Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני חדש בפורום...אני מתעסק בתחום הסטריאו לבית ובתור תחביב גם קצת לאוטו בעיקר התקנות...

רציתי לדעת מה אתם חושבים על הקופוננט MAC AUDIO PROTECTOR2.16

 

מפרט טכני:

=======

עוצמת שמע מקסימאלי : 160W

תחום היענות תדרים: 34HZ-26KHZ

התנגדות כניסה :4Ω

רגישות : dB92

וופר :" ½6 המקנים שימוש והנאה לשנים רבות.

טויטר :" 1

 

S68101612200842481729.jpg

פורסם

"מקנים שימוש והנאה לשנים רבות" ??

ככה אתה מעתיק מידע מאתר אחר בלי בושה?

וקצת ברצינות.

נראה שטווח התדרים לא רע בכלל, נצילות טובה אבל הספק נדרש די גבוה.

חוות דעת אמיתית יוכל לספק רק מי ששמע אותם, מקוה שתמצא אחד.

מתחדשת*

פורסם

רומם אם..

וופר :" ½6 המקנים שימוש והנאה לשנים רבות.

טויטר :" 1 המקנה שימוש לשבוע וחצי

מה אתה אומר אז הגודל כן קובע {על אורך החיים של האלמנט:wink:}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

דווקא סט ששמעתי המלצות ממש לא רעות עליו

זהה לדגם מקביל של PHASE שנרכשה ע"י מאק אודיו (לא זוכר את הדגם המדוייק)

 

שווה לשמוע

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הנתונים הועתקו מהאתר של היבואן (SG) הם כנראה עושים עבודת מכירה גם דרך המפרטים...

הנתונים שכתובים דווקא לא כל כך מופרכים, חיפשתי בהתחלה איזה קומפוננט טוב שידע גם לתת לי תדרים נמוכים כי לא רציתי לשים סאב והקומפוננט הזה לא פרייאר, הוא עושה עבודה לא רעה(לא להסחף זה לא סאב אבל הוא עובד יפה) אבל היות וזה מורכב בפג'ו 206 והדלתות שם חרא וכל האקוסטיקה בדלת שווה אז בסוף הוספתי גם סאב...

יותר מאוחר אני יעלה מפרט של כל המערכת..

פורסם

הנה המערכת שלי במלואה :

החלפתי רכב לא מזמן אז חלק מהחלקים נשארו חלק החלפתי וחלק יחליף

רדיו דיסק:Pioneer DEHP5800 (יוחלף בהמשך)

רמקולים קדימה: MAC AUDIO PROTECTOR2.16

מגבר : Cardinal V15 (יוחלף)

סאב : רוקפורד P2 8אינץ'

 

בנוסף הרצתי כבלים מהמגבר ישירות לרמקולים

כבלים של MONSTER XLN S-16 ועוד כבל מוזהב לסאב...

בהמשך אני רוצה להחליף מגבר רדיו דיסק וכבלים RCA

 

אשמח לחוות דעת ועצות לשיפור...

פורסם

הרמקולים של מאק-אודיו לא ממש מוכרים ו\או מומלצים בפורום. סה"כ רוב המוצרים של החברה הנ"ל היו בינוניים וזולים.

לגבי הנתונים וחשיבותם הרבה, ביום שמישהו ימצא וופר 6.5" שמסוגל לרדת עד 34HZ וישמע טוב אשמח לדעת על זה :?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...