Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא קניתי מאזדה 3 - חסכתי 10אלף וקיבלתי:

א. עוד כריות אוויר

ב. בקרת משיכה

ג. חיישני נסיעה לאחור מקוריים

ד. יותר חיסכון בדלק

ה. רכב יותר נוח בצורה עירונית (ששם אשתי משתמשת בו)

ו. טסט יותר זול

ז. ביטוח יותר זול

ח. כן - יותר איבזור - גם דברים קטנים כמו הגה מאור ושליטה מההגה

 

הכל נאמר בהשוואה ישירה בין מאזדה 3 2006/7 ל2 2007 ששתיהן היו במשפחתי ובשתיהן היה לי זמן "איכות"

יש הרבה רווח מרכב קטן יותר.

 

ומסכים עם מה שנאמר מעלי.

 

ליביו

 

הדבר היחיד שמצדיק הפרש מחיר בין הדגם המאובזר לדגם הרגיל הוא כריות האוויר.

שאר התוספות לא מועילות לכלום וגם לא עולות כסף.

צמיגים מידה אחת יותר גדול לא עולה יותר

השליטה מההגה ממש מיותרת לנוכח מידותיו הצנועות של הרכב והקרבה של ההגה לכפתורי הרדיו בפאנל.

בקרת האקלים ממש ביזיון ומתפקדת זהה לחלוטין למזגן הרגיל עם 5 מצבי מאוורר וטרמוסט

ספסל מפוצל לא ברור כמה שווה התוספת הזו ומאוד יכול להיות שהעלות היא אותה עלות

ויש הבדל כלשהו בריפודים ותוספת פנסי ערפל . אפילו מאפרה אין שכבר לא נדבר על מד חום

 

הטענה שלי היא שההבדל בין הדגם המאובזר לדגם הבסיסי אינו מצדיק את המחיר ופערי המחיר הם מלאכותיים בטעמי שיווק בלבד.

 

לעניין העלויות אני בטוח שחישוב שלך ממש לא נכון .

תצרוכת הדלק של הרכב הזה היא כמעט זהה לדגמי 1.6 הגדולים יותר .

חיישני נסיעה מותקנים בארץ עולים 150 שח

הביטוח עולה אותו הדבר

ובטסט כמעט ואין הבדל בגלל נפח המנוע הדומה .

 

להורים שלי יש דגם כזה 2008 והם רצו רכב קטן וחסכוני וכמובן שקנו את הדגם "המאובזר" רצו קטן וחסכוני ואני אומר ש 50% זה גם הצלחה.

5000 שח זה קצת יקר בשביל כריות צד לנוסעים מאחור במיוחד לאור העובדה שהרכב לא ממש מתוכנן כך שישבו מאחור נוסעים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני די מחבב את פותח השרשור אבל תמונה אחרונה של הסאבים ומה שמעליהם גרמה לי לסלידה וגועל.

כאשר אני הגעתי לארץ לפני 20 שנה זה היה לא זר לי. אבל זר לחלוטין לישראלי המומצע שלעג לרוסי השיכור.

עצוב לי כעבור 20 שנה לראות נוער ישראלי "מתדלק" מהבגאז' כפי שעשינו בגיל 18-20.

אני אהיה האחרון שמטיף מוסר או מתחסד. אבל בתור אחד שהיה שם אני יכול להעיד שזה לא משהוא שיביא לגדולות.

חכמים לומדים מטעויות של אחרים. כבר יצא לי להכיר אלכוהוליסטים בני 25, צברים ישראלים כשרים מזרחיים, שרועדות להם ידיים על הבוקר ומפסיקות רק אחרי כמה שוטים או בירה על הבוקר.

פורסם

זה אחיו הגדול של גיא מגיב. אני יודע שזה נראה לא טוב, אבל אני מבטיח לך שגיא לא שותה אלכוהול ומעולם לא ניסה אפילו. אני מכיר את החברים שלו הם חברה טובים, שותים רק בימי שישי וגם לוקח להם שבועיים- שלוש לגמור בקבוק אחד. הם בני 20-21 ככה שאין להם אופציות אחרות חוץ מלשתות ליד האוטו, למרות שאני מסכים איתך שזה נראה די עלוב

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הערות שלי לרכב הנ"ל :

 

רכב קטן עצבני וקופצני שלא אוהב ולא מתאים לנהיגה על גבישים משובשים בכלל .

