP490 אחד הצמיגים הבאמת הכי זבל שנתקלתי בהם.

 

לא על רטוב,לא על יבש אין אחיזה.

 

המעבר בין אחיזה לחוסר אחיזה לא באופן הדרגתי... וסלחו לי כל אלה שיגידו שגם בסליקס זה ככה.

פורסם

גולף, מה מידת הצמיגים שלך?

מה התקציב?

 

אני אישית הייתי מעדיף את קלבר HP2 על דנלופ SP490.

יש את גודייר DURAGRIP CNJHRHO SUNHO/

גם יוקוהאמה A.DRIVE לא צריכים להיות יקרים מדי.

 

הכי זול? ביפו אצל אנטון (אם זה לא רחוק מדי מאשדוד).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

205/55 R16

 

אייל, לחץ אוויר הוא משהו שאני תמיד בודק. יש קשר בין הצמיגים לבין איבוד לחץ אויר מוגבר?

פורסם

ראית את המבצעים לצימיגים מעולים במידה שלך בפנצ'רית של TIRES4U ?

 

 

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=16&a=55&s=205&sc=&mm=18&mm=27&mm=5&mm=11&mm=113&mm=50&mm=6&mm=26

 

יכול להיות שכדאי לך להתקשר לצמיגים שואף :

http://www.tires4u.co.il/Garage_new/?iGarageID=1

 

ולברר, מה מהמבצעים עוד קיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין קשר , כתבתי את זה היות ורוב הנהגים לא בודקים את לחץ האוויר .

 

שים לב בבואך לקנות את הצמיגים - התאריך שמוטבע עליהם .

 

3 , 4 חודשים מקסימום ושלא יספרו לך שהצמיגים היו באחסון יבש והם טובים .

 

התאריך מוטבע על הצמיג ב 4 ספרות - השבוע ושנת הייצור .

 

2806 אומר שבוע 28 בשנת 2006 .

 

בהצלחה .

פורסם

תודה על התגובות :)

 

אוראל, הידע שלי בצמיגים הוא מינימלי. אינדונזיה זה משהו שנשמע שנוי במחלוקת ובגלל זה שאלתי. עכשיו כבר הבנתי שעדיף לחפש הלאה, וכך יעשה :)

פורסם

לפני שנתיים קניתי סקודה אוקטביה ורכשתי רביעיית דנלופ SP490 מידה 205/60/15.

המחיר קרץ לי, למרות שראיתי שמדובר באינדונזיה.

הצמיג נוקשה, לא שקט ובהשואה לצמיגים יפנים או אירופאים הוא נופל מהם בהרבה.

היתרון היחיד שלו שאחרי 70,000 ק"מ הצמיג נראה בסדר.

פורסם

תודה על התגובה.

 

הבנתי כבר שאם כבר דנלופ אז LM702 טוב בהרבה. מה המקביל של פירלי לצורך העניין ל-LM של דנלופ? האם פירלי יהיה צמיג טוב יותר?

 

בגדול חשובה לי האחיזה והשקט, ורצוי גם שיחזיקו כמה שיותר.

פורסם

אלי, כמה דק' ואני חוזר אליך עם צמיגים מומלצים יותר במידה.

 

עזוב את ה-LM וה-SP490 בצד.

אומנם הם מתוצרת מוכרת ואיכותית, אך מדובר בדגמים נחותים ביחס לשאר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...