Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
yarino, על מה אתה מדבר?

רק קיבלת את ה- 122 וכבר יש לך תקלות? שתף אותנו.

תסלח לי אבל כנראה שיש לך חוסר בהבנת הנקרא, אני אמרתי ששכרתי את הגולף החדשה בשוויץ!!!

קובי.

פורסם
יש לנו גולף שנה + , והטיפול שעשינו כלל החלפת שמן ונוזל קירור.

 

על איזה בעיות אתה מדבר?

יש לך את הרכב בסה"כ שנה אז כבר אתה מצפה לבעיות?

הוצאה כספית גדולה אני לא מתכוון לטיפולים אלה לתקלות שונות,לי הלך הגיר האוטומט אחרי שלוש שנים (גולף 2002), כשאתה נמצא במוסך מין הסתם יוצא לך לדבר עם בעלי גולפים ואז אתה מבין שאתה לא לבד עם בעיות ברכב.

קובי.

פורסם

גולף מיוצרת בגרמניה.

 

ג'טה מיוצרת במקסיקו.

 

 

אכן בגולף דור 4 אמינות הגיר לא היתה להיט.. אם זאת הגיר שודרג משמעותית ועד כה לא נצברו תקלות מרובות עם גיר הDSG אשר נמצא בכל מונית מהקונצרן כבר מספר שנים (מוניות עוברות יותר מ100K ק"מ בשנה...:idea:) ..

 

 

נ.ב: בדר"כ מי שרוכש רכב חדש לא מחזיק אותו 8 שנים אלא מחליף כל שנתיים שלוש.. (סטטיסטית) . כמה זמן אתם מתכוונים להחזיק את הרכב?

 

נ.ב 2 : כשאתה מגיע לבית חולים אתה כנראה לא החולה היחידי..:idea:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

 

אכן בגולף דור 4 אמינות הגיר לא היתה להיט.. אם זאת הגיר שודרג משמעותית ועד כה לא נצברו תקלות מרובות עם גיר הDSG אשר נמצא בכל מונית מהקונצרן כבר מספר שנים (מוניות עוברות יותר מ100K ק"מ בשנה...:idea:) ..

 

 

 

אתה בטוח בזה?

http://cars.walla.co.il/?w=/2/1542325

פורסם

נ.ב 2 : כשאתה מגיע לבית חולים אתה כנראה לא החולה היחידי..:idea:

כשאתה מגיע לבית חולים והוא מפוצץ בחולים עם אותה מחלה אתה מבין שישנה בעיה...

אם כל הכבוד לך שאתה איש מכירות, אין כמו בעל נסיון, להבדיל מהיפניות, כל תיקון (וישנם הרבה בעיקר בחיישנים) בגולף זה אלפי שקלים!

אני ממליץ לפותח השירשור לחשוב ברצינות על הונדה סיוויק, ההונדה יותר אייכותית, יותר נוחה, יותר מהירה ויותר יפה.

קובי.

פורסם

נו באמת? הונדה יותר מהירה? יותר איכותית?

ישבת פעם בגולף החדשה שאתה מדבר? או בכלל נהגת על הגיר DSG?

לגבי האמינות אני לא אדבר כי אני לא מחזיק בבעלותי רכב כזה אך מנהיגה עליו התרשמתי לטובה מהאיכות והגיר החכם.

תמיר.

פורסם

ההונדה סיוויק די ירדה מהפרק בגלל שלעומת הגולף היא פחות בטיחותית ולמרות שהיא חסכונית היא עדיין זוללת יותר. מה גם שהגרסה המאובזרת לא זולה מהגולף.

אבל אין ספק שעניין הטיפולים והתיקונים של הגולף גם חשוב.

אם מישהו שיש לו נסיון עם הרכב יגיד מה הם עלויות האחזקה זה מאוד יעזור.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם
כבר כתבתי שלא נהגתי 10 ימים בשוויץ עם הרכב :roll:

אייכותית מבחינת אמינות ובהחלט יותר מהירה.

 

יותר מהירה ? איכותית באמינות ? היתה לך הונדה? (לי לא היתה .. אולי אתה צודק .. אבל יש לנו גולף בבית וגם סובארו בבעלותי - עד כה לא נרשמו בעיות לא כאן ולא כאן אבל העלויות בסובארו בהפתעה מוחלטת יותר יקרות!! כן גם מגולף GTI MK5..) .