הגיר דווקא עובד מצויין אם כי יחסי העברה קצרצרים ובמצב ספורט עוד יותר . אני מניח שיש כאלה שאופי כזה מתאים להם.

שותה דלק בצורה מופרזת .

לבגז נכנס טיולון וגם זה בקושי בכל אופן זה הבגאז הכי גדול בסגמנט.

שלושה מבוגרים לא יכולים לשבת מאחור אבל שנים יושבים בכיף.

 

ההבדל במחיר בין שני הדגמים לא מוצדק בעליל ומופרז ואני מניח שנועד לבדל את דגם הליסינג מהדגם לפרטיים.

 

עד כמה שאני זוכר ההבדל במחיר בין הגרסה המאובזרת של מזדה 2 לבין הגרסה הפשוטה של מזדה 3 הוא לא מהותי ולכן לא ברור למה לקנות הרבה פחות רכב באותו כסף.

 

אוקיי אז ככה - בקשר לקופצניות של הרכב, אתה מגזים. הוא דיי קופצני כמו שכבר רשמתי אבל לא בצורה קיצונית כפי שתיארת.

שותה דלק בצורה מופרזת? אני בדקתי את זה היטב. ואתה? (לא לפי מחשב דרך, למרות שהמחשב דלק שלי מראה לי שנשאר לי 550 ק"מ ל-38 ליטר. תחשב לבד).

לבגז אתה יכול להכניס הרבה דברים אם אתה מסדר אותם בצורה פרקטית כמובן.

שלושה מבוגרים בהחלט יושבים מאחורה, זה שאתה וחבריך מפונקים, לא אומר שאי אפשר להושיב שם שלושה מבוגרים (שוב, הכל נכתב מניסיון).

הבדל לא מוצדק? 6 כריות אויר לעומת 2. בקרת אקלים (שעובדת נהדר, וכל מי שישב אצלי לא טען אחרת, ויש לי המון חברים שאוהבים להטיף) לעומת מזגן רגיל, פנסי ערפל, שליטה מההגה (חיוני מאוד - מה הקשר לזה שהרכב קטן אז לא צריך שליטה?! אתה יודע שכל דבר קטן, גם התנועה לעבר המערכת אודיו מסיחה את הדעת?!) ועוד כמה דברים ששכחתי. כל זה לא שווה הצדקה של 3 אלף שקל?! :roll:

ועוד דבר - למה לי לקנות מאזדה 3 לא מאובזרת בעליל ולהוסיף עליה עוד כ-9 אלף ש"ח (לא כולל ביטוחים וכו'), ולא להנות מהרכב (עד כמה שהיא מהנה לנהיגה, גם ה-2 מאוד מהנה לנהיגה בידיים שיודעות מה הן עושות ומכירות את הרכב) כמו שאני נהנה עם ה-2? (הן מבחינת כוח שאין מה להשוות ביניהן בכלל, והן מבחינת התוספות שיש ב-2 המאובזרת).

בקיצור, אני לא אומר שהיא מכונה מושלמת, ואפילו לא חצי מזה, אבל בהחלט קניה שעדיפה מבחינתי מאשר מאזדה 3 זולה, שתעלה הרבה יותר מבחינת דלק וכו'.

אבל לא פתחתי את השירשור הזה כדי להשוות בין ה-3 ל-2. פתחתי כדי להעביר את התחושות שלי אליכם, וגם למתלבטים בקשר לרכישת מיני חדשה\יד 2 שייקבלו עוד חוות דעת ממישהו מנוסה עם הרכב לטוב ולרע. זה הכל.

 

והשתיה? אני לא שותה אף פעם, אבל תמיד פותחים "בר" אצלי :lol: (חברים). וזה בסדר, לא אלכוהוליסטים ולא בכיוון - 2-3 כוסות כל שישי. זה הכל.

