Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

פיאט פונטו 75 הזרקה שנת 2000 ידני.

בעיית הזרקה טורים עולים ויורדים בין 800 ל-1000.

איך מנקים בצורה יסודית את האיגקטורים והכוונה ע"י הוצאת החנוכייה ווהאינגקטורים.

לדעתי האינג'קטורים לא מזריקים בצורה נכונה נעשה טיפול לפני כן על יבש .

כמו כן נבדק מנוע צעדים נראה תקין.

פורסם

טיפול זה נעשה כאשר המנוע עובד. לפני הטיפול מנתקים ברכב משאבת דלק (מבחינה חשמלית), מנתקים את הצינורות אספקת הדלק לחנוכייה במקומם מחברים את המכשיר ניקוי מזרקים מכוונים את הלחץ במכשיר ומניעים את האוטו.

פורסם

ויש גם ניקוי חיצוני, יעיל יותר, של מזרקים במכשיר אולטרא סוני שגם מאפשר את בדיקת המרסס ע"י הפעלתו ובדיקת

התזת הדלק שלו ועמידותו בפני דליפה (השתנה) וזאת מבצעים במכוני הזרקות דלק.

בברכה - רפי לין

פורסם

שלום רב

אים ברצונך לנקות את מע" ההזרקה זה רק יועיל וישפר את פעולת המנוע

אך לגבי נושא הטורים ברכבך יש אפשרות ויסות מצערת ע"י מחשב ( כמו ברכבי vag )

מנסיוני ויסות בעזרת מחשב פותרת בעיה זו

בברכה זיסו יוסי

×
×
  • תוכן חדש...