Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אינני יודע אם כל בחירותיי אלה הם "רכב מפנק" אך בנתיים אני מחפש:

וולוו 850, 940, 740...

SAAB עדיין לא פסלתי מרוב שהיא מיוחדת, ומיוחדת.

 

ראיתי את המליבו, לא יודע, זה לא נראה רכב נשמתי, או שלא?

 

 

 

אשמח לקבל אחת האלפות או ה "בומרות" (BMW) אך קשה לי להאמין שאמצה בתקציב שלי אחת שמורה, במיוחד האלפה, זה רכב שרק צעירים מטורפים עם מערכת וסאב נוסעים ברכבים האלה, וקשה למצוא אחת שמורה, לטעמי, בתקווה שאני טועה!

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

 

אשמח לקבל אחת האלפות או ה "בומרות" (BMW) אך קשה לי להאמין שאמצה בתקציב שלי אחת שמורה, במיוחד האלפה, זה רכב שרק צעירים מטורפים עם מערכת וסאב נוסעים ברכבים האלה, וקשה למצוא אחת שמורה, לטעמי, בתקווה שאני טועה!

 

יש כמה מבוגרים שאוהבים אלפא- אבל הם ממש מטורפים :-).

אתה צודק, מערכת וסאב באמת הורסים את הרכב- כדאי להוסיף זאת כסעיף במחוני הבדיקה :-).

 

עכשיו ברצינות:

 

1.תקשיב, נראה לי שאתה קצת לא מגובש. "נשמה" זה לא מגדיר טוב לרכב , יש כאלה שעוברם זה רכב שהיה של רב בעבר.

2. תגדיר מה אתה רוצה: רכב נעים מאד ומרווח, רכב עם "לוק" ספורטיבי, רכב ספורטיבי וכו' כך נוכל להמליץ

3. רכבי "נשמה" הם בד"כ בבעלות "מטורפים" צעירים יותר או פחות, בד"כ עם מערכת לפעמים עם סאב, סביר להניח שמר משעמם משעממי נוסע בקורולה ולא באלפא, תחליט אתה בצד המשעמם או המעניין, למעניין יש תג מחיר בד"כ בדמות דמי החזקה גבוהים יותר וזמן השקעה בצעצוע. אם אין לך כרגע כח או תקציב לזה לך על אופציות "שפויות יותר" עד שיהיה לך, אחרת קח סיכון מה יכול לקרות, אתה מדבר על 15 אלף, טיפול רציני ברכב "נשמה" יכול להגיע לחצי מהסכום בקלות. (אני מניח שביום שני אני נכנס לכזה - טיימינג בקליאו ספורט + ישור קו...)

 

שנה טובה,

נתן.

פורסם

אכן, נדיר למצוא אלפא שבעל שלה לא צעיר, במיוחד אלפות 164, 145/146 ודומות.

אלפא 75 היא מקרה מיוחד, אוהבים מאוד אנשים שחולים על על המותג וכאלה שרוצים הנעה אחורית מיוחדת לדריפטים.

 

אלפא 164 למשל קניתי מצעיר, היא עברה חיים לא קלים, אבל סה"כ מבחינה מכאנית הפגינה אמינות מעולה.

הבעייה, אם באלפא 164/לנצ'יה תמה מתחילות בעיות, זה מאוד יקר לתיקון. רכב שקשה לתחזק אותו מבחינה מכאנית, כי נגישות מתחת למכסה מנוע לא אופטימלית. לפעמים כדי להחליף צינור קטן, צריך לפרק חצי אוטו.

 

במקרה למשל של רכב שמוכר חבר, הוא אדם מבוגר - לא קורע את האוטו, לא מושך הילוכים וכד', נוסע באופן שהכי בריא לרכב.

מצד שני, ברגע שצריך לטפל במכלול כלשהו מטפל ישר ובמקום. לכן, מבחינה מכאנית כניראה מדובר על אחד האקזמפלרים הבודדים במצב נדיר. מעבר לזה, לחולי ז'אנר של אלפות קלאסיות, 75 הזאת עם שני קרבורטורים כפולים. :wink: (קול מנוע פשוט מהמם ומיוחד, דגמים עם הזרקה איבדו לא מאט מזה)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...