Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

**שימו לב - נהלי מחיקת הודעות חדשים**


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מציע להוסיף מערכת דירוג להודעות. אתם יכולים לראות מערכת כזאת בפורומים אחרים. אדם מקבל דירוג ע"י משתמשים אחרים על הודעות שהוא כותב. אם הדיון מעניין - הוא יקבל דירוג גבוה ושאר המשתמשים יוכלו לראות שזהו דיון ברמה. ובנוסף, אדם הקיבל דירוג גבוה בהודעות שלו, יקבל נקודות דירוג, היאפשרו לו לדרג הודעות של אנשים אחרים.

 

בנתיים ראיתי מערכת כזאת באתר זעטוטים בשם GAMER. ומהצצה בפורום, נראה שהיא עושה את העבודה.

 

הודעות בעלי דירוג נמוך, ימחקו. ככה ששיקול המחיקה של המנהלים, יושפע ע"י דירוג ההודעות ע"י הגולשים, ושיקול דעתו של המנהל.

 

רעיון טוב , אבל אני לא בטוח שזה בר ביצוע ( לפחות זה לא קל ) כי צריכים לשנות הגדרות רבות בפורום .

 

בכל אופן אשמח לקבל קישור לפורום המדובר שמשתמש בשיטה זו ( כדי לראות בדיוק איך זה עובד )

 

כנס לפורומים שב GAMER.co.il

למשל לפורום "פעולה"

 

ההודעות שם עדיין לא ברמה גבוהה מאוד (יש בחלק שגיאות כתיב) אבל עדיין נראה כי בכל הודעה המשתמשים מנסים להשקיע.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנושא כבר דובר בפורום תורמים.

אין עניין לדבר, ומי שכותב הודעות על רמה,

נשמר בזיכרון של כל אחד מאיתנו כאחד שמבין.

 

מי שחרטטן, נזכר כחמור.

 

ככה שהמשתמשים הקבועים ממש לא צריכים את הדירוג הזה.

אתה למשל בקלות מקריאת הודעה של אחד המבינים (בי-רו, קומפי, צוקי, תומר וכו')

תסיק על רמת הידע של הכותב.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
הנושא כבר דובר בפורום תורמים.

אין עניין לדבר, ומי שכותב הודעות על רמה,

נשמר בזיכרון של כל אחד מאיתנו כאחד שמבין.

 

מי שחרטטן, נזכר כחמור.

 

ככה שהמשתמשים הקבועים ממש לא צריכים את הדירוג הזה.

אתה למשל בקלות מקריאת הודעה של אחד המבינים (בי-רו, קומפי, צוקי, תומר וכו')

תסיק על רמת הידע של הכותב.

 

העניין הוא שאתה תדע כבר לפני שנכנסת להודעה, אם ההודעה שווה משהו. גם אם היא של איזה משתמש חדש ולא מוכר. (שבמקרה הוא משפץ כרגע אינטגרלה)

פורסם

אנחנו לא מדברים על לרוץ 20 קילומטר בכל פעם כדי לקרוא הודעה.

סה"כ הקשה בעכבר על הכותרת, והופה - זה שם.

 

למה שמשתמדים אחרים ישקיעו מזמנם לדרג הודעות,

רק כדי שכבוד הקורא העסוק, שבכל דקה שהוא קורא במקום לעבוד,

הוא מפסיד מינימום אינטגרלה, יחסוך מעצמו לעיין בהודעה מסויימת?

 

לוקח בדיוק שניה להחליט אם הודעה שווה קריאה או לא,

ובטח שפה בפורום, שההקפדה על הכותרות תורמת מאד לעניין.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

לפי דעתי

כל הפורומים חוץ מהאוף טופיק צריכים להיות פורומים רציניים עם צנזורה, הקפדה על כתיבה נכונה, כותרות נכונות, תוכן ותכלית בהודעה...

במידה מסויימת גם האוף טופיק, אבל בו המנהלים (שעושים עבודה נהדרת שכולנו נהנים ממנה, ובחינם - ולא אני לא מתחנף אני באמת מעריך את מה שהם עושים!) צריכים להקל קצת ולאפשר למשתמשים השונים - לנו, להשתעשע קצת ולצחוק...

