Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

נוצרה לי הזדמנות לקנות מיד שנייה טלויזית LCD מהדגם שבכותרת,הטלויזיה בת שנה וקצת עם אחריות עד פברואר 2011 במצב מושלם.

 

מישהו התנסה עם הדגם הספציפי ויכול לתת חו"ד ?

 

אני יודע שלא מדובר בדגם מה-TOP, מבחינת מפרט הוא סביר ומבדיקת טלויזיות עם מפרטים דומים בחנות התמונה בסה"כ בסדר אבל אני רוצה לדעת אם למישהו יש התנסות יותר ארוכה עם הדגם הנ"ל.

 

בתודה מראש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

המחיר פגז למען האמת..

 

לבחור שמוכר לי אותה יש חשבונית על סך 32,000 דולר הונג קונגי (כ-16K שקלים) אחרי הנחות מאחת הרשתות המוכרות והגדולות פה,לי הוא מוכר אותה ב-7500 דולר הונג קונגי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

פיליפס זאת חברה מעולה למסכים.

בין הטובות בעולם.

 

וסדרה 7 שלהם זאת הסדרה הכי גבוה אאל"ט

ככה שזה יכול להיות רק טוב.

 

לי יש 5403 של פיליפס והאיכות בשידורי HD, אפילו שהיא רק 720, מושלמת.

וגם ב-SD מציגה תמונה טובה מאוד שהצליחה להפתיע את כל מי שצפה בה.

יש להם מעבדי תמונה מצויינים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
המחיר פגז למען האמת..

 

לבחור שמוכר לי אותה יש חשבונית על סך 32,000 דולר הונג קונגי (כ-16K שקלים) אחרי הנחות מאחת הרשתות המוכרות והגדולות פה,לי הוא מוכר אותה ב-7500 דולר הונג קונגי.

 

יש לי חשבונית על טלויזיה שקניתי לפני שנה ב8K וכיום טלויזיות טובות ממנה נמכרות ב4K... לפי המשוואה הזאת היא שווה כמו חדשה שיש לה נתונים יותר טובים ממנה, שזה לא הגיוני.

 

לדעתי אתה צריך לבדוק כמה עולה דגם חדש שווה ערך כיום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

דגם מקביל כיום (כמובן שהדגמים השתפרו קצת) עדיין עולה בחנות סביב 32K-45K דולר הונג קונגי.

 

יש קפיצת מחיר גדולה בין 46' לבין הדגמים של 50' ומעלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אוקיי,אז ה-LCD נרכשה והותקנה היום,תענוג !

 

היא שידרוג משמעותי ביחס לטלויזיה הקודמת (פלאזמה של ג'נסיס,בלי HDMI וכו',בת 5-6 שנים בגודל 42') וחוץ מזה היא פשוט יפה ומשתלבת מדהים עם העיצוב החדש של הבית (בדיוק החלפנו את כל הריהוט לריהוט שחור).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...