 

נ.ב

 

AHBARONY - אתה יכול להמשיך לחבב אותי, כי בחיים לא שתיתי (ומכאן אני כבר מונע מלכתחילה את המצב של הרבה צעירים - לבוא עם האוטו ולהתבלט אם לנהוג בחזרה או לא, כי שתיתי). :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קודם כל - כפי שנאמר - ההפרש היה 3000 ש"ח (וקבלת רכב כמעט במידי בצבע שרציתי בזמנו לעומת המתנה לגירסא הלא מאובזרת) - ההפרש שווה כל שקל.

לשאר החישובים:

צריכת דלק - מאזדה 2 - עירוני בלבד - 1-10 (ולא יצאתי שניה מהעיר) , מאזדה 3 - 1-7.5 - והיתה לנו את המאזדה 3 במשך 3 שנים! עם המון נהגים שונים - ההבדל בצריכת דלק - הוא 20-25%.

אין אפס - על מנוע טיפה יותר חזק ועוד 250 קילו - משהו צריך להתבזבז.

 

חיישני נסיעה לאחור (ובטח שלא כולל התקנה נורמאלית) איכותיים - לא קרובים ל150 ש"ח.

ביטוח - פה אתה כבר ממש מדבר באוויר - תבדוק את עצמך - המקיף גבוהה בלפחות 50% אם לא פי 2.

ובטסט יש הבדל של כ150-200 ש"ח בשנה.

 

אני עומד עדיין מאחורי כל אחד מהסעיפים שאמרתי וקצת לא מבין טענות מגוכחות כמו - מי צריך שליטה בהגה וכו, וכל זה משנה וחצי עם מאזדה 2 ו3 עם מאזדה 3.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
קודם כל - כפי שנאמר - ההפרש היה 3000 ש"ח (וקבלת רכב כמעט במידי בצבע שרציתי בזמנו לעומת המתנה לגירסא הלא מאובזרת) - ההפרש שווה כל שקל.

לשאר החישובים:

צריכת דלק - מאזדה 2 - עירוני בלבד - 1-10 (ולא יצאתי שניה מהעיר) , מאזדה 3 - 1-7.5 - והיתה לנו את המאזדה 3 במשך 3 שנים! עם המון נהגים שונים - ההבדל בצריכת דלק - הוא 20-25%.

אין אפס - על מנוע טיפה יותר חזק ועוד 250 קילו - משהו צריך להתבזבז.

 

חיישני נסיעה לאחור (ובטח שלא כולל התקנה נורמאלית) איכותיים - לא קרובים ל150 ש"ח.

ביטוח - פה אתה כבר ממש מדבר באוויר - תבדוק את עצמך - המקיף גבוהה בלפחות 50% אם לא פי 2.

ובטסט יש הבדל של כ150-200 ש"ח בשנה.

 

אני עומד עדיין מאחורי כל אחד מהסעיפים שאמרתי וקצת לא מבין טענות מגוכחות כמו - מי צריך שליטה בהגה וכו, וכל זה משנה וחצי עם מאזדה 2 ו3 עם מאזדה 3.

 

ליביו

 

 

כמה שאני זוכר מודל 2008 של ההורים שלי הפרש המחיר בין הדגם הבסיס למאובזר היה קצת גבוהה יותר ולדעתי בראיה לאחור היה מוצדק.

 

ההבדל במחיר הביטוח הוא מינורי לחלוטין. לא תפסתי את הסוכן שלי כדי לברר לעומק אבל חיפוש קצרצר בגוגל הניב את האתר הבא - http://www.yashirplus.co.il/apage/23776.php

 

בעניין צריכת דלק אתה ממש מגזים אפילו בנתוני יצרן הפער הוא פחות מ 10%

 

השליטה מההגה היא ממש מיתרת שוב מכיוון שהרכב הוא מאוד קטן והרדיו ממש קרוב להגה עד כדי כך שכמעט ואין צורך להוריד את היד מההגה כדי לתפעל את הרדיו.

 

אגב שים לב שבמשומשות הפער בין המאזדה 2 ל מאזדה 3 גדל

כנראה שאני לא היחיד שחושב שמאזדה 2 מתומחרת גבוהה מדיי

וה 5000 שח לשנתיים שחסכת בדלק ביטוחים וטסטים יתקזזו בירידת ערך גבוהה יותר.