 

את התכנים השונים ופעילויות הפורום אנחנו צריכים לשדרג.

אני ממליץ על מפגשים אך ורק לחברי הפורום.

ככה נוכל להעלות רעיונות חדשים לפורום ,להכיר אחד את השני ולארגן מפגשים פעילים (ג'ימקאנות, תחרויות שונות, מסלולים, שיירות...)

הכוונה שלי היא לשפר את התחום החברתי בפורום.. (אני יודע שזה כמעט בלתי אפשרי אבל אפשר לנסות לפחות, לא?)

 

קצת גלשתי נחזור לעניין..

המנהלים צריכים לנקוט בשיטה קשוחה (במיוחד עם משתמשים הידועים כ"מפרי סדר"), אך עם זאת בסובלנות כלפי משתמשים חדשים...

 

Am I Right :?:

 

:roll:

פורסם
.

אני ממליץ על מפגשים אך ורק לחברי הפורום.

 

וואלה צודק. נמאס ממפגשים עם 60 אלף אנשים, כמו פעם שעברה של מועדון הTVR. מעכשיו - עד 3000 איש וזהו!

פורסם

טוב, אני מבקש. זה שפתחתי שרשור כזה לא אומר שאפשר להתפרע בו...

 

ובנוגע ללירן ול-RS6 - אנא הפסיקו את הויכוח הזה כאן. מערכת דירוג נשקלת ואולי תעלה עם הממשק החדש של הפורום, בינתיים - חכו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
.

אני ממליץ על מפגשים אך ורק לחברי הפורום.

 

וואלה צודק. נמאס ממפגשים עם 60 אלף אנשים, כמו פעם שעברה של מועדון הTVR. מעכשיו - עד 3000 איש וזהו!

 

אתה ציני? כי באמת לא הבנתי...

:roll:

פורסם
.

אני ממליץ על מפגשים אך ורק לחברי הפורום.

 

וואלה צודק. נמאס ממפגשים עם 60 אלף אנשים, כמו פעם שעברה של מועדון הTVR. מעכשיו - עד 3000 איש וזהו!

 

אתה ציני? כי באמת לא הבנתי...

:roll:

 

 

הוא ציני.

רצית מפגש רק לחברי הפורום.

יש רק 3000 חברים...

 

יובל

פורסם

מין הסתם לא כולם יבואו..

ואם כן, בבקשה...

אני בטוח שהאנשים הקיימים פה עדיפים על המשתוללים ברמת גן :!:

 

אבל אחרי הכל, התכוונתי שמטרת המפגש לא תהיה SHOW ודאווינים עם המכונית,

אלא הכרת האנשים השונים בפורום ועוד... (רשום לעיל)

פורסם
מין הסתם לא כולם יבואו..

ואם כן, בבקשה...

אני בטוח שהאנשים הקיימים פה עדיפים על המשתוללים ברמת גן :!:

 

אבל אחרי הכל, התכוונתי שמטרת המפגש לא תהיה SHOW ודאווינים עם המכונית,

אלא הכרת האנשים השונים בפורום ועוד... (רשום לעיל)

 

אז הפעם אני אענה ברצינות (מה, זה לא שאני עושה תמיד?) - היה לפני 10 חודשים בערך "מפגש גדול" לחברי הפורום במגרש של אלטרנתיבי בקיבוץ "רמת הכובש"+ג'ימקאנה. היה מאוד נחמד, היו מלא אנשים (מישהו זוכר כמה?) ובהחלט משהו ששוה לחזור עליו שוב.

 

דא עקא - אני לא יודע עד כמה זה אפשרי כרגע, לאור מספר החברים העצום (יחסית) של הפורום. אני יודע שיש תיכנונים לדבר כזה, אבל כרגע זה בשלב התיכנון בלבד (ואני אזכיר שוב למנהלים: לדעתי פסח זה אחלה זמן).

 

זהו.

