Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אחרי חיפושים רבים די עצרנו על VW גולף.

 

השאלה הגדולה היא אם לקחת TSI 122 כ"ס או את הידנית.

מי ייתן ביצועים יותר טובים ויהיה מהנה יותר (אני מבין שהידנית כנראה תיהיה מהנה יותר אבל אולי מישהו עם ניסיון יגיד)

ומה ההבדלים בצריכת דלק?

הבדל במחיר הוא די גדול והשאלה האם כדאי לשלם עוד 20000 בשביל ה TSI.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

אני לא הייתי קונה רכב עם המנוע 1.6 המיושן והחלש של vw

ההבדל שתרגיש בנסיעה עם הtsi הוא גדול מאד,אם לא מתאים לך,יש הרבה אופציות אחרות.

פורסם

מנוע חלש זה די מבאס (אחת הסיבות למה רצינו להחליף את הפוקוס שלנו).

אנחנו מחפשים ביצועים יפים (לא משהו מטורף) ומצד שני גם לחסוך בדלק עד כמה שניתן.

אז אני מבין שה TSI בעלת מנוע די חזק.

ומה בקשר לאמינות הרכב ולשוק שלו?

ורציתי לדעת איפה מייצרים אותם היום.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

לפני כחודש שכרתי בשוויץ את הגולף TSI בגרסא האוטומטית למשך 10 ימים.

מאוד נהנתי עם הרכב במיוחד בעליות של האלפים, הרכב ממש טס בעליות, הרכב גם מאוד חסכוני בדלק.

דבר אחד שמאוד הפריע לי זה שדיי צפוף לנהג ברגליים, כלומר הרגל הימנית תמיד לחוצה ימינה על החלק שיורד מהדשבורד להילוכים, ישיבה שמאוד מזכירה את המאזדה 3 הישנה.

הייתי לפני קנייה של רכב וכששמעתי את מחיר הגולף מיד ירדתי מקניית הרכב, לבסוף הזמנתי את המאזדה 3 החדשה ואתמול קיבלתי אותה, אני חייב להגיד שמבחינת ישיבה והנאה מנהיגה המאזדה לא נופלת מהגולף, להפך במאזדה החדשה יש יותר מקום לרגליים.

קובי.

פורסם

לפותח השרשור: הנאה מנהיגה זה כמובן סובייקטיבי, אישית אני מעדיף את הגיר הידני.

תראה, בהנחה שהפוקוס שלך היא אוטומטית, הגולף 1.6 הידנית תהיה זריזה ממנה משמעותית (בערך 11 שניות מעמידה למאה, לעומת כ-13 שניות בפוקוס). כמובן שגם תראה חיסכון בדלק.

אם זה לא מספיק ואתה בכל זאת רוצה את ה-TSI, צ'מפיונס ידועים בנכונות שלהם לייבא גם דגמים שלא מופיעים במחירון הרשמי. כלומר, סיכוי טוב שיסכימו להביא עבורך גולף TSI 122 ידנית. שווה לברר אצלהם במה זה כרוך.

פורסם

תודה לעונים,

ממאזדה 3 אני לא הכי מתלהב בגלל הצריכת דלק שלה ב 2.0. מנוע 1.6 לא ממש בא בחשבון. (חוסר הייחודיות גם משפיע)

אם הייתי חושב על מנוע דומה היתי מעדיף את הפוקוס GHIA, בגרסה הזאת הוא מאוד מאובזר, הוא זול ב כ- 10000 מהגולף שמאובזרת הרבה פחות אבל חסכונית הרבה יותר, והצריכת דלק די חשובה לי.

(נראה לי שהפער של 10000 ייסגר די מהר בתחנות הדלק)

 

ולגבי TSI ידנית, אני אבדוק אבל נראה לי שזה יעלה לי יותר מהגרסה האוטומטית, וזה כבר יחרוג לגמרי מהתקציב.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

לא הייתי ממליץ לך על TSI ידנית מהסיבה הפשוטה של הזמנה מיוחדת שאורכת כ4 חודשים ללא אפשרות של ביטול הזמנה (קנס) לעומת הזמנה רגילה שניתנת לביטול ללא שום קנס!

 

אם זאת הזמנה מיוחדת על גיר רגיל מן הסתם תוזיל לך עלויות ... תוכל גם להביא בהזמנה מיוחדת רכב 3 דלתות ולהזויל בעוד 7500 ש"ח..

 

מעבר לזה כשתרצה למכור אולי תיתקל בבעיה של רכב שאין לו מחירון .. למרות שאני בטוח שיהיו בעלי עיניין בTSI ידנית..