 

 

מה שכן אם המטרה היא להנות מהרכב מהיבט נהיגה ,הרכב מאוד כיפי זריז ועצבני ומי שמחפש את התכונה הזו באופן ספיציפי בהחלט יהנה .

פורסם

אני לא יודע על מה אתה מדבר יותר מדי בנוגע למאזדה 2 אבל אני יכול להגיד לך שבאמת ורק באמת, מאזדה 3 תחת הידיים שלי שתתה 1:7 מקסימום 8.

המצב היחיד שהגעתי לצריכת דלק נורמלית היו בנסיעות של 100+ קילומטר מחוץ לעיר.

 

שזה אגב צריכת דלק יותר גרועה מהמנוע הנוכחי שלי שהוא מוציא הספק של פי 2 ומשהו יותר מהמנוע של המאזדה, לדעתי זה פשוט בדיחה המנוע של ה3 היוצאת, ומעבר לזה אני זוכר שכשרק קיבלנו את הרכב כל הזמן אמרתי לעצמי שאם היינו רוכשים את הרכב הזה קרוב לוודאי שהוא היה חוזר לחברה אחרי 300 קילומטר כשהיה נגמר לו הדלק.

 

אבי.

פורסם

היה לי את האוטו מהשכרה לזמן קצר-מאוד נהניתי ממנו-ממש מטוס ומתברג לכל חניה.מאאאוד חסכוני בדלק במיוחד לעומת הג'יפ :)

 

למה צריך חיישני רברס לאוטו כל כך קטן? תסובב את הראש ותנהג לאחור.איך הסתדרנו פעם?...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

ממש חמודה ה-2, תמיד חיבבתי אותה. יש כזאת לקרובת משפחה (אבל בגרסה הפשוטה. לך תשכנע מישהי מבוגרת שהיתה לה פיאסטה ישנה, למה כדאי להוסיף כסף לכל האבזור) והיא גם ממש מרוצה.

לי אישית מפריעה הפלסטיקיות של האוטו, אבל בסגמנט שלה היא בהחלט קניה מעולה.

חבל שאין ידנית :cry:

emotion of motion

פורסם

וזו בדיוק הנקודה - אין מה להשוות מבחינת בטיחות.

אז אני מעדיף לחסוך כסף , לסוע ברכב יותר קטן (כי אני לא צריך! למקסימום 2 אנשים ו3 כלבים רכב יותר גדול) ולקנות לאשתי רכב בטיחותי יותר ומאובזר יותר - שאשכרה מתאים לצרכים שלנו ושלא הוספנו כסף ל3 רק בשביל השופוני ולא לצאת פריירים - כי אפשר להגדיל בשקל 90.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כנראה שאני לא היחיד שחושב שמאזדה 2 מתומחרת גבוהה מדיי

 

מה שכן אם המטרה היא להנות מהרכב מהיבט נהיגה ,הרכב מאוד כיפי זריז ועצבני ומי שמחפש את התכונה הזו באופן ספיציפי בהחלט יהנה .

 

אתה לא היחיד שחושב שהיא מתומחרת גבוה מידי - גם אני חושב כך. אבל זה לא העניין, כי הפרש של 10K בין סופר מיני לבין משפחתיות קומפקטיות זו בדיחה (במקרה הטוב 10K). אז בשביל ההנאה, האיבזור, הבטיחות והמראה (מי שאוהב כמובן) שווה לי לקנות את ה-2 ולא את ה-3. זה הכל.

ואני מסכים איתך בנוגע לשורה השניה שציטטתי ממך 8)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
היה לי את האוטו מהשכרה לזמן קצר-מאוד נהניתי ממנו-ממש מטוס ומתברג לכל חניה.מאאאוד חסכוני בדלק במיוחד לעומת הג'יפ :)

 

למה צריך חיישני רברס לאוטו כל כך קטן? תסובב את הראש ותנהג לאחור.איך הסתדרנו פעם?...

ה2 בהחלט רכב נחמד,אבל מטוס הוא רק אם אתה נוהג בגרוטאה!.


×
×
  • תוכן חדש...