 

בוא נעשה סדר קטן - מומנט זמין לעומת סל"ד שקשה לי להאמין שאתה ביום יום מגיע אליו בכלל.. גיר 5 לעומת 7 DSG , ובכלל נתונים אמיתיים בכל שלב של האצה ,פתיחה או סתם נסיעה רגועה..

 

לדעתי אין כמו נסיעת מבחן והתרשמות אישית של אותו מתעניין - המלצה חמה ,גש לסוכנויות בצע נסיעה וקבע בעצמך מה עונה יותר לצרכים האישיים שלך ומה יותר עושה לך את זה .

 

חזור וספר לנו - זה מסקרן.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

כמו שאמרתי נהגתי עם הגולף בשוויץ 10 ימים בכל סוגי הכבישים כולל במספר מעברי הרים עם עליות תלולות.

קיבלנו את הרכב עם 25 קילומטר בלבד והחזרנו אותו עם 2600 קילומטר עם כל הכבוד לכל כתבי הרכב אני חושב שאף אחד מהם לא בדק את הגולף בכבישים שאני נסעתי עם כל כך קילומטרז' ואחרי 30 שנה של נהיגה יש לי מעט נסיון עם רכבים.

 

לפני שרכשתי את הגולף היה ברשותי 10 שנים הונדה סיוויק עם מנוע של 125 כ"ס, מבחינת אמינות ההונדה עולה על ה vw ואני אומר זאת למרות שאני מאוד אוהב את הרכבים הגרמניים.

 

הסיוויק החדשה מגיעה עם 140 כ"ס ומנוע מאוד חסחוני בדלק, חבר טוב שלי קנה את הסיוויק לא מזמן ומנסיעה עם הרכב אני חייב לומר שהסיוויק מהירה יותר מהגולף.

 

אין כל קשר לגיר של 5 הילוכים לגיר DSG 7, פה למעשה הטעות של רוב האנשים, השבעה הילוכים בגולף מאוד קצרים וזאת למעשה החולשה של הגיר.

 

בכל מקרה, במה שיבחר פותח השירשור אני מאחל לו מזל טוב.

קובי.

פורסם
כמו שאמרתי נהגתי עם הגולף בשוויץ 10 ימים בכל סוגי הכבישים כולל במספר מעברי הרים עם עליות תלולות.

קיבלנו את הרכב עם 25 קילומטר בלבד והחזרנו אותו עם 2600 קילומטר עם כל הכבוד לכל כתבי הרכב אני חושב שאף אחד מהם לא בדק את הגולף בכבישים שאני נסעתי עם כל כך קילומטרז' ואחרי 30 שנה של נהיגה יש לי מעט נסיון עם רכבים.

 

לפני שרכשתי את הגולף היה ברשותי 10 שנים הונדה סיוויק עם מנוע של 125 כ"ס, מבחינת אמינות ההונדה עולה על ה vw ואני אומר זאת למרות שאני מאוד אוהב את הרכבים הגרמניים.

 

הסיוויק החדשה מגיעה עם 140 כ"ס ומנוע מאוד חסחוני בדלק, חבר טוב שלי קנה את הסיוויק לא מזמן ומנסיעה עם הרכב אני חייב לומר שהסיוויק מהירה יותר מהגולף.

 

אין כל קשר לגיר של 5 הילוכים לגיר DSG 7, פה למעשה הטעות של רוב האנשים, השבעה הילוכים בגולף מאוד קצרים וזאת למעשה החולשה של הגיר.

 

בכל מקרה, במה שיבחר פותח השירשור אני מאחל לו מזל טוב.

 

אז כנראה שאתה באמת לא יודע לנהוג. נכון, בעיר זה מעביר את ההילוכים מהר כדי לחסוך בדלק ולכן כשאתה נוסע על 40 אתה מוצא את עצמך על הילוך 6 / 7.

 

רוצה לנסוע מהר? אתה שם מצב S בגיר , לוחץ גז עד הסוף ואופה, כל הילוך מגיע לכל ניצול הסל"ד האפשרי באוטו.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לקח לי זמן אבל סוף סוף לקחתי את הTSI 122 לנסיעה, והתרשמתי ממש לטובה.

ההאצה שלו באמת מדהימה, אהבתי מאוד את המנוע ואת הגיר שבכלל לא מרגישים בו את העברת ההילוכים.

פחות אהבתי את ההגה שהרגיש לי לא הכי מדויק.

בגדול אהבתי את הרכב.

 

ובכל זאת אני ממשיך לחפש אלטרנטיבות יותר זולות.

אני אבדוק את האוקטביה TSI שמחירה יותר נמוך.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

×
×
  • תוכן חדש...