Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה לרכב קומפקטי עד 70,000 ש"ח פלוס מינוס.

 

בטיחותי עד כמה שניתן לקבל מהקטגוריה.

נסיעות בעיקר עירוניות בתוך ירושלים ופעמיים בשבוע ירושלים-מרכז.

שני אנשים ברכב באופן כמעט קבוע.

נתונים הכרחיים- חסכוני יחסית ואוטומטי.

למיטב ידיעתי אמינות תלויה הרבה במה שעבר על הרכב הספציפי אבל שעדיין יהיה נוח לאחזקה מבחינה כלכלית.

 

הכיוונים שחשבנו עליהם הם סיריון 1.3, שברולט אוויאו 1.4.

האם הדגמים הנ"ל תואמים את הדרישות?

 

אשמח לקבל הצעות אחרות.

 

תודה רבה!

פורסם

סיריון 2007 נכנסת לתקציב. מכונית מרווחת וחסכונית. לעיר היא בחלט מתאימה, לא יצא לי לנסוע בה בנסיעה ארוכה ובין עירונית.

 

אתה יכול למצוא גם יאירס שהבסיס שלה ושל הסיריון משותף בל תיאלץ להתפשר על שנתון 2005 כי המחירון של היאריס דיי גבוה.

 

אופציות נוספות הן פיאט גרנדה פונטו שנמכרת במחירים מאוד אטרקטיביים אבל היא רובוטית. סקודה פביה דור קודם או פולקסוואגן פולו גם מתיאות אך הן יהיו חלשות מהסיריון עם מנוע ה-1.4.

בדוק גם את הניסן מיקרה ואת פיג'ו 206 שהיא מיושנת יחסית אבל מאוד נוחה.

 

בהצלחה!

פורסם

שאלה נוספת.. לגבי הסיריון

 

לא תהיה לה בעיה להתמודד עם העליות של ירושלים פעמיים בשבוע?

 

יש טעם לחכות לירידת מחירים בינואר או שבד"כ היא אינה משמעותית?

פורסם

לא יצא לי לנהוג או לנסוע בה במסלול כזה ככה שאני לא יודע. אבל קשה לי להאמין שבמצב לא עמוס היא תתקשה בעליות.

אולי כדיא לחכות שמישהו עם יותר נסיון יענה לך על השאלה הזאת.

 

לא צפויה ירידת מחירים משמעותית בינואר אלא אם כן יעדכנו את אחוזי מס הקנייה (הורדה של כחמישה אחוזים) ואז גם המחירים בשוק המשומשות ירדו בהתאם.

פורסם
שאלה נוספת.. לגבי הסיריון

 

לא תהיה לה בעיה להתמודד עם העליות של ירושלים פעמיים בשבוע?

 

יש טעם לחכות לירידת מחירים בינואר או שבד"כ היא אינה משמעותית?

 

 

הסיריון תהיה בחירה חכמה יותר מהיאריס וזו רק מהסיבה שהיא זולה יותר ממנה וניתן

להשיג אותה בשנתום מתקדם יותר, עם זאת יש ברשותה מנוע של יאריס כך שהאמינות היא טויוטה.

הרכב חסכוני יותר מהאוורו (וגם אמין) ובאמת נוח וסוחב.

אני נסעתי לאילת עם הרכב והוא הכיל שלושה נוסעים+מזוודות וחוץ מגמגום בעליות, אין בעיות.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...