 

ה1.6 תרגיש לך משמעותית זריזה אחרי פוקוס (גם באוט' וגם ברגיל).

 

מנוע מיושן -נכון אבל לא נופל מאף אחת מהמתחרות בחיים האמיתיים או בנתוני הדלק \ האצה (נהפוכו..) . מעבר לזה למנוע המיושן יש ניסיון ארוך טווח ולא רק בגולף (סקודה\אודי\סיאט בשלל הדגמים..).

 

במידה ויהיו שאלות ספיציפיות - אשמח לעזור לך בה"פ.

עומר.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אני מבין שהרכב שתקנה מיועד לצבור קילומטרז' נכבד ביותר

זו עוד סיבה לקנות ידני, כי לכל גיר אוטומטי (וגם ל-DSG של פולקסווגן) יש אורך חיים מוגבל, ולהחליף אותו עלול להיות סיפור של XX,XXX שקלים.

עם ידני אתה בסה"כ מחליף קלאץ' ושלום על ישראל (גם גיר ידני יכול לשבוק חיים, אבל זה כבר סיפור נדיר הרבה יותר).

פורסם

האמת היא שאני לא חושב שנצבור קילומטרז נכבד במיוחד, פשוט חשבנו שרכב חדש לא קונים כל יום, אז אם כבר קונים אז משהו טוב עם דגש על חסכון בדלק.

 

קודם אני אקח נסיעת מבחן, אולי גם על הידנית וגם הTSI ונראה מה יתאים יותר.

 

הדבר היחידי שמפריע קצת בללכת ישר על ה TSI זה המחיר, אבל האלטרניבות הזולות יותר פשוט לא מציעות הרבה דברים שחשובים לנו.

 

ראינו גם את הג'טה TSI שזולה קצת מהגולף אבל לא באופן משמעותי. אותם נתונים בסה"כ אבל הגולף הוא דגם יותר חדש כך שלא נראה לי שכדאי ללכת על הג'טה.

 

האם ידוע על תקלות מיוחדות באחד הדגמים? ואיפה הרכבים האלה מיוצרים?

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

הג'טה הרבה פחות מדליקה מבפנים, מבחינת עיצוב ואבזור, וגם פחות מרווחת במושב האחורי. מה שכן, יש לה בגאז' מדהים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
האמת היא שאני לא חושב שנצבור קילומטרז נכבד במיוחד, פשוט חשבנו שרכב חדש לא קונים כל יום, אז אם כבר קונים אז משהו טוב עם דגש על חסכון בדלק.

 

קודם אני אקח נסיעת מבחן, אולי גם על הידנית וגם הTSI ונראה מה יתאים יותר.

 

הדבר היחידי שמפריע קצת בללכת ישר על ה TSI זה המחיר, אבל האלטרניבות הזולות יותר פשוט לא מציעות הרבה דברים שחשובים לנו.

 

ראינו גם את הג'טה TSI שזולה קצת מהגולף אבל לא באופן משמעותי. אותם נתונים בסה"כ אבל הגולף הוא דגם יותר חדש כך שלא נראה לי שכדאי ללכת על הג'טה.

 

האם ידוע על תקלות מיוחדות באחד הדגמים? ואיפה הרכבים האלה מיוצרים?

תבדוק גם הסקודה אוקטביה tsi ואת הסיטרואן c4 טורבו,שתי אלטרנטיבות טובות מאד.

פורסם
יש שלוש גרסאות בגולף של מנוע tsi,בגולף5 עם 140כ"ס,בדור6 עם 122כ"ס,וגם עם 160כ"ס,השאלה היא באיזה נהגת.

אני קיבלתי את ה 122 כ"ס.

לפותח השרשור, כבעלים קודמים של גולף קח בחשבון שכניסה למוסך עם גולף זאת ממש "חוויה לא נעימה" מבחינה כספית והגולף דיי מרובה בתקלות,דבר שני ירידת הערך של הארופאיות דיי גדול.

קובי.

פורסם
אני קיבלתי את ה 122 כ"ס.

לפותח השרשור, כבעלים קודמים של גולף קח בחשבון שכניסה למוסך עם גולף זאת ממש "חוויה לא נעימה" מבחינה כספית והגולף דיי מרובה בתקלות,דבר שני ירידת הערך של הארופאיות דיי גדול.

 

יש לנו גולף שנה + , והטיפול שעשינו כלל החלפת שמן ונוזל קירור.

 

על איזה בעיות אתה מדבר?

×
×
  • תוכן חדש...