Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

**שימו לב - נהלי מחיקת הודעות חדשים**


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר כרגע משתמשים שאינם פעילים נמחקים מידי פעם.

 

בנוסף, יש לפורום אינטרס להרחיב את עצמו,

אם לא, כבר יכלו לשים מזמן דמי שימוש שנתיים שיוחזרו בדמות פעילות או משהו

(מינוס מימון השרת וכל זה).

 

חוץ מזה, מחיקת משתמשים שאינם פעילים, מצמצמת את מספר המשתמשים, ותו לא.

איכות זה לא יוסיף.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כבר כרגע משתמשים שאינם פעילים נמחקים מידי פעם.

 

בנוסף, יש לפורום אינטרס להרחיב את עצמו,

אם לא, כבר יכלו לשים מזמן דמי שימוש שנתיים שיוחזרו בדמות פעילות או משהו

(מינוס מימון השרת וכל זה).

 

חוץ מזה, מחיקת משתמשים שאינם פעילים, מצמצמת את מספר המשתמשים, ותו לא.

איכות זה לא יוסיף.

 

השאלה היא כמה אנשים ירצו להרשם מחדש כל פעם. לדעתי לא תהיה להם הסבלנות להרשם כל פעם מחדש בשביל שאלה, שלדעתי היא סקרנות גרידא ולא ע"מ לעשות איתה משהו (שוב, אני מדבר על שאלת הספויילר שרשמתי בהודעה הקודמת שלי).

 

הרישום לפורום לא חייב להיות קצר כ"כ. הידעת שבעבר אנשים העדיפו להתחבר לשירותי אי מייל של כל מיני אתרים עלומי שם ולא לשירותי אי מייל של הוטמייל רק בגלל שהרישום בהוטמייל נראה להם טרחני מידי (כמובן שלא כולם מהסיבה הזו והיום אנשים מעדיפים תיבות גדולות יותר מאשר ה-2 מגה של הוטמייל, אבל זה כבר לא קשור לדיון..)?

 

כמו כן, אמנם לפורום יש אינטרס להרחיב את עצמו, אבל באנשים עניינים ולא כל זב חוטם ששמע שמדברים פה על שיפורים שאפשר לשים לטנדר טאטא של אבא מהעבודה.

אני מאמין שהדגש פה בפורום היא על איכות ולא על כמות.

פורסם
בנוסף, יש לפורום אינטרס להרחיב את עצמו,

אם לא, כבר יכלו לשים מזמן דמי שימוש שנתיים שיוחזרו בדמות פעילות או משהו

(מינוס מימון השרת וכל זה).

 

אולי באמת זה הזמן לנסות את רעיון דמי שימוש? זה יכול לפתור כמה בעיות במכה אחת.

הם לא חייבים להיות גבוהים... אבל לדעתי הם יחסמו משתמשים זמניים (הם יוכלו רק לצפות בפורום, אבל לא להשתתף).

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

זה לא פתרון טוב. אנחנו בהחלט כן רוצים שמשתמשים ואורחים יהיו מסוגלים לשאול שאלות ולהשתתף. הפורום הזה לא נועד להיות פורום ל"חברים בלבד", אלא פורום לכל מי שירצה לכתוב בו (בכפוף לכללי הפורום). זאת כאמור תוך שמירה על צביון אישי מסוים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה לא פתרון טוב. אנחנו בהחלט כן רוצים שמשתמשים ואורחים יהיו מסוגלים לשאול שאלות ולהשתתף. הפורום הזה לא נועד להיות פורום ל"חברים בלבד", אלא פורום לכל מי שירצה לכתוב בו (בכפוף לכללי הפורום). זאת כאמור תוך שמירה על צביון אישי מסוים.

 

רוני

 

אני מניח שהתייחסת לרעיון התשלום חבר.

לגבי הרעיון של חובת הרשמה, זה נראה לי סינון לגיטימי. הרי בעצם ההרשמה אני מתחייב להתנהג בפורום בהתאם לכללים. כמו כן, זה נותן אפשרות להכיר את האנשים בפורום (לפי סיווג של שם משתמש, מספר הודעות, כמה המשתמש מקצועי, בעל ידע וכו').

פורסם

סלקציה של משתמשים לא מתאימה לפורום מסוג זה.

לא לפי שום קריטריון (פרט אולי למשתמשים סוררים במיוחד וגם אז זה לא מבטיח את הסתלקותם מהפורום).

אני מכיר אנשים שלא מסוגלים לעקוב אחרי הפורום בתדירות גבוהה אבל תרומתם כשהם כבר נכנסים לפורום היא בהחלט מבורכת. זה לא לעניין להציק להם עם הרשמות חוזרות ונשנות.

אנחנו רוצים לעודד עניין מוטורי בציבור וזו הדרך לעשות זאת אם תבריח מפה אנשים שלא מתאימים לקריטריונים שלך הם יישארו בבורותם. לכל אדם שנכנס לפורום מגיעה הזדמנות הוגנת ללמוד, להשכיל, לשאול ולהפוך עם הזמן למשתמש תורם בפורום.

 

יש כאן אנשים שממש לא הבינו נכון את הנסיון לשפר את רמתו של הפורום.

לא מדובר בהתנשאות ונסיון ליצור מועדון חברים סגור אלא בהרמת סגנון ותרבות הדיון.

פורסם
יש כאן אנשים שממש לא הבינו נכון את הנסיון לשפר את רמתו של הפורום.

לא מדובר בהתנשאות ונסיון ליצור מועדון חברים סגור אלא בהרמת סגנון ותרבות הדיון.

 

ב-ד-י-ו-ק.

 

רוצה להיות דובר הפורום? :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...