 

מנו

-הפעם, לא ציני-

פורסם

אפשר לצמצם את מספר החברים הרציניים בפורום ע"י שיטה די פשוטה:

לקבוע שיוזר אשר לא יבקר בפורום למשך תקופה מסויימת תחת שם היוזר שלו, ימחק.

כמו כן, כתיבה בפורום תאושר רק למשתמשים רשומים (כמו בפורום האוף טופיק). מאידך, צפייה בפורום תאושר לכל אורח (להבדיל מפורום תורמים [ואני מניח שגם באוף טופיק, שם אני לא יודע מכיוון שאני רשום]), ע"מ שאנשים יוכלו להתרשם מהפורום (ומאיכות הדיונים שיווצרו בעזרת שיפור זה 8)).

 

אני בטוח שכך יצומצם מספר החברים הלא רצינייים, שמבקרים אחת לתקופה רק ע"מ לשאול איפה משיגים ספויילר של אימפרזה למיצובישי צ'אמפ של אבא ואיזה ג'אנט מגנזיום יתאים לגלגל ספייר שלו.

לא נראה לי שחברים (בפורום, לא שלי :twisted: ) אלו מתחברים באופן קבוע וקוראים את הדיונים הרציניים.

כמו כן, אפשר לקבוע שחבר שאחוז מסויים מההודעות שלו נמחקות, היוזר שלו ימחק או יועמד על תנאי.

 

אני בטוח שיש עוד שיטות שאפשר לנקוט בהן ע"מ להפוך את הפורום ליותר מכובד ופחות המוני ותוך כדי להעלות את רמת הדיונים בפורום.

אלו היו רק שתי הצעות מגובשות. יש לי עוד כמה הצעות שאינן מגובשות מספיק כדי שאעלה אותן כאן, חלקן קצת מסובכות מכדי שיהיו מיושמות - אנסה לפשט אותן לעתיד.

 

אשמח לקבל תגובות

 

בברכה, רפי לין :shock:

 

סתם, ע?מר :wink:

פורסם

ביממה האחרונה מתרחבת תופעה שמשתמשים מעירים לאחרים על אופן כתיבתם, ניסוחם, עצלנותם וכו'.

תופעה זו לא יכירנה בפורום זה, באם נתקלתם בהודעה, אשר מן הסתם אינה עונה על הכללים הנהוגים פה, העבירו ה"פ לאחד המנהלים ותו לא.

התייחסותכם להודעות "סוררות" מקפיצות אותן וגורמות לתגובת שרשרת של הודעות לא נחוצות, התעלמות מהן תטמין אותן בתהומות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אפשר לצמצם את מספר החברים הרציניים בפורום ע"י שיטה די פשוטה:

לקבוע שיוזר אשר לא יבקר בפורום למשך תקופה מסויימת תחת שם היוזר שלו, ימחק.

[ ... הרבה טקסט ... ]

אשמח לקבל תגובות

 

לא נראה טוב. מי שביקר פעם פעמיים ונעלם - הגיוני למחוק. מי שנעלם כי נסע לחו"ל לחצי שנה ולא היה לו שם אינטרנט, אבל לפני כן היה חבר 'סביר', לא מגיע לו.

גילוי נאות: הכותב נעלם מהפורום לחצי שנה מסיבות אישיות וחזר.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
אפשר לצמצם את מספר החברים הרציניים בפורום ע"י שיטה די פשוטה:

לקבוע שיוזר אשר לא יבקר בפורום למשך תקופה מסויימת תחת שם היוזר שלו, ימחק.

[ ... הרבה טקסט ... ]

אשמח לקבל תגובות

 

לא נראה טוב. מי שביקר פעם פעמיים ונעלם - הגיוני למחוק. מי שנעלם כי נסע לחו"ל לחצי שנה ולא היה לו שם אינטרנט, אבל לפני כן היה חבר 'סביר', לא מגיע לו.

גילוי נאות: הכותב נעלם מהפורום לחצי שנה מסיבות אישיות וחזר.

 

אז לאפשר להגיש בקשות מיוחדות, לגבי שמירת השם. לא רואה שתהיה בעייה.

מישהו לא רציני לא יבקש שישמרו לו את היוזר


×
×
  • תוכן חדש...